Thx No Name
Ja, dat heb ik ook gedaan, maar ik bedoel nog een maand langer, omdat ik pas een maand later bevestiging heb gekregen of telt de postdatum van mijn brief?khsw schreef:Als je termijn op de 15e begint, dan zal je inderdaad nog een maandje langer moeten betalen als je pas de 20e hebt opgezegd.
geen probleem, dat was hier ook zo, 1 dag voor de effectieve opzegdatum heb ik die brief ontvangen, later niets meer van gehoord (geen facturen meer ontvangen enzo)noppes schreef:Ja, dat heb ik ook gedaan, maar ik bedoel nog een maand langer, omdat ik pas een maand later bevestiging heb gekregen of telt de postdatum van mijn brief?khsw schreef:Als je termijn op de 15e begint, dan zal je inderdaad nog een maandje langer moeten betalen als je pas de 20e hebt opgezegd.
Volgens mij dus voor de 12de dan hé.no name schreef:Wanneer moet ik mijn ten laatste mijn opzegbrief opsturen? is dit afhankelijk van de datum dat de meter op 0 wordt gezet(facturatie datum) of van de contract datum?
Kan iemand hierop antwoorden want het wordt wel dringend![]()
Gr No Name
Contractdatum natuurlijk !no name schreef:Wanneer moet ik mijn ten laatste mijn opzegbrief opsturen? is dit afhankelijk van de datum dat de meter op 0 wordt gezet(facturatie datum) of van de contract datum?
Kan iemand hierop antwoorden want het wordt wel dringend![]()
Gr No Name