Maandag 2 weken geleden 16 Januari deed plots mijn ADSL Aways verbinding het niet meer. Nu ben ik doordeweeks niet thuis en merkte het omdat mijn webcamera niet meer bereikt kon worden.
Zaterdag 21 Januari ben ik gaan kijken wat er loos was en bleek dat ik geen verdinding meer kon maken in het modem. Onder PPP kreeg ik steeds Connect ERROR. De status bij ADSL was "Showtime" dus het lag niet aan de lijn.
Na veel gepruts kwam ik er niet uit en heb maandag 23 jan versatel gevraagd of er iets mis was, nee niks. Sitecom (de leverancier van het modem, een DC-213) gemailt met screenshots, en als antwoord kwam dat alles goed moest staan, ik had er immers niks aan gewijzigd.
Dit weekeind kwam ik thuis en bleek ik Verbinding te hebben, onder PPP stond connect en onder WAN status stond een toegkend IP.
Mooi dacht ik, maar helaas ik kon geen internet pagina's bereiken. Na weer veel gepruts en resets zit ik nu weer met hezelfde probleem en kan ik niet connecten onder het tabbled PPP: Connect ERROR terwijl de ADSL lijn op showtime staat, dus goed is.
Wie weet wat hier nou loos kan zijn? Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik ben ten einde raad
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)