Kunnen jullie eens nakijken of dit een geldige opzeggingsbrief is?
Ik wil er zeker van zijn dat ze me hiermee niet kunnen kl*ten. De vorige opzeg bij Scarlet heeft 6 maanden geduurd dus... (Van Scarlet naar Surfadsl en terug Scarlet door overname) Stupid I know

Scarlet / SurfAdsl
Tav. klantenadministratie
Medialaan 50
1800 Vilvoorde
Korbeek-Lo, datum 31 januari 2006
Betreft: Opzegging ADSL abonnement
Geachte heer/mevrouw,
Via deze weg wil ik u mededelen dat ik mijn huidige breedband abonnement niet wens voort te zetten.
Wegens de veranderde voorwaarde van mijn huidige SurfADSL contract die door Scarlet overgenomen is, zie ik me in staat om Scarlet in gebreken te stellen. Mijn orgineel contract had de volgende voorwaarden: ADSL verbinding met 25 GB/volume per maand en VOIP. Men heeft mij geïnformeerd dat als ik inlog met het nieuwe Scarlet-login, ik automatisch een nieuw contract krijg, met voorwaarden die slechter zijn dan mijn huidig SurfADSL contract zoals verlies van e-mailadressen en minder datavolume per maand. Dit zie ik als een contractbreuk van Scarlet/SurfADSL uit.
Ik zeg hierbij mijn huidige abonnement op, met inachtneming van de verplichte opzegtermijn van één maand (contract einde: 28 februari 2006 ).
Met de volgende gegevens sta ik bij uw administratie geregistreerd:
Naam: **
Telefoonnummer: 016/******
Klantnummer: **********
Type abonnement: SurfADSL++ (VOIP)
Ik ga er hierdoor vanuit dat de overeenkomst tegen het einde van februari wordt beëindigd. Graag ontvang ik van u binnen 7 dagen een bevestiging van de contractbeëindiging.
Met vriendelijke groeten,
Handtekening
Naam
adres