Voor de moment is het nogal zeer Duits, maar ze beweren over enkele dagen een hele trits extra kanalen toe te voegen (zie EPG schedule rechts vanaf Arte), waaronder VRT ...
http://www.onlinetvrecorder.com/
Gratis registreren en je hebt een online digitale videorecorder, nadien je file dowloaden en decoderen (heeft een wettelijke betekenis, alleen jij bent de bestemmeling) en klaar is kees ...
Nu nog wat meer Engelstalige kanalen en dat komt in orde ...
Daar gaat m'n downloadvolume ...
Da's pas digitale TV !!!
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
dit kan interessant worden, ik hou het in ieder geval in de gaten: wel een paar grappige feiten in de faq's:
....
Before we established the restrictions, we found the following abuse of the system:
- 25% of traffic for "The Simpsons".
...
4. Rushhour between 6 and 25:00h
...
....
Before we established the restrictions, we found the following abuse of the system:
- 25% of traffic for "The Simpsons".
...
4. Rushhour between 6 and 25:00h
...
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Als ik de threads lees op die site zie ik ook tamelijk wat zwakke punten.
Of dit zomaar zal kunnen betwijfel ik sterk, wegens de Kopierechten van de Belgische zenders. (zoals VRT)
Het idee op zich is niet slecht en schijnt dus te werken in Duitsland, maar exporteren naar bv. België, 'k denk niet dat dit zal kunnen.
(PS: Heb me daar even geregistreerd, om iets meer te weten te komen)
Of dit zomaar zal kunnen betwijfel ik sterk, wegens de Kopierechten van de Belgische zenders. (zoals VRT)
Het idee op zich is niet slecht en schijnt dus te werken in Duitsland, maar exporteren naar bv. België, 'k denk niet dat dit zal kunnen.
- Block
- Erelid
Dat van kopierechten: ze beweren door gebruik te maken van de otr-key (encryptie, je kan maar één keer downloaden), het legaal is. Ik zou begot niet weten of het klopt maar ik heb er mijn twijfels over, als je weet dat je in principe geen film met je eigen videorecorder mag opnemen....Blue-Sky schreef:
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
http://exilintoronto.blogspot.com/
Vertaald luidt dat: Auteursrecht
De Licentie nemer verplicht zich,
- enkel binnen het Duitse staatsgebied van de Licentie gebruik te maken. Hij is zich daarvan bewust, dat sturing of oproepen van buiten het Duitse staatsgebied in bepaald geval in conflict kan komen, daar dat mogelijkerwijze niet gedekt is van de Duitse regelingen ivm. een privé-kopie.
(Uit het Licentie verdrag van Save.tv)
Ik kom dus tot dezelfde conclusie als in mijn vorige reply, heel waarschijnlijk zal het niet kunnen...
Wegens auteursrechten.
UrheberrechtUrheberrecht
Der Lizenznehmer verpflichtet sich,
- nur innerhalb des deutschen Staatsgebietes auf den Lizenzgegenstand zuzugreifen. Er ist sich dessen bewusst, dass eine Steuerung oder ein Abruf von außerhalb des deutschen Staatsgebietes ggf. urheberrechtswidrig sein könnte, da ein solcher möglicherweise nicht von den deutschen Regelungen zur Erstellung einer Privatkopie gedeckt ist.
(Aus dem Lizentvertrag von Save.tv)
Vertaald luidt dat: Auteursrecht
De Licentie nemer verplicht zich,
- enkel binnen het Duitse staatsgebied van de Licentie gebruik te maken. Hij is zich daarvan bewust, dat sturing of oproepen van buiten het Duitse staatsgebied in bepaald geval in conflict kan komen, daar dat mogelijkerwijze niet gedekt is van de Duitse regelingen ivm. een privé-kopie.
(Uit het Licentie verdrag van Save.tv)
Ik kom dus tot dezelfde conclusie als in mijn vorige reply, heel waarschijnlijk zal het niet kunnen...
Wegens auteursrechten.
- Dave
- Pro Member
- Twitter: davefrombelgium
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
Da's nu net het voordeel van het internet, het stopt niet aan de staatsgrenzen. Als dat in Duitsland kan, moeten ze de wetgeving hier maar veranderen zodat het hier ook kan.
Zo zijn die regio-beveiligingen op DVD's ook een debiele maatregel die allang geen enkele beperking meer inhoudt, alle deftige DVD-spelers/recorders zijn toch regiovrij (te maken) & maar goed ook, anders zou ik nooit naar films/series kunnen kijken die men hier niet uitbrengt ...
Zo zijn die regio-beveiligingen op DVD's ook een debiele maatregel die allang geen enkele beperking meer inhoudt, alle deftige DVD-spelers/recorders zijn toch regiovrij (te maken) & maar goed ook, anders zou ik nooit naar films/series kunnen kijken die men hier niet uitbrengt ...
Ik heb geen goesting om door de gehele terms te spartelen (heb mij toch maar ingeschreven ). Maar ik zie naas torrents ook al direct downloads staan. Waar halen die gasten de bandbreedte? Ik lees al ergens "community-driven". Dat is houdbaar voor 2 dagen en dan stort de boel gewoon in elkaar .
Btw, dat encoderen/decoderen om legaal bezig te blijven klopt volgens mij ook niet. Auteursrechten gelden ook op ge-xor-de versies (of andere pariteit-technieken).
Btw, dat encoderen/decoderen om legaal bezig te blijven klopt volgens mij ook niet. Auteursrechten gelden ook op ge-xor-de versies (of andere pariteit-technieken).
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
- dietervanb
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Dat telt alleen maar voor een Belgische site.BungaMan schreef:ik denk dat er niets van die gebruikersovereenkomst telt als die niet in uw eigen taal opgesteld is.
Anders kan je alles van een Chinese server halen en zeggen dat je er niets van begrepen hebt.
- Block
- Erelid
Goeie gok, ik heb jackass van mtv opgenomen, maar je krijgt het gewoon niet binnen...ook niet tijdens daluren, of misschien via Bittorrent(aangeraden), maar daar zie ik het nut niet van in.The_Borg schreef: Ik lees al ergens "community-driven". Dat is houdbaar voor 2 dagen en dan stort de boel gewoon in elkaar .
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Ik heb gisteren nacht (00u) ook jackass eens opgenomen als test, en kon die de eerste uren erna ook niet downloaden, maar daarnet (rond 23u) is het mij wel gelukt.Block schreef:Goeie gok, ik heb jackass van mtv opgenomen, maar je krijgt het gewoon niet binnen...ook niet tijdens daluren, of misschien via Bittorrent(aangeraden), maar daar zie ik het nut niet van in.The_Borg schreef: Ik lees al ergens "community-driven". Dat is houdbaar voor 2 dagen en dan stort de boel gewoon in elkaar .
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Kunde gij een signup doen op een chineese site? probeer maar eens..Block schreef:Goeie gok, ik heb jackass van mtv opgenomen, maar je krijgt het gewoon niet binnen...ook niet tijdens daluren, of misschien via Bittorrent(aangeraden), maar daar zie ik het nut niet van in.The_Borg schreef: Ik lees al ergens "community-driven". Dat is houdbaar voor 2 dagen en dan stort de boel gewoon in elkaar .