webshit schreef:hmm
1 byte, 100 pakketen schreef:Ping-statistieken voor 66.249.93.99:
Pakketten: verzonden = 100, ontvangen = 100, verloren = 0
(0% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden:
Minimum = 15ms, Maximum = 123ms, Gemiddelde = 21ms
32 bytes, 100 pakketen schreef:Ping-statistieken voor 66.249.93.104:
Pakketten: verzonden = 100, ontvangen = 100, verloren = 0
(0% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden:
Minimum = 17ms, Maximum = 46ms, Gemiddelde = 18ms
Ksnap niet wat iedereen zit te kreften. Dit is een betere scorde dan men vorige isp telenet.
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Nou, dit bijvoorbeeld :
ping
www.versateladsl.be
paketten: verzonden=100, ontvangen=0, Verloren = 100
En dat heb ik nu al minstens een week HEEL regelmatig voor.
Een visual traceroute naar Microsoft : 100 % loss.
Updates afhalen bij MS : no way. timeouts op alles.
Updates afhalen bij de (nogthans uitstekende AVG update server : failed due to excesive time-outs).
Dus dan zou je denken, modem probleem, slechte splitter, kabel stuk, afstand centrale, ruis, attenuation .... MAAR :
Een ISO-torrent (Suse) : 300kbyte/sec.
Met andere woorden, alles wat echt over de server moet gaan is knudde. En jammer genoeg zit mijn telefoonservice daar natuurlijk ook bij.
Reaktie van Tele2 : "wij verontschuldigen ons voor het ongemak ... blablablabla ... maar kunnen u niet zeggen wanneer dit probleem wordt opgelost". Dit soort onzin antwoorden krijg ik dus nu ook al bijna 2 maanden lang, en het begint me nu echt wel de keel uit te hangen.
Tele2 heeft bij mij ook uitstekende waardes gehad, de eerste 2 maanden. Maar direkt na de eerste week van januari : knudde.