Musk toetert veel, maar valt ook even gemakkelijk door de mand.
Oeps, toch niet zo'n goeie gamer.
Ga er dus maar vanuit dat het vanuit een kelder ergens in MAGA-land komt.
Musk toetert veel, maar valt ook even gemakkelijk door de mand.
Ik heb de indruk dat ze in de Trump bubbel de satire niet inzien van dit filmpje. Maar humor veronderstelt een minimum aan intelligentie...
Zelf? Iemand zal dat wel voor hem doen zeker. Eerst eens kijken en nadenken vooraleer te posten zit er in elk geval niet in.
Vanwaar dat eufemisme ? Hij zegt letterlijk: "We're gonna be selling a Gold Card... We're gonna be putting a price on that card of about $5M".Pengu schreef: 3 maanden geleden waarmee iedereen die ten minste 5 miljoen dollar investeert in de Verenigde Staten een verblijfsvergunning en een ‘pad naar burgerschap’ kan krijgen.
Mexicaanse drugkartels scheppen het geld van de straten..
Trump heeft de Europese integratie, een project dat decennialang door Washington is onderschreven, afgedaan als geworteld in een poging om de Verenigde Staten dwars te zitten. "Kijk, laten we eerlijk zijn, de Europese Unie is ontworpen om de Verenigde Staten dwars te zitten", zei de Amerikaanse president op de eerste kabinetsvergadering van zijn tweede ambtstermijn in het Witte Huis.
De president zei ook dat het aan de Europeanen is, en niet aan de Verenigde Staten, om Oekraïne veiligheidsgaranties te geven als onderdeel van een plan om het conflict met Rusland op te lossen.
"Ik ga geen rist veiligheidsgaranties geven. We gaan Europa vragen om het te doen omdat, weet je, Europa hun directe buur is, maar we gaan ervoor zorgen dat alles goed gaat."
Trump zei ook dat Oekraïne het lidmaatschap van de NAVO kan "vergeten". "De NAVO, dat kunnen we wel vergeten - dat was waarschijnlijk de reden dat deze hele zaak überhaupt begon", zei de Amerikaanse president over de Russische invasie in Oekraïne, nadat hem in de marge van de kabinetsvergadering was gevraagd welke concessies hij zou willen zien in gesprekken om een einde te maken aan het conflict.
Wie heeft gelijk?De Europese Unie is voor de VS een "godsgeschenk" geweest, zegt de Europese Commissie in een reactie op de uitspraken van de Amerikaanse president Donald Trump. "De Europese Unie is de grootste vrijhandelsmarkt ter wereld. En ze is een godsgeschenk geweest voor de Verenigde Staten", reageert een woordvoerder namens de Commissie in een verklaring. Als er inderdaad nieuwe heffingen komen, zal de EU "krachtig en onmiddellijk" reageren.
Dat is een no brainer, Europa.
Zou het niet beginnen dagen als ze op het einde van hun loon een alsmaar groter stukje maand gaan overhouden?Avenger 2.0 schreef: 3 maanden geledenDe bevolking wordt daar ook dom gehouden en dat zal er onder Trump niet op beteren.
Dat is al een bericht van weken geleden, ik had toen een foto van die prijssetting gezien maar ik kon het niet geloven.
Vraag >>> aanbod nav vogelgriep veronderstel ik.on4bam schreef: 3 maanden geleden Voor zij die nog denken dat de "zotte prijzen" onder Biden nu al lager zijn... Er zijn al winkels waar US$14 betaald moet worden voor een dozijn eieren.
Ginder vinden ze onze prijzen voor energie en brandstof ook zot.
Verwarring met Belarus?Avenger 2.0 schreef: 3 maanden geleden Moet nog altijd terugdenken toen ik in Amerika was en die Best Buy medewerker dacht dat België in Rusland lag![]()
Hangt ervan af hoe de goederen/diensten stromen:
€ 14 is nu hier ongeveer de markt prijs per 100 Medium eieren (niet wat je in de supermarkt betaald) in de usa zit dit ongeveer op $17 per 100 dacht ik. de ketens die daar doosjes aan $7 per 12 verkopen maken mooie winsten (de lokale boeren daar zullen het moeilijker hebben)heist_175 schreef: 3 maanden geleden Ze gaan 15.000 ton eieren in Turkije kopen
https://www.reuters.com/markets/commodi ... 025-02-19/
– Trump meldt dat het een ‘mythe’ is dat consumenten en importeurs importtarieven moeten betalen in plaats van de landen aan wie de importtarieven worden opgelegd.
– Het Consumer Financial Protection Bureau (CFPB) trekt onder haar nieuwe leiding rechtszaken in tegen Capital One, Rocket Homes en Vanderbilt Mortgage. Capital One werd aangeklaagd voor misleiding over spaarrekeningen, Vanderbilt Mortgage voor het verstrekken van onbetaalbare leningen en Rocket Homes voor een illegale kickbackregeling.
– Trump ontslaat honderden medewerkers van de National Oceanic and Atmospheric Administration (NOAA), waaronder meteorologen van de National Weather Service.
– De SEC stopt haar fraudezaak tegen Justin Sun, die werd aangeklaagd voor het manipuleren van de handel in cryptocurrencies en het onterecht promoten van crypto-tokens
– De regering-Trump bevestigt dat ze bekijken of ze de 590 miljoen dollar aan financiering in willen trekken die Moderna in de laatste dagen van de regering-Biden ontving voor de ontwikkeling van een mRNA-vaccin tegen vogelgriep bij mensen.
– Andrew Tate en zijn broer Tristan hebben toestemming gekregen om Roemenië te verlaten en zijn aangekomen in Amerika. Tegen de broers lopen rechtszaken in het Verenigd Koninkrijk en de VS vanwege beschuldigingen van mensenhandel, witwassen en seksuele misdrijven.
– Het aantal Amerikanen dat werkloosheidsuitkeringen aanvraagt, stijgt naar 242.000, het hoogste niveau in 3 maanden.
– Carlos Slim snijdt de banden met Elon Musk’s Starlink door na een controversiële tweet van Musk, waarin hij impliciet suggereert dat Slim banden heeft met de georganiseerde misdaad. De breuk kost Starlink naar schatting 7 miljard dollar.
– Op de vraag van een journalist of hij nog steeds denkt dat Zelensky een dictator is, antwoordt Trump: ‘Umm…did I say that? I can’t believe I said that.’ Ook noemt hij Zelensky ‘de beste president van Oekraïne’.
dat is ongeveer ook de groothandel prijs per 100 eieren.Petrikske schreef: 3 maanden geleden 18$/dozijn (kijk het filmverslag)
En de prijzen gaan nog veel verder stijgen onder Trumpski.
https://www.fox34.com/2025/02/27/egg-pr ... usda-says/
Veel succes ermee. Het EU parlement en de EU commissie zijn niet gehaast. Hun zitjes en postjes zijn veilig tot na Trump weer vertrekt.Pengu schreef: 3 maanden geleden Vanaf nu Europe first. En laat ons verdomme werken aan nieuwe handelsakkoorden.
Ik denk van wel. Zonder Amerikaanse bescherming komt de Rus of de Chinees hier binnen de kortste keren de boel runnen. En dat betekent WO3. Wil je dat?
Ben op weekend dus beperkte info, doch ik vrees dat je insteek fout is.Pengu schreef: 3 maanden geledenIk heb het echt wel gehad met die kut Amrikanen. f*** them. Vanaf nu Europe first. En laat ons verdomme werken aan nieuwe handelsakkoorden. Wij hebben de US f*** A echt niet nodig.
Associated press en Reuters mochten niet aanwezig zijn.– Een journalist van het Russische staatsnieuwsagentschap TASS blijkt in de Oval Office te zijn zonder credentials. Na ontdekking hiervan wordt de journalist naar buiten geleid.
Fallout:– Het ministerie van Justitie degradeert enkele topaanklagers die strafzaken voeren tegen Trump-bondgenoten en leiders van de Proud Boys en Oath Keepers voor hun rol in de bestorming van het Capitool. Interim-aanklager Ed Martin verplaatst deze ervaren aanklagers naar de D.C. Superior Court om lichtere misdrijven te behandelen, wat een stap terug is in hun carrière.
– DOGE beëindigt abrupt de huurovereenkomst van het U.S. Attorney’s Office in Corpus Christi, waardoor federale aanklagers die drug- en immigratiezaken in Zuid-Texas behandelen, moeten zoeken naar nieuwe kantoorruimte.
– Rusland en China werven actief Amerikaanse federale medewerkers die recent zijn ontslagen of het risico lopen ontslagen te worden, omdat ze kwetsbaar zijn en waardevolle kennis bezitten, meldt CNN op basis van vier bronnen die bekend zijn met de recente Amerikaanse inlichtingen.
Ik denk dat er nogal wat Belgen, Engelsen, Fransen, Polen,.... enz... Hitler ook wel een beetje gehaat hebben.
De US wil dat, blijkbaar.CCatalyst schreef: 3 maanden geleden Zonder Amerikaanse bescherming komt de Rus (...) hier binnen de kortste keren de boel runnen. (...) Wil je dat?
Jij bent natuurlijk nog niet van het eerste FUD argument gestorven.CCatalyst schreef: 3 maanden geleden Ik denk van wel. Zonder Amerikaanse bescherming komt de Rus of de Chinees hier binnen de kortste keren de boel runnen. En dat betekent WO3. Wil je dat?