“Vroeg of laat loopt dit fout af”

Discuteer hier mee over Digi Belgium
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 43 keer

Telecomspeler DIGI heeft zo’n twee maanden na zijn lancering nog steeds de allerlaagste prijzen. Maar hoe slaagt het bedrijf daarin? Wij ontdekten dat het op haast alle kosten beknibbelt, rekeningen niet betaalt en de veiligheidsregels negeert. “Arbeiders moeten 300 meter kabel leggen per dag. Dat is onhaalbaar”, zegt een installateur. Wij doken in de cijfers, konden de hand leggen op veiligheidsverslagen en foto’s en spraken met 24 (ex-)medewerkers: “Dit is letterlijk wachten op ernstige ongevallen.” Wat betekent dat voor de klant? DIGI zelf zegt dat het altijd de regels volgt.

Maandag 17 februari. Een vijftigtal Roemeense arbeiders stapt van een vliegtuig op de luchthaven van Charleroi. Ze zijn hier met duidelijke instructies: zo snel mogelijk een mobiel netwerk op poten zetten voor telecomspeler DIGI.

-HLN

https://bibliotheek.be/krantenarchief/a ... 37e75c8c07

Naast vele onbevestigde verhalen zijn deze bevestigd: overladen camionetten, industriële boren gebruiken die verboden zijn in een stad en dataservers naast een washok in Roemeense kelder :-D
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 673 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

Een dataserver werkt niet slechter naast een washok...
Het artikel vereist een login, no-go.
Met de info die hierboven staat, lijkt het mij eerder stemmingmakerij van HLN.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 663 keer
Provider
Te Koop forum

Moeten inloggen op de website van je bibliotheek is nog altijd vele malen beter dan bij HLN zelf ;)

Dat terzijde, ik heb wel nog al klachten gehoord van kennissen in het Brusselse over de rommel / warboel die Digi achterlaat... Dus ik sta echt niet te kijken van het artikel. Triestige zaak wel - de laagste prijs is niet zaligmakend.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer
Recent bedankt: 10 keer

Maar hoe kan DIGI de prijzen van zijn abonnementen zó laag houden? Een eerste verklaring: het bedrijf werkt met enkele honderden Roemeense arbeiders, die goedkoop werk leveren om zo snel mogelijk het netwerk van DIGI uit te bouwen.
En wie legt het fibernetwerk van Proximus?
En aangezien de ganse Vlaamse arbeidsmarkt onder druk staat, is het kiezen tussen wachten op Godot of buitenlanders invliegen. Idem in de bouwsector, ziekenhuizen, woonzorgcentra, hotels, transport, ...
Het kwam zo ver dat enkele Brusselse inwoners het collectief ‘Stop DIGI’ hebben opgericht, waarin ze het veelvoud aan kabels, slordige werken en schade in kaart brengen.
Opnieuw: er zijn massa's gemeenten waar de fiberuitrol van Proximus op pauze gezet is, omdat het een boeltje was.
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 131 keer
Provider

Tot voor kort konden de Roemenen ook zonder controle die kelders met de servers betreden”, gaat een andere ex-medewerker verder. “De servers stonden naast het washokje waar de was stond te drogen. Er was geen toegangscontrole en geen camerabewaking.”
Maar ook de huur van hun woningen betalen ze niet op tijd”, gaat een ex-medewerker verder. “Dat is spelen met vuur. Niet alleen kunnen de Roemeense arbeiders die in de woningen verblijven zo op straat belanden. Ook zouden ze hun datacenter in de kelder moeten afbreken. Dat heeft ook een impact op de klanten.” Onze redactie kon een huiseigenaar contacteren die aan DIGI verhuurt. “In het begin verliep alles vlot, nu reageren ze zelfs niet op mails met deurwaarders. We overwegen om naar de rechtbank te stappen en hen eruit te zetten.

Binnenkort een panne omdat de huurovereenkomst verbroken is van het huis waar de Roemenen logeren en de servers staan.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 763 keer
Te Koop forum

Het artikel heeft wel veel anonieme getuigenissen van (ex-)werknemers, die hun verhalen staven met foto’s en details. Daartegenover staan de - nietszeggende corporate-taal - van DIGI, alsof ze door een LLM zijn gegenereerd.

Ik zou van Digi al zeker niet m'n primaire ISP maken, het heeft er alles van weg dat het kaartenhuis eerder vroeger dan later zal omvallen. Of zijn we collectief vergeten hoe dat elke kleine speler ofwel ermee stopt, en miserie achterlaat, of opgeslokt wordt door een grotere?
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
Bedankt: 710 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

Of zijn we collectief vergeten hoe dat elke kleine speler ofwel ermee stopt, en miserie achterlaat, of opgeslokt wordt door een grotere?
Da's wel heel zwartgallig.
Of noem je, ik zeg maar wat, edpnet geen kleine speler?
thmj
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 15 keer

selder schreef: 3 maanden geleden Of zijn we collectief vergeten hoe dat elke kleine speler ofwel ermee stopt, en miserie achterlaat, of opgeslokt wordt door een grotere?
Klein vb Proximus large mobiel 300 Gb 49 €
Base large 300 Gb 29 € levenslang.

Maar 240 € op een jaar verschil.
Grote die hun naam misbruiken.
En waar zijn die grote goed in al wie op hun weg komt overnemen om hun monopolie te behouden.
Laatst gewijzigd door thmj 3 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
heist_175
Moderator
Moderator

selder schreef: 3 maanden geleden Ik zou van Digi al zeker niet m'n primaire ISP maken, het heeft er alles van weg dat het kaartenhuis eerder vroeger dan later zal omvallen.
Goh, dat werd van Telenet ook gezegd, toen ze meermaals ei-zo-na failliet gingen.
Ik lees niets nieuws in ISP-land.

Dit was bv een datacenter van Telenet:
Afbeelding
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 598 keer
Recent bedankt: 2 keer

heist_175 schreef: Dit was bv een datacenter van Telenet
"Datacenter" is een groot woord voor dat gebouwtje. Is vrij snel hersteld. Nieuwe koelgroepen waren dacht ik de oorzaak, besparingen zullen ongetwijfeld ook wel een reden gespeeld hebben hier maar ik zie dit bij andere gevestigde waarden ook nog wel gebeuren.

Inzake het artikel, je weet natuurlijk nooit in welke mate Proximus/Telenet erachter zitten.
heist_175
Moderator
Moderator

CCatalyst schreef: 3 maanden geleden Inzake het artikel
Van niets wat er in dat artikel staat word je vrolijk, maar dat is blijkbaar hoe het gaat in ISP-land.
Het verschil is dat Telenet/Proximus dezelfde praktijken toepassen, maar wél een veelvoud van de prijs aanrekenen.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

op Joe radionieuws is het al van 'het regent klachten over Digi'...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
heist_175
Moderator
Moderator

Joe de Mannen schreef: 3 maanden geleden het regent klachten over Digi
Dat is hier eerder al gepost en als je dan de vergelijking maakt met de dure duopolisten, lijkt dat allemaal nogal mee te vallen: viewtopic.php?p=1016216#p1016216
Misschien ziet het duopolie wél heel wat klanten overstappen en bespelen ze mediakanalen?

Ik kijk daarom uit naar de kwartaalresultaten van het duopolie, aangevuld met Orange, van 2025/Q1.
De vorige hoeraberichten van Orange gingen over de laatste 3 weken van 2024/Q4, wat een nogal beperkte periode is om een conclusie te trekken.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 763 keer
Te Koop forum

cadsite schreef: 3 maanden geleden
Of zijn we collectief vergeten hoe dat elke kleine speler ofwel ermee stopt, en miserie achterlaat, of opgeslokt wordt door een grotere?
Ok, hier is m'n lijstje, geef jij nu ook een lijstje met kleinere operatoren die nog wel zelfstandig bestaan?

Base - bestaat niet meer, eerst opgeslorpt door KPN in 2005 en nadien door Telenet in 2015
Mobile Vikings - bestaat nog maar is nu Proximus sinds 2016
Scarlet - bestaat nog maar is nu Proximus in 2006
Dommel - helemaal dood, opgekocht door Telenet in 2013
Voo - bestaat nog, maar is helemaal Orange sinds 2016
Wigo - bestaat niet meer
Euphony - bestaat niet meer
Tele2 (van NL) gestopt in 2012 en klantenbestand verkocht aan Telenet
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
kippewit
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 14 keer
Provider

Kan niet hele hele artikel lezen maar ik heb toch het idee dat Digi opvallend vaak zwart gemaakt wordt. Terecht of niet: laat ins niet vergeten dat DPG media bvb eigenaar is van Mobile Vikings en Telenet heeft ook wel wat kanalen om negatieve dingen te verspreiden. Onder elk bericht over Digi op social media staan ook heel snel altijd reacties van het type “werkt voor geen meter” en “blijf er weg”. Niet echt de meest onderbouwde comments, vaak ook geen echte problemen die beschreven worden maar gewoon eenvoudige zwartmakerij. Ik zeg niet dat er niks scheelt. Maar het viel me wel op.

Overigens zelf een paar abonnementen van kinderen verhuisd naar Digi en verliep allemaal vlekkeloos.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Dat is inderdaad een lijstje van spelers die niet meer zijn zoals ze gestart zijn. Maar dat is geen lijst met een opsomming van enkel en alleen miserie.
Zoals jij het deed uitschijnen is het enkel kommer en kwel bij de kleintjes. Zo zal er natuurlijk nooit iets veranderen.

Toen orange zijn intrede deed in België was dat ook een ongekende speler hier en oh zo risicovol om op over te stappen.
Ik zie een herhaling van die framing.
Laatst gewijzigd door cadsite 3 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
dragonflo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 33 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

selder schreef: 3 maanden geleden
cadsite schreef: 3 maanden geleden
Ok, hier is m'n lijstje, geef jij nu ook een lijstje met kleinere operatoren die nog wel zelfstandig bestaan?

Base - bestaat niet meer, eerst opgeslorpt door KPN in 2005 en nadien door Telenet in 2015
Mobile Vikings - bestaat nog maar is nu Proximus sinds 2016
Scarlet - bestaat nog maar is nu Proximus in 2006
Dommel - helemaal dood, opgekocht door Telenet in 2013
Voo - bestaat nog, maar is helemaal Orange sinds 2016
Wigo - bestaat niet meer
Euphony - bestaat niet meer
Tele2 (van NL) gestopt in 2012 en klantenbestand verkocht aan Telenet
Riekt naar een chatgpt.
cyberbug
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
Bedankt: 183 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

kippewit schreef: 3 maanden geleden laat ins niet vergeten dat DPG media bvb eigenaar is van Mobile Vikings en Telenet
Gelukkig is dit niet zo (ik hield men hart al vast en ging dit onmiddellijk opzoeken)
https://privacy.dpgmedia.nl/nl/about
Dpg is wel eigenaar van de vmma agroep (de vtm zenders)

Maar met Telenet heeft met DPG gelukkig niets te maken. DPG is eigenlijk gewoon een concurrent van Telenet hen met hun play 4 zenders.
dus DPG heeft momenteel nog geen belang in het ISP/telecom

het enige wat DPG en telenet gemeen hebben is dat ze samenwerken voor het Streamz platform.
dragonflo schreef: 3 maanden geleden Riekt naar een chatgpt.
Nee chatgpt schrijft zoiets uitgebreider en mooier uit.
Greetz cyberbug

Afbeelding
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 387 keer

maar maar maar ge moet toch al nieveel over nadenken dagge moet knibbelen op de kostprijs.
Als ge zit te besparen op veiligheidsschoenen enz bij uw personeel. En ge moet 300 meter aanleggen en boven de 300m krijgde 3 euro bruto te verdelen door het aantal mensen in uw team, sorry hoor de klinkt toch als hongersloon en uitmelken van de mensen. Als je in een woning woont en benden kunnen ze digi krijgen op 3de verdiep niet opdat ze teveel werk hebben om u aan te sluiten.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

en denk je dat ze bij 'de groten' echt zoveel meer inzitten met hun installateurs ?

Ik zeg het, dit ruikt naar mediacampagne van ...

J.
heist_175
Moderator
Moderator

proximusboyke schreef: 3 maanden geleden sorry hoor de klinkt toch als
En hoe gaat het bij de onderaannemers van Proximus en Telenet?
kippewit
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 14 keer
Provider

cyberbug schreef: 3 maanden geleden Maar met Telenet heeft met DPG gelukkig niets te maken.
Ik bedoelde "DPG is eigenaar van vmma en dus Mobile Vikings". Nieuwe zin: "en Telenet heeft (enz...)"
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Recent bedankt: 23 keer
Provider

kippewit schreef: 3 maanden geleden laat ins niet vergeten dat DPG media bvb eigenaar is van Mobile Vikings
Mobile Vikings is sinds december 2020 een dochteronderneming van Proximus.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
stefan1234
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 37 keer
Provider

Verkeerde benaderingen:
  • Op basis van individuele incidenten proberen te bepalen welk bedrijf het beste of het minst slecht is.
  • Op basis van financiële belangen kritiek op een merk waar ge sympathie voor hebt, van de hand doen als beschadigingsoperaties van concurrenten of sabotage door de politeken of de "overheid". 't Is niet omdat dat zou kunnen, dat het daarmee meteen bewezen is.
Juiste benadering:
  • Op basis van structurele kenmerken van een bedrijf en de markt proberen in te schatten welke bedrijven het meeste kans hebben op dingen die ge wilt vermijden.
De vraag hier is o.a. welk bedrijf het meest agressief kan zijn in het recursief uitbesteden aan onderaannemers, met tegelijk incentives voor elke schakel in de keten om wantoestanden toe te dekken.
Joop
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 27 keer
Provider

Joe de Mannen schreef: 3 maanden geleden op Joe radionieuws is het al van 'het regent klachten over Digi'...
J.
Joe is wel van DPG, de familie Thillo.

Ook de eigenaar van HLN, VTM en goed bevriend met de (Vlaamse) overheid.

Die krijgen dus niet genoeg reklame inkomsten, en natuurlijk zit de NVA (sponsor van VTM in Antwerpen) in de Federale regering die eigenaar van Proximus is.

Moet je daar nog een tekening bij maken? :bang:

Dit is gewoon stemmingmakerij in opdracht van de overheid om Proximus geen klanten te laten verliezen.

Natuurlijk gaat Thillo hier op in anders verliest hij in Antwerpen de subsidies aan zijn splinternieuwe VTM gebouw. Zo doorzichtig.
Groeten Joop.

EDPnetFix 100/40mbit
Modem Zyxel VMG4005-B50A
Router Fritzbox 5690Pro
Voip Nomado/EDPnet
GSM 2x Digi 5€
MeshDevices Fritz 1260 / 3x3000AX
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

euhm zou moeten zo zijn zou digi zo geen cadeaus krijgen.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 211 keer
Provider

Slechte reclame is ook reclame zullen we maar zeggen. Als ze niet af en toe eens in het nieuws geraken gaan mensen vergeten dat ze bestaan.
FredericV
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Sociale inspectie, en eens een artikel zonder paywall:

https://www.hln.be/binnenland/sociale-i ... ~ac281e50/
stefan1234
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 37 keer
Provider

Joop schreef: 3 maanden geleden (HLN comment section style rant over hoe de belangen van insiders alles zouden verklaren)
Toch weer een goed voorbeeld van hoe samenzweringsdenken vandaag zozeer de standaard intellectuele stijl geworden is dat mensen die zichzelf vast niet als samenzweringsdenkers zien, er geen besef meer van schijnen te hebben dat ze gewoon wat liggen verwijzen naar verbanden en belangen alsof dat de enige mogelijke verklaring voor iets is.

Ik begin te denken dat je vandaag de dag gewoon kan doen wat je wil. De enige voorwaarde is dat je het verpakt als iets tegen de merken waar iedereen op afgeeft, of voor de merken waar mensen hun hoop op gevestigd hebben.

Ik zou gewoon in een t-shirt van Digi kunnen gaan tafelschuimen in dure restaurants. Als ik voor de rechtbank zou komen, zouden er ongetwijfeld zijn die me steunen met het argument dat het allemaal de polletiekers in de raden van bestuur van Telenet en Proximus zijn die me willen vervolgen om het duopolie te beschermen.

Ge kunt me verwijten dat ik het in het belachelijke trek, maar dit is desondanks de richting waarin het evolueert.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Recent bedankt: 9 keer
Te Koop forum

Daar heb je een punt. Dat is helaas waar we steeds meer naartoe gaan. Het had waar kunnen zijn.

Verzin wat verbanden en maak er één dikke brij van. Allemaal sappige en spannende verhalen die toeval of niet, perfect in de eigen overtuiging passen. Nog een paar minuutjes roeren en klaar!
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1934 keer
Recent bedankt: 5 keer

Verder staan de servers van een netwerkknooppunt van DIGI in de kelder van een woning waar Roemeense arbeiders verblijven. “Als je weet dat die normaal in een soort bunker of een beveiligde container zitten, afgeschermd met een sterk slot en camerabewaking, dan kan je jezelf daar toch vragen bij stellen", zegt een werknemer.
Wat een bullshit in dat artikel. De "servers van een netwerkknooppunt" staan hier een straat verder in een straatkast (VDSL2 ROP) op het voetpad. Helemaal niets beveiligd.

Dat artikel is minstens onzorgvuldig, maar ik denk eerder dat het bewuste stemmingsmakerij is.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Dat artikel is minstens onzorgvuldig
Wacht,...
Ik moet even gaan zitten.

Ga je nu beweren dat artikels van HLN soms een loopje nemen met de waarheid en/of de boel al dan niet bewust aandikken???? :help: :help: :help:
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 104 keer

Tja. DIGI is aan een hoog tempo veel geld aan het verbranden en ze moeten gewoon zo snel mogelijk inkomsten hebben.

Ik vraag me wel af of het effectief servers zijn in dat washok en niet gewoon wat netwerkapparatuur voor hun internet abo's.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

geen stemmingsmakerij !!!! je moet eens echt in het milieu zitten. Dan weet je het.
Het feit de regio waar ze actief zijn vele herenhuizen die omgebouwd zijn in appartementen . 1ste 2de verdiep ok. 3de 4de verdiep vergeet het teveel werk te kostelijk !
Als je blijft zeuren kan je kabel aan digi kopen. Als je zelf legt en klant komt betalen ze kabel terug.
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 49 keer
Provider

Zeker weten dat Digi wel wat in gang gezet heeft waardoor we zelf rechstreeks of onrechtstreeks van prijsverminderingen genieten inzake mobiel bellen en internet prijs ( komende )
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
technieker
ISP Staff
ISP Staff
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 76 keer

Nee, laat jullie Complottheorieën maar vallen. Het gaat er inderdaad zo aan toe met die Roemenen.
Ik zit ook in deze branche zoals jullie wel weten en kom ook in contact met die mannen.

Ook heb ik apparatuur gezien in één van hun serverruimtes. Het is om te schreeuwen.
Geloof me maar, het zijn prutsers en uitbuiters.
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1934 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik geloof niets zomaar en je werkt voor een concurrent. Welke apparatuur heb je precies gezien? Op userbase mag je gerust technische termen gebruiken.

In de krant "De Tijd" bevestigt Digi het volgende:
Het klopt dat we een point of presence (netwerkknooppunt, red.) in de kelder van een huis hebben, maar dat is onze keuze en die ruimte is uitgerust met toegangscontrole, sensoren en een brandwerende deur.'
gunnix
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 11 keer

Het kan zeker zijn dat de prijzen te laag zijn om deftige werkomstandigheden te waarborgen. De enkele reviews op Glassdoor of Indeed geven toch geen bijster goeie score door werknemers. Zo’n klein aantal kan je wel nog geen conclusies uittrekken. Hoop dat ze hun lessen trekken uit deze berichtgeving en als het moet de prijzen verhogen. Het is niet dat de prijzen persé zo laag moeten blijven.
Kun
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 19 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Kan iemand eens die afbeeldingen posten?

DIGI heeft echt een grote PR crisis. Letterlijk geen dag zonder problemen.
ISP+TV: TN
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 7 keer

De bushaltes blijven ondertussen wel vol hangen met reclame.
Moet toch iets kosten zou je denken.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
Plaats reactie

Terug naar “DIGI Belgium”