opzeggen scarlet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
no name
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 13 feb 2006, 13:12

Ik heb mijn scarlet abonn al 2,5 jaar, ik heb mijn scarlet contract opgerakelt om te wete wanneer ik kan opzegge. Ze hebbe mij, toen ik mijn contract aanging, gezegd dat ik 1jaar moest blijven en dan kon opzegge wanneer ik wilde met een maand opzegperiode. Mijn contract zelf is nog met de hoofding van planetinternet, het was al scarlet op dat moment ik ben nooit bij planetinternet geweest, en daar staat op op dat het stilzwijgend wordt verleng met een jaar! :-( wil dit zeggen dat ik nog een half jaar vasthang aan scarlet als ik wil opzeggen? of is dit nu niet van toepassing.

Thx No Name
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Na het eerste jaar zeg je op wanneer je wil. Volgens de algemene voorwaarden loopt je contract nog 1 maand langer dan je opzeg.

Zet in ieder geval je domiciliëring stop, want Scarlet blijft graag verder ontvangen...
noppes
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 17 sep 2002, 13:09
Locatie: Torhout
Contacteer:

Nog een vraagske...
Ik heb mijn scarlet opgezegd met een aangetekend schrijven.
Mijn facturen liepen van de 15de van elke maand.
Maar ik was te laat en heb opgezegd de 20ste ofzo.
Dus ik heb deze factuur nog betaald + de factuur die er nog op volgde.
Maar ik heb pas bevestiging gekregen van mijn opzeg 1 maand later.
Kunnen ze mij dan nog een maand aanrekenen, wat ze wss zullen doen?
Betalen of niet betalen?
Take me for my mind, not for my body, but play with my body and not with my mind...
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Als je termijn op de 15e begint, dan zal je inderdaad nog een maandje langer moeten betalen als je pas de 20e hebt opgezegd.
noppes
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 17 sep 2002, 13:09
Locatie: Torhout
Contacteer:

khsw schreef:Als je termijn op de 15e begint, dan zal je inderdaad nog een maandje langer moeten betalen als je pas de 20e hebt opgezegd.

Ja, dat heb ik ook gedaan, maar ik bedoel nog een maand langer, omdat ik pas een maand later bevestiging heb gekregen of telt de postdatum van mijn brief?
Take me for my mind, not for my body, but play with my body and not with my mind...
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Uiteraard jouw postdatum, Scarlet reageert in de meeste gevallen gewoon niet.
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

noppes schreef:
khsw schreef:Als je termijn op de 15e begint, dan zal je inderdaad nog een maandje langer moeten betalen als je pas de 20e hebt opgezegd.

Ja, dat heb ik ook gedaan, maar ik bedoel nog een maand langer, omdat ik pas een maand later bevestiging heb gekregen of telt de postdatum van mijn brief?


geen probleem, dat was hier ook zo, 1 dag voor de effectieve opzegdatum heb ik die brief ontvangen, later niets meer van gehoord (geen facturen meer ontvangen enzo)
no name
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 13 feb 2006, 13:12

Voor welke datum moet ik mijn opzegbrief sturen bij scarlet? Mijn meter word op 0 gezet op de 12 van de maand. Moet ik dat dan doen voor de 12 volgende maand? of is het echt de datum wanneer het contract is getekent of het abonnement is beginnen lopen da was 3/11/2003 denk.
Of gewoon einde van de maand.


Thx No Name
no name
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 13 feb 2006, 13:12

Voor welke datum moet ik mijn opzegbrief sturen bij scarlet? Mijn meter word op 0 gezet op de 12 van de maand. Moet ik dat dan doen voor de 12 volgende maand? of is het echt de datum wanneer het contract is getekent of het abonnement is beginnen lopen da was 3/11/2003 denk.
Of gewoon einde van de maand.


Thx No Name
no name
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 13 feb 2006, 13:12

Wanneer moet ik mijn ten laatste mijn opzegbrief opsturen? is dit afhankelijk van de datum dat de meter op 0 wordt gezet(facturatie datum) of van de contract datum?
Kan iemand hierop antwoorden want het wordt wel dringend :?

Gr No Name
Gebruikersavatar
Jos77
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jan 2006, 01:39
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

no name schreef:Wanneer moet ik mijn ten laatste mijn opzegbrief opsturen? is dit afhankelijk van de datum dat de meter op 0 wordt gezet(facturatie datum) of van de contract datum?
Kan iemand hierop antwoorden want het wordt wel dringend :?

Gr No Name

Volgens mij dus voor de 12de dan hé.

Kijk ook hier eens.
::: Gigabyte GA-P55A-UD3 :: Core i7 860 :: 4x Corsair 2048MB :: Ati HD5850 :: WD500GB :: Antec P150 :: EDPNet VDSL2 20/2 :::
jayworld
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 okt 2003, 11:47

no name schreef:Wanneer moet ik mijn ten laatste mijn opzegbrief opsturen? is dit afhankelijk van de datum dat de meter op 0 wordt gezet(facturatie datum) of van de contract datum?
Kan iemand hierop antwoorden want het wordt wel dringend :?

Gr No Name


Contractdatum natuurlijk !
Reken er nog drie werkdagen bij voor het verzenden van je aangetekende brief. Dus contract eindigt 12ste van maand X, opzeg sturen minstens 3 werkdagen voor de 12de, in het beste geval, de 9de dus.

Aangetekend sturen met ontvangstbewijs en als je helemaal zeker wilt zijn, de brief niet in een enveloppe steken maar in 3 vouwen en vastnieten. De stempels van de post komen dan op de brief zelf terecht.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”