Normale snelheid terug

Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

poohbeer schreef:ik moet trouwens melden dat'k de laatste tijd met adslbox slechte resultaten heb gehaald.
Adslbox gaf steeds minder dan ik enkele secondes voor én na die test met m'n newsserver haalde.

Met je newsreader gebruik je waarschijnlijk meerdere "threads" of verbindingen, met de speedtest slechts 1.
Dit geeft een aanzienlijk verschil.
Mijn ervaringen met de resultaten van de userbase speedtest is dat het goed overeenkomt met lange ftp downloads (1 thread) van ftp servers als Belnet.
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Is QoS nu eigenlijk uitgeschakeld of niet, want ik zie nog steeds geen verbetering en heb nog een mindere stabiele verbinding dan wanneer QoS aanstond ! Dus van mij mogen de bullen terug aan gezet worden.

Snelheden gaan hier met pieken van 1k/sec naar MAX 200k/sec en zo een hele tijd aan een stuk. Qua surfen, tsja da geef ik op... want haal ik max 50k/sec ofzo... Avi filmke van 2mb ofzo downloaden duurt hier een 8min.
Uploaden daar en tegen is wel in orde...

Dus aub maak nu begod is dat de 014 zone in orde komt, want da beloofde al van half december !!!
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Limburg schreef:
poohbeer schreef:ik moet trouwens melden dat'k de laatste tijd met adslbox slechte resultaten heb gehaald.
Adslbox gaf steeds minder dan ik enkele secondes voor én na die test met m'n newsserver haalde.

Met je newsreader gebruik je waarschijnlijk meerdere "threads" of verbindingen, met de speedtest slechts 1.
Dit geeft een aanzienlijk verschil.
Mijn ervaringen met de resultaten van de userbase speedtest is dat het goed overeenkomt met lange ftp downloads (1 thread) van ftp servers als Belnet.


inderdaad met 4 threads tegelijk, maar dat zou niet mogen uitmaken tenzij de andere kant een limiet per thread heeft staan. adslbox.be heeft dat om begrijpelijke redenen niet dus zou het geen verschil mogen maken.


TheMan: hier ook 014 (Turnhout). Voor mij was het de laatste dagen beter, schommelend iets boven de 100kB/s. Vandaag echter is't weer in elkaar gestort met snelheden zowat constant lager dan 50kB/s.
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Idem Poohbeer, hier gaat het van 0k/sec naar 50k/sec... echt om mee te huilen. Van mij mag QoS direct terug geactiveerd worden, dat was tenminste een stabiele 110k/sec. En Surfen heb ik totaal opgegeven, dat is een ramp nationale...

Wel spijtig van RDSL dat ze hun belofte's niet waar kunnen maken, ze beloofde al een verbetering half december voor 014, en we zijn ondertussen al 3mnd verder. Dus ik zie het echt nie meer verbeteren, en kan ze niet meer geloven eigenlijk..

Dus hoe de zaken er nu voor staan, doet mij toch zwaar denken om men contract zeker nie te verlengen en toch maar terug naar telenet te gaan... Klote land waar we in leven begod.. want veel andere keus is er niet.

:-(
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ThaMan schreef:
Dus hoe de zaken er nu voor staan, doet mij toch zwaar denken om men contract zeker nie te verlengen en toch maar terug naar telenet te gaan... Klote land waar we in leven begod.. want veel andere keus is er niet.

:-(


Kan'k inkomen. Maar kies dan aub voor EDPnet ofziets ipv telenet he.
'k Ben nu trouwens aan een stabiele (5 mins nu al) 200kB/sec aan't downen.
't Blijft verbazen :)
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Is er in een maand geen verbetering dan zeg ik men account bij rdsl op en ga ik de overstap doen naar EPDnet, ziet er wel goed uit en ze komen ook met adsl2 op de proppen las ik. Alsook is het wel serieus goedkoper en als je dan nog max wil halen betaal je nog maar 7€ meer als bij rdsl.
Dus de keuze is dan snel gemaakt... had ik het maar van te voren geweten allemaal !

Net de speedtest hier ook eens gedaan... en wat een overheerlijke snelheden.. om van te smullen :evil:

Your current download speed:
200kbit/s
or
25kbyte/s

Your current upload speed:
421kbit/s
or
53kbyte/s
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Ik ben sinds vandaag overschakeld op Edpnet...wat een verademing!
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

sailormars2k schreef:Ik ben sinds vandaag overschakeld op Edpnet...wat een verademing!


Maar geen betaalbaar fixed ip :(
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

En dat ga ik ook doen... zit nu nog wel even vast aan RDSL en er is geen oplossing mogelijk voor de 014 zone (daar kwam het op neer)
Want sinds QoS is uitgeschakeld is het 50% erger geworden, snelheid is nu nog maar 50k/sec (en zo al een dikke 4uur).

Ze konnen beter voorstellen aan de mensen met problemen, dat ze vroegtijdig hun contract zouden kunnen vebreken ! maar nogmaals, we leven nu 1maal in een KutLand met veel te veel wetten en regels...
wh4t3v3r
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:24

mja sinds hier de QoS usenet niet meer capt.. een week of twee zeker, haal ik terug full speed van usenet, voor de rest heb ik nog NOOIT snelheidsproblemen ondervonden. uitsluitend QoS die usenet op 100kb/s capte. Zit in Antwerpen Centrum btw
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Dan ben jij bij de gelukkige en ik bij de gedupeerde...
Hier nog steeds aan het downloaden tegen 60k/sec, alsook duurde het 32.6 sec voor deze page was ingeladen om en reply te zetten.

Ik was tevreden toen QoS nog aanstond maar nu word ik er gek van en zit nog 7mnd vast aan dat shitty contract, en wil er zo snel mogelijk vanaf. Er moet gewoon een manier zijn om van dat contract af te geraken, want rdsl heeft zen belofte niet kunnen waarmaken ivm met eigen server etc en dat zal in de toekomst niet beter zijn, daar ze wel proberen...

Het voorstel van hun om zelf op te draaien voor de kosten ivm het overzetten naar de nieuwe server ga ik zeker niet aanpakken, daar rdsl een provider is die snelheden MOET garanderen en niet ik ! Ik betaal er tenslotte 47€/mnd voor (en dat atm voor een 56k modem snelheid). En trouwens ik geloof er allemaal niet meer in !

Dus mijn voorstel is, oftewel zet je me GRATIS op die nieuwe server voor de resterende 7mnd oftewel laat je me zo snel mogelijk van dat contract verwijderd worden, zodat ik terug kan overstappen naar een provider met normale snelheden. Begrijp me niet verkeerd, ik was zeer tevreden met rdsl maar ik heb het vertrouwen verloren in hun dankzij onwaargemaakte belofte's.
rsca
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 apr 2004, 10:48

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2568 kbit/s or 321 kbyte/s
- Upload speed : 423 kbit/s or 53 kbyte/s
Sat Mar 11 2006 at 10:33:20 UTC+0100
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

ThaMan schreef:Er moet gewoon een manier zijn om van dat contract af te geraken


Gewoon officieel in gebreke stellen... je moet niet verwachten dat je je sync-snelheid zal halen, maar dit is duidelijk een gebrekkige service en daar zal iedereen zo over oordelen.
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Kheb RDSL een mail gestuurd met dezelfde uitleg dan dat ik hier geef...
officieël in gebreke stellen, en wat moet ik me daar bij voor stellen ?

btw nog eens een speedtest gedaan... 14uur na de 1ste speedtest bovenaan.
Your current download speed:
171kbit/s
or
21kbyte/s
Your current upload speed:
209kbit/s
or
26kbyte/s

Zoals jullie zien blijft da spelleke duren en is er gewoon NIKS verbetering in te krijgen !
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

ThaMan schreef:officieël in gebreke stellen, en wat moet ik me daar bij voor stellen ?


Aangetekend schrijven waarin je duidelijk aangeeft dat hun diensten niet conform hun specificaties zijn (trage snelheid, verlies van verbinding) met de nodige documentatie (aantonen dat dit niet louter van één dag is).

Je stelt hierin tevens dat je het contract als eenzijdig verbroken ziet vanwege hun, en dat je dan ook niet langer van hun diensten wenst gebruik te maken.

Open tevens een klacht bij de Ombudsman voor Telecom.
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Ok Bedankt, dan zal ik het zo doen...
(inmiddels 4uur verder en nog steeds geen verbetering) :cry:
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

als ze allemaal zo slecht zijn die providers zonder limiet. is der dan nog ene die toch nog goed is en geen limiet heeft en wa betaalbaar is? buiten versatel natuurlijk want da heb ik nu.
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Enige wat ik wens is hetgene waarvoor ik elke maand men euro's leg, en dat is kwaliteit en een betrouwbare snelheid. En geen valse belofte's, waar ze ons nu al 5maand mee lekker aan het maken zijn.

En nogmaals de speedtest... amai wat een verbetering
Your current download speed:
288kbit/s
or
36kbyte/s
Your current upload speed:
105kbit/s
or
13kbyte/s

Schiet van geen kanten op, maar in ieder geval ligt het aangetekend schrijven klaar voor de post !
rapweg
Plus Member
Plus Member
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2005, 15:09

metal schreef:als ze allemaal zo slecht zijn die providers zonder limiet. is der dan nog ene die toch nog goed is en geen limiet heeft en wa betaalbaar is? buiten versatel natuurlijk want da heb ik nu.


ervaringen lopen dan ook uit elkaar, hier buiten die qos (die nu weg is) nooit hinder ondervonden, tis een beetje een zwart-wit toestand.
Tracer07
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 maa 2004, 17:05

idd ik heb wel wa veel lag qua surfen/spelen ma als ik speedtest of download wel altijd minstens 200kb dusjah
LORDGREG
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 jul 2004, 17:22

rapweg schreef:
metal schreef:als ze allemaal zo slecht zijn die providers zonder limiet. is der dan nog ene die toch nog goed is en geen limiet heeft en wa betaalbaar is? buiten versatel natuurlijk want da heb ik nu.


ervaringen lopen dan ook uit elkaar, hier buiten die qos (die nu weg is) nooit hinder ondervonden, tis een beetje een zwart-wit toestand.



Uiteraard hier (buiten 2 dagen enkele disconnects) is de verbinding vlekkeloos. (En de qos, die in mijn ogen 's nachts niet van toepassing had moeten zijn)

Download tussen de 270-300
Ping op gameservers tussen de 20-30

Je moet ermee rekening houden dat de meeste mensen op dit forum komen met hun problemen, dit geeft dan ook een verkeerd beeld van de provider. Ook zijn er dan de onruststokers (nu wel gekend op dit forum denk ik) die niets liever doen dan zich ganse dagen bezig houden om bepaalde providers zwart te maken. Realdsl is dus wat mij en vele andere gebruikers betreft, een goede provider.
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Spijtig genoeg kan het gebeuren dat je daar anders over denkt als je gedurende 7 maanden nooit een snelheid boven de 95K hebt gezien.
Nu zit ik gelukkig bij EDPnet ondertussen en die overstap heb ik mij nog steeds niet beklaagd.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

alfadude schreef:Spijtig genoeg kan het gebeuren dat je daar anders over denkt als je gedurende 7 maanden nooit een snelheid boven de 95K hebt gezien.
Nu zit ik gelukkig bij EDPnet ondertussen en die overstap heb ik mij nog steeds niet beklaagd.


Same here, sinds vrijdag Edpnet.
Hoe krijg je eigenlijk dat Edpnet customer logo links boven? :-D
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

Dan wil ik wel een realdsl customer logo :)

[edit]nvm, ik besef net dat het waarschijnlijk gewoon een avatar is en geen groeps logo[/edit]
Laatst gewijzigd door cyberbug 12 maa 2006, 17:33, in totaal 1 gewijzigd.
Greetz cyberbug

Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

sailormars2k schreef:Same here, sinds vrijdag Edpnet.
Hoe krijg je eigenlijk dat Edpnet customer logo links boven? :-D

Alfadude heeft http://www.userbase.be/forum/images/ava ... d582ce.gif (heeft ie waarschijnlijk zelf gemaakt) als avatar ingesteld. Nu zou jij dat ook kunnen doen, maar ik ben geen voorstander van mensen met dezelfde avatar, verkleint de herkenbaarheid :)
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

idd, unieke maken een tread leesbaarder, maar damn wat een snelle reactie :p
Greetz cyberbug

Afbeelding
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Ik heb hem niet zelf gemaakt, er is nog iemand die nog zo een heeft.
Maar het is inderdaad een avatar.
Klopt wel dat een thread leesbaarder is meet verschillende avatars dus ik zal er wel eens een variatie op verzinnen.

EDIT: Kleurtje is veranderd. Dus de herkenbaarheid is er terug
Laatst gewijzigd door alfadude 12 maa 2006, 17:58, in totaal 1 gewijzigd.
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

LORDGREG schreef:Je moet ermee rekening houden dat de meeste mensen op dit forum komen met hun problemen, dit geeft dan ook een verkeerd beeld van de provider.

Ben het met het laatste deel van je zin niet eens.
Iedere provider kent wel wat ontevreden gebruikers, maar sommige providers hebben er meer dan andere. En dat levert de klachten op.
Zo zie je hier, net als vroeger bij ADSL2FIT, mensen die hun 'goede' snelheid posten om aan te tonen dat er tevreden gebruikers zijn. Een totaal overbodige handeling, stel je eens voor dat alle tevreden EDPNET of Skynet gebruikers dat deden.
Ook merk je dat sommige mensen geïrriteerd raken over klachten, kennelijk zijn ze bang dat de provider maatregelen zal treffen om de klachten te verminderen zodat zij niet meer onbegrensd kunnen leechen.

Kortom, er zijn genoeg mensen met terechte klachten, zelf zit ik vaak op snelheden van 10 tot 20 KB/s met een zeer hoge packetloss.

En laat niemand mij vertellen dat ik daar niet over mag klagen!

Code: Selecteer alles

Userbase test  kB/s down up
12/Mar/2006 03:08   03   53   
12/Mar/2006 02:29   18   13
11/Mar/2006 18:15   79   53
11/Mar/2006 15:55   47   53
11/Mar/2006 03:09   30   53
10/Mar/2006 22:33   44   53
09/Mar/2006 23:23   29   53
09/Mar/2006 22:57   27   53
09/Mar/2006 22:09   21   53
Voor duidelijkheid tabel geedit
Laatst gewijzigd door Limburg 12 maa 2006, 18:36, in totaal 1 gewijzigd.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

meon schreef:Nu zou jij dat ook kunnen doen, maar ik ben geen voorstander van mensen met dezelfde avatar, verkleint de herkenbaarheid :)


Edpnet customer is wel redelijk algemeen he ;)
LORDGREG
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 jul 2004, 17:22

Limburg schreef:
LORDGREG schreef:Je moet ermee rekening houden dat de meeste mensen op dit forum komen met hun problemen, dit geeft dan ook een verkeerd beeld van de provider.

Ben het met het laatste deel van je zin niet eens.
Iedere provider kent wel wat ontevreden gebruikers, maar sommige providers hebben er meer dan andere. En dat levert de klachten op.
Zo zie je hier, net als vroeger bij ADSL2FIT, mensen die hun 'goede' snelheid posten om aan te tonen dat er tevreden gebruikers zijn. Een totaal overbodige handeling, stel je eens voor dat alle tevreden EDPNET of Skynet gebruikers dat deden.
Ook merk je dat sommige mensen geïrriteerd raken over klachten, kennelijk zijn ze bang dat de provider maatregelen zal treffen om de klachten te verminderen zodat zij niet meer onbegrensd kunnen leechen.

Kortom, er zijn genoeg mensen met terechte klachten, zelf zit ik vaak op snelheden van 10 tot 20 KB/s met een zeer hoge packetloss.

En laat niemand mij vertellen dat ik daar niet over mag klagen!




Ik heb dan ook NERGENS beweerd dat iemand niet mocht klagen? (Of voelde jij je aangesproken met het zwart maken van een provider?)


Iedere provider kent wel wat ontevreden gebruikers, maar sommige providers hebben er meer dan andere. En dat levert de klachten op.Zo zie je hier, net als vroeger bij ADSL2FIT, mensen die hun 'goede' snelheid posten om aan te tonen dat er tevreden gebruikers zijn. Een totaal overbodige handeling, stel je eens voor dat alle tevreden EDPNET of Skynet gebruikers dat deden.


Ik volg je logica niet echt. Als 1 iemand ontevreden is, zijn er geen klacht(en), maar als er bij bepaalde providers meer ontevreden gebruikers zijn dan andere, dan levert dat wel klachten op? Dus jij denkt dat dit forum een juist beeld weergeeft van wat een provider waard is. Dit is uiteraard je recht om dit te denken. Alsook is het mijn recht om (naïve) mensen te informeren dat dit (in mijn ogen) een goede provider is, en dat een dergelijk forum wel eens een foutief beeld kan geven.

Een uiting van mijn mening mag jij dan wel een overbodige handeling noemen, ik neem de tijd en de moeite om op dit forum een reëler beeld te geven van de stand van zaken.

Alsook heeft je laatste gequoteerde zin een zwaar gebrek aan logica, maar hier ga ik niet verder over uitweiden, dit heeft geen argumentatie nodig denk (hoop) ik.



Nb: Ik heb jaren Skynet als ISP gehad, daarna Adsl2fit (van het begin tot het bittere einde) en nu ben ik klant bij Realdsl (ook van gans het begin, en hopelijk nog vele jaren).

Realdsl is 'by far' de beste provider tot nu toe, en moest ik het opnieuw kunnen doen zou mijn keuze dezelfde blijven.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

LORDGREG schreef:Realdsl is 'by far' de beste provider tot nu toe, en moest ik het opnieuw kunnen doen zou mijn keuze dezelfde blijven.


Daar kan ik het helaas niet mee eens zijn. Ik heb 10 maanden RealDSL gehad en ok je mocht dan wel zoveel binnenhalen als je wou maar klantenservice was 0! Hun administratie trekt al helemaal op niets: aanvraag 2x kwijtgespeeld, domiciliëring heeft maanden geduurd vooraleer het in orde was (ik heb ze zelfs tot 2x toe mijn domiciliëringsnr v/d bank moeten doormailen) en welke ISP deelt je paswoord nu mee via mail of over de telefoon?

Voor mij was het belangrijker dat mijn lijn stabiel was, en dat was ze duidelijk niet. 36u disconnect was er inderdaad niet maar ik had momenten dat het hier een flipperkast was hoor! En dan begin ik nog niet over de QoS, je maakt een ticket aan voor een probleem..(ftp timeouts bv) en men vindt gewoon de oplossing niet. Wanneer je dan als user aanhaalt dat het 'misschien' wel eens aan de QoS zou kunnen liggen dan vertelt men je simpelweg dat dit onmogelijk is, tot blijkt dat het toch aan de QoS ligt. Dit komt allemaal zeer amateuristisch over in mijn ogen. Dit heeft niets te maken met zwartmakerij maar dit zijn gewoon de feiten.
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

@ Lordgreg etc...

Dan kom je maar es een weekje in de 014 zone of in Limburg wonen, en na die week spreken we elkaar nog eens.
Kijk he m8, ik ben in die 6 maanden dat ik nu lid ben nog niet 1X boven de 200k/sec gekomen, zelfs bij het normale surfen kom ik hier zelfs niet hoger dan 30k/sec. En mijn 47€ in de maand is evenveel als jou 47€ in de maand en het verschil is dat jij een prima provider hebt, en ik een shitty provider. Als je nu een auto gaat kopen in de garage en die loopt niet harder dan 25km/u, wa moette dan doen ? Niks ?

Waarom ik gewacht heb tot Maart ? omdat ze steeds maar blijven beloven in verbetering... Eerst Einde December, nadien einde Januari, daarna ZEKER Maart... en het is Maart en wat krijg ik ? een verslechtering dat het niet meer schoon is. Dus wat gaan ze nu nog beloven ? dat het allemaal opgelost gaat zijn tegen 2018 ? Jongen ik geloof er geen hol meer van en wil er gewoon van af ! Zodat ik kan overschakelen naar EPDnet of whatever ... Slechter zal het zeker niet meer kunnen, daar ben ik 200% zeker van !

En weet je wat het felste van al is... dat er gewoon geen oplossing is voor ons of we moeten zelf voor de kosten opdraaien.. Ja hallo... dat ziede zeker van hier.
LORDGREG
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 jul 2004, 17:22

Laatste verduidelijking (hopelijk):

Ik kan er zeker inkomen dat er een paar (gefrustreerde) ontevreden gebruikers zijn. Dat ze hiervoor alle notie van realiteit moeten kwijt geraken vind ik wel vreemd. (ofwel kunnen deze mensen gewoon niet lezen).

Ik heb nergens maar dan ook nergens beweerd dat er alleen maar tevreden gebruikers waren?

Ik zal even mijn eigen quoten (mss als ze het een tweede keer lezen, dat er iets zal door dringen)

Alsook is het mijn recht om (naïve) mensen te informeren dat dit (in mijn ogen) een goede provider is, en dat een dergelijk forum wel eens een foutief beeld kan geven.


Over het onbekwaam zijn van de administratie of de helpdesk heb ik ook niets gemerkt. Alles is vlot verlopen bij de inschrijving, en mijn vragen via de helpdesk werden steeds heel professioneel en vriendelijk beantwoord in een zeer korte termijn. Dit hangt uiteraard ook grotendeels van de vraag/vraagstelling af. Gefrustreerde/onbeleefde mensen zijn zulke reply's dan ook niet waard. Er kan steeds wat mislopen, maar zich hierover opwinden of onbeleefd worden zal niets aan de zaak verhelpen.

De QoS is bij iedereen toegepast geweest, nochthans heb ik geen enkele problemen gehad met disconnects (ftp, of welk dan ook), dit zal uiteraard weer eens een uitzondering zijn? :roll:

Laatste punt, de stabiliteit van de verbinding:

Zoals eerder vermeld heb ik 2 dagen redelijk veel disconnects gehad, voor de andere maanden geldt een 100% stabiele verbinding.

Ik heb zowel bij adsl2fit als bij realdsl bitter weinig problemen gehad. Moeste je toch een ontevreden gebruiker zijn, dan kan je die problemen oplossen op een vriendelijke en geciviliseerde manier met de provider zelf. (Eventueel een arrangement om dit contract af te zeggen en een nieuwe provider te zoeken)


In ieder geval, er valt niet over het feit te discussieren dat er WEL tevreden gebruikers zijn met een stabiele snelle verbinding. Dit was dan ook mijn punt.
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Nou, daar heb je dan heel veel, vaak nogal beledigende woorden voor nodig!
Inmiddels is mijn snelheid hier:


http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 134 kbit/s or 17 kbyte/s
- Upload speed : 95 kbit/s or 12 kbyte/s
Sun Mar 12 2006 at 22:30:53 UTC+0100

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 16 kbit/s or 2 kbyte/s
- Upload speed : 423 kbit/s or 53 kbyte/s
Sun Mar 12 2006 at 22:42:25 UTC+0100

Packetloss van het afgelopen uur, over 3600 pings: 28%, in pieken zelfs tot 90%
Bijlagen
packetloss2.jpg
(27.16 KiB) 56 keer gedownload
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

NU BEN IK HET ECHT KOTSBEU EN WIL ER VAN AF!!!!
00.09u... haal geen 20k/sec meer op port 119 met Time-Outs
+ als ik surf gaat het nog maar tegen 2k/sec (duurde 40sec voor deze pagina open was).

Aangetekend schrijven is maandag al op de post gegaan, ik hoop op een gunstig antwoord van rdsl, want voor deze verbinding betaal ik geen rotte bal meer ! (is nu zoals vanaf ze QoS hebben uitgeschakeld) dan haal ik wel terug men 33.6k modem van de zolder... Nie normaal meer !!!
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Op mijn aangetekend schrijven hebben ze alvast nooit gereageerd.
Maar als ze geld van mijn bankrekening proberen te halen krijgen ze wel het deksel op de neus :P
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

meon schreef:
sailormars2k schreef:Same here, sinds vrijdag Edpnet.
Hoe krijg je eigenlijk dat Edpnet customer logo links boven? :-D

Alfadude heeft http://www.userbase.be/forum/images/ava ... d582ce.gif (heeft ie waarschijnlijk zelf gemaakt) als avatar ingesteld. Nu zou jij dat ook kunnen doen, maar ik ben geen voorstander van mensen met dezelfde avatar, verkleint de herkenbaarheid :)

Ik was de eerste hier met het EDPnet logo als avatar :-D
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

sorry, foutje
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

dat was alfadude..

In ieder geval als je een angetekend schrijven verstuurd wil zeggen dat die normaal gezien door de persoon in kwestie MOET ontvangen worden. En dat kost een persoon 5min om dat door te nemen en een antwoord te geven. Ander kon ik evengoed gewoon een postkaart zenden...

In ieder geval heb ik net men domicilieëring naar hun toe opgezegd, en betaal ik niks meer tot ik een gunstig maar duidelijk antwoord krijg op de situatie. Ik betaal absoluut geen 47€ meer voor een 2k/sec connectie.
Wat normaal op 1uur gedownload moet zijn, duurt hier 8uur !!!

(het duurde trouwens 104.9 sec voor deze reply kon gezet worden)
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

MacE501 schreef:Ik was de eerste hier met het EDPnet logo als avatar :-D

Ik geef hierbij dus ook alle Credit aan MacE501 ivm het ontwerp van de avatar. Ik heb het schaamteloos van hem gekopieerd om er nadien een ander kleurtje aan te geven. :oops:
Ik smeek hierbij om vergeving voor deze inbreuk op zijn auteursrecht. :twisted:
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”