Template opzeg Surfadsl-Scarlet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Dajump
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 05 sep 2005, 13:50
Locatie: Bilzen
Bedankt: 1 keer

Hallo, ik ga morgen mijn abonnement opzeggen bij SurfADSL/Scarlet.
Kunnen jullie eens nakijken of dit een geldige opzeggingsbrief is?
Ik wil er zeker van zijn dat ze me hiermee niet kunnen kl*ten. De vorige opzeg bij Scarlet heeft 6 maanden geduurd dus... (Van Scarlet naar Surfadsl en terug Scarlet door overname) Stupid I know :(.

Scarlet / SurfAdsl
Tav. klantenadministratie
Medialaan 50
1800 Vilvoorde

Korbeek-Lo, datum 31 januari 2006


Betreft: Opzegging ADSL abonnement


Geachte heer/mevrouw,

Via deze weg wil ik u mededelen dat ik mijn huidige breedband abonnement niet wens voort te zetten.

Wegens de veranderde voorwaarde van mijn huidige SurfADSL contract die door Scarlet overgenomen is, zie ik me in staat om Scarlet in gebreken te stellen. Mijn orgineel contract had de volgende voorwaarden: ADSL verbinding met 25 GB/volume per maand en VOIP. Men heeft mij geïnformeerd dat als ik inlog met het nieuwe Scarlet-login, ik automatisch een nieuw contract krijg, met voorwaarden die slechter zijn dan mijn huidig SurfADSL contract zoals verlies van e-mailadressen en minder datavolume per maand. Dit zie ik als een contractbreuk van Scarlet/SurfADSL uit.

Ik zeg hierbij mijn huidige abonnement op, met inachtneming van de verplichte opzegtermijn van één maand (contract einde: 28 februari 2006 ).

Met de volgende gegevens sta ik bij uw administratie geregistreerd:

Naam: **
Telefoonnummer: 016/******
Klantnummer: **********
Type abonnement: SurfADSL++ (VOIP)

Ik ga er hierdoor vanuit dat de overeenkomst tegen het einde van februari wordt beëindigd. Graag ontvang ik van u binnen 7 dagen een bevestiging van de contractbeëindiging.


Met vriendelijke groeten,

Handtekening



Naam
adres
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Ik zou er nog bij zetten dat je vanaf de opzegdatum niet meer zal verbinden met hun netwerk, anders hebben ze het argument dat je hun diensten blijft gebruiken. En in je opzegbrief zou ik ook nog zetten dat alle facturen die na de opzegdatum nog toekomen als geprotesteerd dienen te worden beschouwd en dat als je geen schriftelijk voor de vermelde opzegdatum ontvangt je je abonnement als opgezegd beschouwt.
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Is goed... Is zelf perfect. Een meester die hem geschreven heeft. *kuch* *nekje zwelt op* :oops: :twisted:
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

MaRtO schreef:Ik zou er nog bij zetten dat je vanaf de opzegdatum niet meer zal verbinden met hun netwerk, anders hebben ze het argument dat je hun diensten blijft gebruiken. En in je opzegbrief zou ik ook nog zetten dat alle facturen die na de opzegdatum nog toekomen als geprotesteerd dienen te worden beschouwd en dat als je geen schriftelijk voor de vermelde opzegdatum ontvangt je je abonnement als opgezegd beschouwt.


Dat van facturen moet er niet in staan. Als je geen gebruik maakt van hun dienst, kunnen ze je geen facturen sturen. Als ze het doen, zijn ze in fout. Op dat moment moet je gewoon de ombudsdienst eens aanschrijven. Op voorhand in de brief zetten heeft 0 effect. De administrasie dienst krijgt dat nooit te zien die opzegbrief.

Idem met verbinden met hun netwerk. Momenteel gebruikt hij nog SurfADSL hun login. M.a.w. door niet in te loggen, maakt hij geen gebruik van Scarlet hun dienst.

Mij hebben ze ook een login brief toegestuurd, ondanks dat ik geen SurfADSL klant meer ben. Leuk geprobeerd maar geen dice ;)
freeke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 05 okt 2004, 21:48

Ik ben wel iets vergeten te vermelden in het aangetekend schrijven .

Dat als ik binnen de 7 dagen niets gehoord heb van hun . Dat ze er dan mee akkoord gaan .

24 Januari verzonden

Ik hoop dat er daarvan geen problemen komen .

Heb zeker nog niet ingelogd met hunne k** password .
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

MaRtO schreef:Ik zou er nog bij zetten dat je vanaf de opzegdatum niet meer zal verbinden met hun netwerk, anders hebben ze het argument dat je hun diensten blijft gebruiken. En in je opzegbrief zou ik ook nog zetten dat alle facturen die na de opzegdatum nog toekomen als geprotesteerd dienen te worden beschouwd en dat als je geen schriftelijk voor de vermelde opzegdatum ontvangt je je abonnement als opgezegd beschouwt.


Heb jij mijn opzegbrief gelezen ... zijn exact de dingen die ik in mijn brief heb vermeld :wink:
Gebruikersavatar
Jos77
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jan 2006, 01:39
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Geen ex-Surfadsl'er, wel ex-planetinternet - Ik heb het zo geformuleerd:

Code: Selecteer alles

<plaats>, 24/1/06

Aan: Uninet International nv
Klantendienst
Medialaan 50

1800 Vilvoorde


Geachte heer/mevrouw,


Bij deze wil ik mijn ADSL-abonnement opzeggen met gebruikersnaam <id>@PLANET en klantnummer “<id>”.

Volgens art. 3.2. van uw voorwaarden kan ik dit met 1 maand opzeg doen:
“Na het verstrijken van de initiële duur van één jaar heeft elke partij het recht de Overeenkomst te beëindingen mits naleving van een opzeggingstermijn van één maand.”

Aangezien ik al meerdere jaren klant ben, voldoe ik aan deze voorwaarden.

De maand februari 2006 zal dus nog betaald worden; daarna wordt de domiciliëring stopgezet. 

Ik vertrouw erop dat deze stopzetting niet gaat leiden tot allerhande facturatie-misverstanden en dreigtelefoontjes van slecht ingelichte incassobureau’s.

De reden van mijn opzeg:
1.   Nieuwe commerciële acties en tegemoetkomingen zijn enkel beschikbaar voor nieuwe klanten; de bestaande klanten laat u in de kou staan (bijv. de actie waarbij de ADSL-premium dienst voor 10 euro minder wordt aangeboden, zonder beperking in de looptijd).
2.   De downloadvolumes lopen hopeloos achter op de realiteit en het daaruitvolgend noodzakelijk extra aan te schaffen volume is te hoog geprijsd.
3.   Uw helpdesk is zo onderbemand dat ze in de praktijk onbereikbaar is.

Gelieve mij ontvangst van deze brief, en akkoord tot stopzetting te bevestigen (en bij mij mag dat wél via e-mail)


Met vriendelijke groet,

<id>


Uiteráárd nog geen bevestiging gehad. :roll:
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Jos77 schreef:
Uiteráárd nog geen bevestiging gehad. :roll:


Doen ze nooit, maar dat verhinderd ons niet om het erin te zetten. :twisted:
Brujo
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 aug 2005, 10:10

Ik vraag me zelfs af of je een dienstverlening die wordt stopgezet zelfs moet opzeggen, maar goed ik heb het ook gedaan om zeker te zijn. ik heb het "opzeg + afwijzing aanbod" of zoiets genoemd.

Ik had ook begrepen dat eind februari het licht uitgaat qua Surfadsl en dat februari al gefactureerd zou worden bij Scarlet. Ik vertik het echter mijn nieuwe scarlet mailbox ook maar te bekijken om zeker geen Scarlet diensten te gebruiken met die nieuwe login. Benieuwd waar en wanneer mijn laatste Surfadsl factuur (voor februari) terecht komt...
rolelael
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 jan 2006, 19:47

Ik heb destijds 10/2002 een contract aangegaan voor adsl bij PLANET INTERNET,voor een duur van 2 jaar. Daarna stilzwijgend verlengd, telkens voor 1 jaar., behoudens opzeg dmv aangetekende brief die aan de andere partij dient toe te komen minstens 1 maand voor het einde van de lopende termijn. Bla Bla. Bij vroegtijdige onderbreking dien ik het maandelijks abbo fee te betalen , vermenigvuldigd met het aantal maanden vd rest. contractduur als ook een schadevergoeding van 85 EUR.

Mijn vraag ; ik zou dit willen opzeggen , maar moet ik nu wachten tot 09/2006 met opzeggen of kan ik dat onmidd. mits inacht name van 1 maand ? Gaan ze mij nog de resterende maanden aanrekenen + de 85 EUR ?

Bij mijn weten heb ik nooit een nieuw contract van SCARLET zelf gezien.


tx

R
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

rolelael schreef:Ik heb destijds 10/2002 een contract aangegaan voor adsl bij PLANET INTERNET,voor een duur van 2 jaar. Daarna stilzwijgend verlengd, telkens voor 1 jaar., behoudens opzeg dmv aangetekende brief die aan de andere partij dient toe te komen minstens 1 maand voor het einde van de lopende termijn.


Je zit vast. Als er niet in je contract staat dat je maandelijks kan opzeggen na je 2 jaar periode, dan zit je blijkbaar aan jaarlijke verlengde contracten.

Ik zat toen ook bij PI, en ik kon er zomaar niet opstappen toen ze overgenomen zijn met Scarlet. Men wou me ook 300€ aansmeren. Ik heb enkel maanden tanden op elkaar gehouden, tot ze een verandering deden. En die verandering aangegrepen om op te stappen.
rolelael
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 jan 2006, 19:47

dan zal ik maar idd op mijn tanden bijten tot 09/2006 om op te zeggen. Ben Scarlet beu. Vooral hun helpdesk.

Mijn contract stopt op 10/2006. Kan ik nu al een aangetekend schrijven zenden met vermelding dat de opzegging in gaat 1 maand voor vervaldag contract ? Of moet ik er best nog mee wachten ?
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

rolelael schreef:dan zal ik maar idd op mijn tanden bijten tot 09/2006 om op te zeggen. Ben Scarlet beu. Vooral hun helpdesk.

Mijn contract stopt op 10/2006. Kan ik nu al een aangetekend schrijven zenden met vermelding dat de opzegging in gaat 1 maand voor vervaldag contract ? Of moet ik er best nog mee wachten ?


Mee wachten. Om 2 redenen:

- Als je dat nu indient, kan men gaan claimen dat ze het nooit ontvangen hebben. Het is 9 maand oud, zodus men kan het element twijfel misbruiken.

- Als Scarlet nu hun limiet verhoogt, of iets anders doet ( note: zelf positieve veranderingen kan je aangrijpen als contract verandering ), en dan kan je vroeger opstappen.
Gebruikersavatar
Jos77
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jan 2006, 01:39
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Arqentus schreef:
rolelael schreef:Ik heb destijds 10/2002 een contract aangegaan voor adsl bij PLANET INTERNET,voor een duur van 2 jaar. Daarna stilzwijgend verlengd, telkens voor 1 jaar., behoudens opzeg dmv aangetekende brief die aan de andere partij dient toe te komen minstens 1 maand voor het einde van de lopende termijn.

Je zit vast. Als er niet in je contract staat dat je maandelijks kan opzeggen na je 2 jaar periode, dan zit je blijkbaar aan jaarlijke verlengde contracten.

Ik zat toen ook bij PI, en ik kon er zomaar niet opstappen toen ze overgenomen zijn met Scarlet. Men wou me ook 300€ aansmeren. Ik heb enkel maanden tanden op elkaar gehouden, tot ze een verandering deden. En die verandering aangegrepen om op te stappen.

Lijkt me toch nogal straf. PI bestaat al lange tijd niet meer, en ik heb dus naar de voorwaarden van Scarlet gekeken.
Moest dit echt zo zijn, dan zit ik wel gekl****. Ik heb er trouwens geen idee van wanneer mijn "contractperiode" vervalt...

Enfin, ik hoor het wel van hen. De domiciliëring wordt toch stopgezet; indien men achteraf komt zwaaien met een rekening voor de ontbrekende maanden te betalen, dan ga ik toch eens vragen waarom Scarlet mij kan houden aan een contract dat ik niet met hen (maar dus met PI) heb aangegaan :think: Als zij dan argumenteren dat PI in Scarlet is opgegaan, dan ga ik er ook vanuit dat de voorwaarden ook zijn "overgegaan".... :?
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Jos77 schreef:Lijkt me toch nogal straf. PI bestaat al lange tijd niet meer, en ik heb dus naar de voorwaarden van Scarlet gekeken.
Moest dit echt zo zijn, dan zit ik wel gekl****. Ik heb er trouwens geen idee van wanneer mijn "contractperiode" vervalt...

Enfin, ik hoor het wel van hen. De domiciliëring wordt toch stopgezet; indien men achteraf komt zwaaien met een rekening voor de ontbrekende maanden te betalen, dan ga ik toch eens vragen waarom Scarlet mij kan houden aan een contract dat ik niet met hen (maar dus met PI) heb aangegaan :think: Als zij dan argumenteren dat PI in Scarlet is opgegaan, dan ga ik er ook vanuit dat de voorwaarden ook zijn "overgegaan".... :?


Correct. Alle, infeiten van niet. PI heeft infeiten een naams verandering ondergaan. Het probleem is, als je klachten had, had je dat toen moeten gebruiken om de boel op te zeggen. Nu zoveel jaar later, dik te laat. Je zit aan de voorwaarden van Scarlet vast wegens het feit dat je gebruik gemaakt heb van hun diensten na de overnames/naamsverandering.

En ik zou dik opletten met effe de rekening stop te zetten, want als er iets is waar Scarlet een reputasie heeft, is het feit dat men u het leven knap lastig maakt. Zeker als je hun nog geld moet. Incasso bureaus worden maar als de graag ingezet ( en zelf een hoop keren bij mensen die geen schulden hadden, maar puur door administratief foutje bij Scarlet ). Als je daarmee begint, begin je een leidensweg van enkel jaren ( en je zit NIET in je recht ). M.a.w, dat kan tot een rechtzaak komen, en je verliest ze.

Uw contract periode is normaal de dag dat je uw PI contract ondertekend hebt. Zodus xx yyyy 2006 of 2007 is uw contract einde ( omdat ze jaarlijks verlengen ).

Veel geluk met er weg te graken, het heeft me bloed, zweet & tranen gekost de eerst keer. Bij de overname van SurfADSL door Scarlet, was ik gereed voor moorden te plegen. Je graakt ze niet makkelijk kwijt.
Gebruikersavatar
FezzFest
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 05 jan 2006, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 16 keer

offtopic wssch maar toch: Hoe komt dat in Nederland zowel Scarlet als Planet Internet bestaan, terwijl Scarlet BE in feite Planet Internet BE is?
rolelael
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 jan 2006, 19:47

Kan ik als scarlet zijn dienst wijzigt mijn opzeg van het abonnement doen zonder extra kosten ? Ook al deze wijzigingen positief zijn ( bv meer snelheid ) ?
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

rolelael schreef:Kan ik als scarlet zijn dienst wijzigt mijn opzeg van het abonnement doen zonder extra kosten ? Ook al deze wijzigingen positief zijn ( bv meer snelheid ) ?


Ja!
rolelael
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 jan 2006, 19:47

sorry dat ik zooo doorvraag, maar staat er zo'n clausule in mijn contract van PLANET of is dit steeds zo ? Heb ik dan ook een opzegtermijn van minim. 1 maand ?
Gebruikersavatar
Jos77
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jan 2006, 01:39
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Arqentus schreef:....
Je zit aan de voorwaarden van Scarlet vast wegens het feit dat je gebruik gemaakt heb van hun diensten na de overnames/naamsverandering.

Inderdaad: de voorwaarden van Scarlet. En laat die nu net als voorwaarden hebben: 1 maand opzeg indien > 1 jaar klant.

Bij PI was het: enkel opzeg op vervaldag contract, wat dus slechter was.

Dus: PI heeft het recht om mij een contractverbreking aan te smeren, Scarlet volgens mij niet. En aangezien PI niet meer bestaat....
(enfin, tot zover de redenering - als ik iets hoor, hou ik jullie op de hoogte)
rolelael
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 jan 2006, 19:47

Dit kreeg ik per mail van scarlet :

Geachte Robby Van Mieghem,

U kan maandelijks opzeggen rekening houdend met 1 maand vooropzeg.

Om uw abonnement bij Scarlet op te zeggen, stuurt u een schrijven met vermelding van de reden van opzeg.

U kunt deze dan via brief sturen naar :

Uninet International nv
Klantendienst
Medialaan 50
1800 Vilvoorde


U kunt dit ook via fax sturen naar 02 275 49 41 .


Opgelet : een opzeg van uw abonnement per e-mail of via een contactform op mijn.Scarlet.be wordt dus niet aanvaard.


Vergeet ook uw gebruikersnaam en klantnummer niet te vermelden. Uw dossier wordt dan onderzocht.

Als u de opzegtermijnen respecteerde of als u een geldige reden kunt voorleggen, zal u een bevestiging krijgen van deze opzegging.
Indien u uw abonnement vroegtijdig verbreekt, zijn wij alvast verplicht u alle bedragen van de nog niet verlopen periode van het contract ( waaronder het maandelijks abonnementsgeld vermenigvuldigd met het aantal maanden van de resterende contractsduur) aan te rekenen.


Mocht u omwille van een onopgelost probleem uw contract wensen op te zeggen, dan vragen wij u onze diensten toch te contacteren opdat wij u alsnog kunnen voorzien van de service waarop u recht heeft. Voor meer informatie kunt u steeds terecht bij de Scarlet Helpdesk via 02/275 27 27
zirou
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 jan 2006, 16:56
Locatie: Limburg

Heb ook mijn opzegbrief aangetekend verstuurd maar na een week nog geen reactie. Nu denk ik dat ik morgen even bel, alleen kan ik bij het bellen wel de klantgegevens van Scarlet gebruiken of is er dan ook kans dat ze daar iets van zeggen. Want met het Surfadsl klantnummer kom je niet verder.

Ik moet toch gewoon dit nummer gebruiken: 02 275 27 27 of niet?

Ik heb na het opzeggen wel een mail gekregen met de gegevens van Scarlet Free. Heeft iedereen die gekregen of komt het door mijn opzegbrief?
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

zirou schreef:Heb ook mijn opzegbrief aangetekend verstuurd maar na een week nog geen reactie. Nu denk ik dat ik morgen even bel, alleen kan ik bij het bellen wel de klantgegevens van Scarlet gebruiken of is er dan ook kans dat ze daar iets van zeggen. Want met het Surfadsl klantnummer kom je niet verder.

Ik moet toch gewoon dit nummer gebruiken: 02 275 27 27 of niet?

Ik heb na het opzeggen wel een mail gekregen met de gegevens van Scarlet Free. Heeft iedereen die gekregen of komt het door mijn opzegbrief?


Opzeg is bij mij gebeurd enkele dagen voor ik bericht kreeg van overzetting.

Vervolgens heb ik de login gekregen voor scarlet premium adsl (dit was 1 of 2 dagen na versturen van opzeg ...).

week na opzeg heb ik eens gebeld om te informeren of mijn opzeg was ontvangen. Telefoniste kon dat niet onmiddellijk bevestigen maar vermoedde van wel want in haar systeem kon ze zien dat nieuw scarlet abo als status 'geannuleerd' had (telefoniste garandeerde mij ook dat ik 2 weken na opzeg bevestiging zou krijgen indien opzeg ok).

Enkele dagen na dit telefoongesprek ontving ik brief met gegevens van Scarlet Free. Ik vermoed dus dat eenieder die opzegt een omzetting krijgt naar een inbelverbinding ...
zirou
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 jan 2006, 16:56
Locatie: Limburg

blondie2001 schreef:Ik vermoed dus dat eenieder die opzegt een omzetting krijgt naar een inbelverbinding ...


Toch niet echt professioneel als ze geen bevestiging sturen met een datum waarop de verbinding stopgezet wordt. Maar dat zijn we volgens mij al gewend.

Ik wacht nog af en dan maar naar RealDSL ;-)
rolelael
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 jan 2006, 19:47

en aangetekend opgezonden. Ben benieuwd wanneer ik iets hoor

Grappige is , gisteren krijg ik een mail v d helpdesk, ifv een vraag gesteld op 18/01 ... Beetje laat, maar ja ik d8 beter laat dan nooit. Staat er in die mail en ik citeer :

Geachte Robby Van Mieghem,

Onze excuses voor dit laattijdige antwoord. Is dit probleem nog steeds actueel?


Met vriendelijke groeten,

De Scarlet Helpdesk

Raadpleeg http://support.scarlet.be, uw eerste hulp bij al onze producten en diensten!

Grappig !
rolelael
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 jan 2006, 19:47

iemand al een bevestiging gehad van opzegging, want hoe weet ik nu dat dat i o is ?

R
freeke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 05 okt 2004, 21:48

rolelael schreef:iemand al een bevestiging gehad van opzegging, want hoe weet ik nu dat dat i o is ?

R



Ben ook nog aan het wachten , 24 januari aangetekend opgestuurd .

Ondertussen al 3 mails verzonden naarn [email protected] , met de vraag of mijn opzegging in orde is ?

Maar geen reactie . :x

Wat ik mij afvraag is wat ze gaan doen , mijn abonnement loopt normaal tot de 7de maart .
rolelael
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 jan 2006, 19:47

heb vandaag ook een contact formke ingevuld met de vraag of ze me iets willen laten weten.. Ben benieuwd.
Gebruikersavatar
Jos77
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jan 2006, 01:39
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

rolelael schreef:iemand al een bevestiging gehad van opzegging, want hoe weet ik nu dat dat i o is ?

R

Nope, hier ook nog altijd niks.... Communicatie met de klanten is wel nooit het sterkste punt van Scarlet geweest natuurlijk :wink:
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Jos77 schreef:Nope, hier ook nog altijd niks.... Communicatie met de klanten is wel nooit het sterkste punt van Scarlet geweest natuurlijk :wink:


lol ... kennen die het woord "Communicatie" eigenlijk wel ;)
rolelael
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 jan 2006, 19:47

nog eens een formke ingevuld en doorgezonden voor navraag ivm opzeg..

en er gaan er nog volgen..
rolelael
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 jan 2006, 19:47

Geachte Robby Van Mieghem,

Wij hebben uw opzegbrief goed ontvangen. Daar u dient rekening te houden met 1 maand vooropzeg zal uw abonnemetn stopgezet worden op 13/03/2006.
Heeft u nog verdere vragen dan kan u terecht op het nummer 02/275 27 27.


Met vriendelijke groeten,

De Scarlet Helpdesk

Raadpleeg http://support.scarlet.be, uw eerste hulp bij al onze producten en diensten!
freeke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 05 okt 2004, 21:48

rolelael schreef:Geachte Robby Van Mieghem,

Wij hebben uw opzegbrief goed ontvangen. Daar u dient rekening te houden met 1 maand vooropzeg zal uw abonnemetn stopgezet worden op 13/03/2006.
Heeft u nog verdere vragen dan kan u terecht op het nummer 02/275 27 27.


Met vriendelijke groeten,

De Scarlet Helpdesk

Raadpleeg http://support.scarlet.be, uw eerste hulp bij al onze producten en diensten!


Hoezo 13 Maart , heb je scarlet of surfadsl .
Ik dacht het einde van surfadsl 28 Februari zou zijn .
rolelael
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 jan 2006, 19:47

Scarlet ( vroeger PLANET )

Rob
Gebruikersavatar
Jos77
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jan 2006, 01:39
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Jos77 schreef:
rolelael schreef:iemand al een bevestiging gehad van opzegging, want hoe weet ik nu dat dat i o is ?

R

Nope, hier ook nog altijd niks.... Communicatie met de klanten is wel nooit het sterkste punt van Scarlet geweest natuurlijk :wink:

Et voila: exact een maand na het versturen van mijn opzegbrief, een brief van Scarlet in de brievenbus:

"We hebben uw aanvraag voor beëindiging van uw abonnement behandeld. Uw abonnement wordt stopgezet op het einde van uw facturatieperiode. Gelieve rekening te houden met 1 maand vooropzeg, zoals vermeld in onze Algemene Voorwaarden. Uw facturtieperiode (idd. niet mijn tikfout) kan u terugvinden op uw factuur of rekening."

Nu heb ik dat factuur nog eens bekeken, maar daar staat wel de periode op waarvoor je betaalt (bijv. 4/2/06 - 4/3/06), maar wanneer nu juist mijn abo wordt beëindigd lijkt me nog voor interpretatie vatbaar.....

Enfin: ik heb op 24/1 opgezegd, factuurperiode loopt vanaf de 4de, ik reken vanaf 4/2 dus 1 maand opzeg, dus op 4/3 is het gedaan. Het laatste factuur heb ik betaald op 8/2 en dan de domiciliëring stopgezet. Hopelijk volgen ze bij Scarlet dezelfde redenering, want ik heb geen zin in incassobureau's die aan mijn bel gaan hangen.... :?
Laatst gewijzigd door Jos77 23 maa 2006, 01:26, in totaal 1 gewijzigd.
::: Gigabyte GA-P55A-UD3 :: Core i7 860 :: 4x Corsair 2048MB :: Ati HD5850 :: WD500GB :: Antec P150 :: EDPNet VDSL2 20/2 :::
zirou
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 jan 2006, 16:56
Locatie: Limburg

Tja, ik heb mijn opzegbrief op 25-01 verstuurd (aangetekend) en sinds vandaag komt ik niet meer op internet. Heb geen bevestiging gekregen.
Dus ben ik even Scarlet gaan bellen om te vragen of mijn lijn nu afgesloten was.... niet dus. Ik heb de oude gegevens van Surfadsl gebruikt en deze zijn blijkbaar nu afgesloten maar zij geven mij aan dat ik met de nieuwe gegevens gewoon kan internet.
Eerst even gevraagd of ik dan niet een contract start als ik deze inloggegevens gebruik, ik moest even wachten en idd als ik die gebruikt ga ik een nieuw contract aan.... niet doen dus.
Heb dan de administratie gebeld en zij geven mij aan dat de brief niet binnen is..... vreemd!!!!! Ik mag een kopie faxen of mailen, nou geen fax thuis en geen adsl meer....moeilijk dus.

Heb vervolgens even een inbelverbinding gemaakt en weer gebeld om de brief en kopie van het verzendbewijs te mailen maar de medewerker van de administratie geeft mij dan aan dat het via mail niet mogelijk is. Gaf mij weer een ander verhaal en plotsenlijk krijg ik een ander verhaal te horen wat de eerste medewerker mij ook vertelde.

Dus maandag ga ik de fax sturen en kijken wat er dan niet goed is. Heb ook meteen een aanvraag gedaan bij de post om een historie van de verzending te krijgen en als ik dan nog niet van deze **** ISP weg ben dan laat ik de advocaat dit regelen en zorg ik dat het hun geld gaat kosten. Dat de aangetekende brief niet is aangekomen geloof ik niet.

Daar zullen zij echt spijt van krijgen, heb echt nooit zoiets meegemaakt.

NOOIT SCARLET KIEZEN!!!!! DAT IS DUIDELIJK!!!!!

Hebben nog andere zoeen probleem? Ik hoor het graag. Fijn weekend iedereen. Salut
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”