ZMD schreef:
Inderdaad ik krijg die twee maand op voorhand, maar uiterste betaaldatum is altijd op de eerste dag van de gefactuureerde periode.
Ik heb nu geprobeerd mijn aanvraag voor een upgrade naar EDPnet Max te annuleren omdat ik pas mijn upgrade op 05/03 zou krijgen en ik waaarschijnlijk toch ADSL2+ zou nemen, wat ook ergens in maart uit zouo moeten komen, en dus ben ik er niets mee dat ik 1 maand 5€ minder betaal voor die EDPnet Max als ik dan 2x 25€ activatiekost (1x EDPnet Max + 1x ADSL2+) moet betalen.
Ik denk & vrees dat men het ook bij mij gaat flikken.
Ik heb zitten zien tussen men facturen, en ik had al betaald als ik me herinder, van periode 10/02/2006 tot 10/03/2006. Ze sturen die facturen veel te vroeg op, ik had dat factuur gekregen op de 11/01/2006 ( en 12/01/2006 betaald ).
Op 10/02/2006 is het best dat ze me upgraden of ik ga effe lastig doen
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
In lijn geval is het nogtans simpel, men huidige abonement is identiek dezelfde prijs als het nieuwe. Het zou een beetje enorm stoem zijn dat een mens bijna 2 maand moet wachten op zen upgrade, omdat ze bijna 2 maand op voorhand factureren.
Ik had er eerlijk zegt niet veel aandacht besteed, maar das toch een beetje overdrijven.
blondie2001: De mensen die hun aansluiting al rond is zijn nieuwe klanten blijkbaar. De huidige klanten die "upgraden", merken nu een enorm probleem op. Omdat EDPnet te vroeg op voorhand factureerd ( 2 maand op voorhand, aka, in January de factuur voor de maandperiode Maart al ), en men de klanten pas "upgrade" als hun factuur termijn afgelopen is, wat in mijn geval 10/03/2006 en ZMD op 05/03/2006 is, moeten we dus effe nog meer dan een maand wachten ( terwijl we al een halve maand aan het wachten zijn sinds onze bestelling ).
Something smell's rotten in denmark, and it aint cartoons
Ik wacht effe op een officiel responce van EDPnet hier op de forum, en anders terug de helpdesk is gaan lastigvallen