kippewit schreef: 3 maanden geleden
Kan niet hele hele artikel lezen maar ik heb toch het idee dat Digi opvallend vaak zwart gemaakt wordt. Terecht of niet: laat ins niet vergeten dat DPG media bvb eigenaar is van Mobile Vikings en Telenet heeft ook wel wat kanalen om negatieve dingen te verspreiden. Onder elk bericht over Digi op social media staan ook heel snel altijd reacties van het type “werkt voor geen meter” en “blijf er weg”. Niet echt de meest onderbouwde comments, vaak ook geen echte problemen die beschreven worden maar gewoon eenvoudige zwartmakerij. Ik zeg niet dat er niks scheelt. Maar het viel me wel op.
https://www.vtmgo.be/vtmgo/afspelen/899 ... bc98277c29
vanaf 21'17"
Lees U/Kijk U mss. eerst in, voor U van die paranoïde insinuaties post.(zegde X op, maar kom zelfde types hier nu tegen)
1ste DPG is NIET meer eigenaar van MV (van 2016-2020)
2de Op 1 juni 2021 werd de overname van telecomoperator Mobile Vikings door Proximus goedgekeurd door de Belgische Mededingingsautoriteit.
3de Ik zei al weken terug, dat het bricoleurs zijn met het plaatsen van hun apparatuur op de zendmasten (met eerstelijnsbron van iemand bij Mwingz). Ik heb net foto’s hiervan gekregen. Geen inox gebruiken, alles hangt scheef en schuin, deuren niet goed afgesloten, waardoor vocht kan binnensijpelen.
Maar roepen dat de underdog besmeurd wordt, en het fake MSN is zegt meer over U, dan over mij.
Matt555 schreef: 3 maanden geleden
Zeker weten dat Digi wel wat in gang gezet heeft waardoor we zelf rechstreeks of onrechtstreeks van prijsverminderingen genieten inzake mobiel bellen en internet prijs ( komende )
Ja, en binnen paar jaar ONTPLOFT hun onderhoudsbudget, als je ziet welke materialen ze nu gebruiken. EN dan stijgen ze met paar euro. Ga je dan nog zo trouw zijn om te blijven, want ze hebben de markt ‘opengebroken’ hé. Hoe interesseert hier niemand.
Ben zeker dat dezelfde underdogtypes, de eerste zijn om hun valiezen te pakken (net zoals de roepers bij faillissement Renault in 1997 nooit nog een Renault zouden kopen. Jaar nadien nog nooit zo'n omzet gedraaid)
stefan1234 schreef: 3 maanden geleden
Joop schreef: 3 maanden geleden
(HLN comment section style rant over hoe de belangen van insiders alles zouden verklaren)
Toch weer een goed voorbeeld van hoe samenzweringsdenken vandaag zozeer de standaard intellectuele stijl geworden is dat mensen die zichzelf vast niet als samenzweringsdenkers zien, er geen besef meer van schijnen te hebben dat ze gewoon wat liggen verwijzen naar verbanden en belangen alsof dat de enige mogelijke verklaring voor iets is.
Eindelijk iemand met gezond verstand. De -rechtse- doemdenkers/antivaxers zijn hier ook al geïnfiltreerd.
Petrikske schreef: 3 maanden geleden
De bushaltes blijven ondertussen wel vol hangen met reclame.
Moet toch iets kosten zou je denken.
Hoeveel reclame maakt Hey! niet al 2 jaar??? Aub appelen met appelen vergelijken. En wat is je intentie met deze post?
technieker schreef: 3 maanden geleden
Nee, laat jullie Complottheorieën maar vallen. Het gaat er inderdaad zo aan toe met die Roemenen.
Ik zit ook in deze branche zoals jullie wel weten en kom ook in contact met die mannen.
Ook heb ik apparatuur gezien in één van hun serverruimtes. Het is om te schreeuwen.
Geloof me maar, het zijn prutsers en uitbuiters.
+1
@DarkV hoort ook al bij de complotdenkers/antivaxers/Musk theorieën.
Foto’s van hun zendmasten gezien hoe ze installeren. Dat kan ik als onhandige harry beter. En ik gebruik inox voor buiten, en zorg dat alles dicht is.
Als ik met mijn vriend communiceer daarnet, en jullie reacties post:
"Als er dat nu iemand gelooft of niet interesseert me niet, maar het is echt erg wat die mannen uitsteken. Nog erger dat BIPT geen enkele kritiek op digi dult. Ze mogen 100x meer dan een andere. Als er een dode valt zal overheid dan doen alsof ze verwonderd zijn."
Mijn reactie: BIPT is ook een politiek instituut. De liberalisering van de markt is ook politiek gestuurd. Velen daar zijn politiek benoemd. Dus wiens brood men spreekt,....
Een vierde zou de concurrentie doen verhogen, zegt minister Van Quickenborne
@Joe de Mannen ja, een technieker van Mwingz is een 'concurrent' die werkt in opdracht van PXM en Orange.

Die kan evengoed bij DIGI gaan werken. Maar geen haar op zijn hoofd (en zouden hem ook niet kunnen betalen)
24 (ex-)medewerkers getuigen. Da's niet representatief hé
Heb je de repo gelezen, of ga je af op de titel. Succes bij DIGI.
En serverruimte in de lokalen van de Roemeense werkmannen. Da's de kat bij de melk zetten hé....Eens Roemeen en veroordeeld intikken....Je pagina staat vol van laatste maand. Ik ga mijn data niet laten stockeren in een woonhuis, da's zeker.
"Maar ook de huur van hun woningen betalen ze niet op tijd", gaat een ex-medewerker verder. "Dat is spelen met vuur. Niet alleen kunnen de Roemeense arbeiders die in de woningen verblijven zo op straat belanden. Ook zouden ze hun datacenter in de kelder moeten afbreken. Dat heeft ook een impact op de klanten."
Roemeense metaaldief krijgt ook op tweede proces 3 jaar cel
Negen jaar na datum krijgt Roemeense juwelendievegge 2 jaar cel
Roemeense mensensmokkelaar veroordeeld in Brugge
Drie Roemenen riskeren vijf jaar cel voor gauwdiefstallen op luchthaven en in Brugge
Twee jaar cel voor kluiskraak in Brugge
Tot 2 jaar cel voor zakkenrollers die toeristen in Brussel en Brugge viseerden
Roemeense dievenbende veroordeeld: politie klist slapende dader in auto