Laatste verduidelijking (hopelijk):
Ik kan er zeker inkomen dat er een paar (gefrustreerde) ontevreden gebruikers zijn. Dat ze hiervoor alle notie van realiteit moeten kwijt geraken vind ik wel vreemd. (ofwel kunnen deze mensen gewoon niet lezen).
Ik heb nergens maar dan ook nergens beweerd dat er alleen maar tevreden gebruikers waren?
Ik zal even mijn eigen quoten (mss als ze het een tweede keer lezen, dat er iets zal door dringen)
Alsook is het mijn recht om (naïve) mensen te informeren dat dit (in mijn ogen) een goede provider is, en dat een dergelijk forum wel eens een foutief beeld kan geven.
Over het onbekwaam zijn van de administratie of de helpdesk heb ik ook niets gemerkt. Alles is vlot verlopen bij de inschrijving, en mijn vragen via de helpdesk werden steeds heel professioneel en vriendelijk beantwoord in een zeer korte termijn. Dit hangt uiteraard ook grotendeels van de vraag/vraagstelling af. Gefrustreerde/onbeleefde mensen zijn zulke reply's dan ook niet waard. Er kan steeds wat mislopen, maar zich hierover opwinden of onbeleefd worden zal niets aan de zaak verhelpen.
De QoS is bij iedereen toegepast geweest, nochthans heb ik geen enkele problemen gehad met disconnects (ftp, of welk dan ook), dit zal uiteraard weer eens een uitzondering zijn?
Laatste punt, de stabiliteit van de verbinding:
Zoals eerder vermeld heb ik 2 dagen redelijk veel disconnects gehad, voor de andere maanden geldt een 100% stabiele verbinding.
Ik heb zowel bij adsl2fit als bij realdsl bitter weinig problemen gehad. Moeste je toch een ontevreden gebruiker zijn, dan kan je die problemen oplossen op een vriendelijke en geciviliseerde manier met de provider zelf. (Eventueel een arrangement om dit contract af te zeggen en een nieuwe provider te zoeken)
In ieder geval, er valt niet over het feit te discussieren dat er WEL tevreden gebruikers zijn met een stabiele snelle verbinding. Dit was dan ook mijn punt.