filipi schreef:Natuurlijk moeten we afwachten maar toch...
Net zoals Always more's voorwaarden blijven doorlopen zal dit ook zo met de unlimited zijn voor de all-in abo's van vòòr 31/12 blijkbaar.
Da's ook de reden waarom ik de situatie gewoon ga afwachten. Ondanks alle frustraties en makkementen die ik de eerste weken gehad heb, zit ik nu toch in een situatie (officieel of niet) waarbij :
1) ik toegang heb tot al mijn poorten en de modem zelf
2) mijn telefonie normaal werkt
3) mijn snelheid welliswaar zwaar ondermaats is voor een 2MB lijn, laat staan voor een 4, maar meestal toch sneller is dan de "Always More" die ik daarvoor had
4) mijn rekening per maand een stuk lager zit
Als de snelheid nu nog eens omhoog wil en dan stabiel blijft en de volume politiek voor de pre-06'en inderdaad ongewijzigd blijft, zal ik wel degelijk bij deze ISP blijven, ondanks alle gevloek en getier tot nu toe, en zal het verdorie lang duren vrees is voordat ik een andere ISP'er zal vinden die tegen de nog-voor-ons-lopende-voorwaarden kan concureren. Klink associaal, is het misschien ook, maar niet minder waar.
Om het even in een ander licht te bekijken : 2 van mijn collega's hebben Scarlet One. De ene is dolgelukkig omdat hij nu, na bijna een jaar en 3 Scarletboxen een stabiel werkende telefoonlijn heeft die niet iedere 10 minuten tijdens een gesprek uitvalt. De tweede wist niet beter, en moet tot vandaag ongeveer 1 keer per week zijn Scarletbox resetten om de telefoon aan de praat te krijgen, en zijn 1.1 mbs lijn loopt volgens speedbox aan 43K/sec download, en da's ook al een jaar lang zo.
Als ik dan in het perspectief zet van mijn ervaringen, is zelfs het geklungel van Tele2 wat ik persoonlijk heb meegemaakt nog zeker niet verantwoord, maar wel _voor voorlopige tijd_ verdraagbaar. Hetgeen natuurlijk niet wil zeggen dat ik niet ga stoppen met hun de oren van de kop te zagen zolang Tele2 in mijn ogen (en ook die van hunzelf trouwens, al geven ze dat natuurlijk niet openlijk toe, verder als een "we kennen het problemen en werken eraan" kom ik ook niet) niet levert wat ze me factureren !