Activatie nieuw abo's blijven uit ...
-
- Pro Member
- Berichten: 264
- Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Heb avond van 24e mijn bestelling geplaatst. Bevestiging van de bestelling heb ik reeds geruime tijd gekregen ... maar ik ontvang niets ivm userid, paswoorden en data activatie ... ik merk anderzijds wel dat verscheidene mensen die later bestelling plaatsten al wel deze zaken heb gekregen.
Heb ook al meermaals naar helpdesk gebeld en daar verwacht men telkens eerstdaags bericht omtrent aansluiting. Als edpnet echter nu al gegevens zou aanleveren dan zou ik al kunnen aanloggen (allicht wel met lager sync). Naar mijn weten zitten edpnet zowel als surfadsl op broba.
EdpNet is dit normaal? Heb me zo snel mogelijk aangesloten omdat weldra surfadsl wegvalt en ik geen gebruik wens te maken van scarlet. Ik hoop dat er snel wat vordering in de zaak komt want als zelfstandige betekent geen internet ook geen inkomsten ...
Heb ook al meermaals naar helpdesk gebeld en daar verwacht men telkens eerstdaags bericht omtrent aansluiting. Als edpnet echter nu al gegevens zou aanleveren dan zou ik al kunnen aanloggen (allicht wel met lager sync). Naar mijn weten zitten edpnet zowel als surfadsl op broba.
EdpNet is dit normaal? Heb me zo snel mogelijk aangesloten omdat weldra surfadsl wegvalt en ik geen gebruik wens te maken van scarlet. Ik hoop dat er snel wat vordering in de zaak komt want als zelfstandige betekent geen internet ook geen inkomsten ...
zelfde zaak hier, alleen heb ik heel vroeg op de ochtend van 24'ste besteld
we wachten wel af, er is nog surfadsl tot 28 februari.
we wachten wel af, er is nog surfadsl tot 28 februari.
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
-
- Pro Member
- Berichten: 264
- Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Zijn er surfadsl'ers die al bericht hebben gekregen van wanneer men geactiveerd wordt?
Hallo allemaal,
Ik heb mijn bestelling voor ADSLmaxdyn gedaan bij EDPnet den 27e januari en ook nog geen bericht gekregen. Ik stuur in elk geval pas m'n aangetekende brief naar Scarlet als ik de login gegevens van EDPnet ontvangen heb. Want anders zit ik misschien een tijdje zonder verbinding.
EDPnet wil de logingegevens telefonisch niet mededelen blijkbaar (kan ik wel inkomen, veiligheidsprincipe), met Scarlet was dat wel zo vroeger, dan kreeg ik m'n login al op voorhand. Dan moest ik maar proberen een aantal dagen later of zo...
We zijn misschien allemaal wat ongeduldig, maar ik ben toch ook nieuwsgierig hoor.
Volhouden mannen...
Groeten Jan
Ik heb mijn bestelling voor ADSLmaxdyn gedaan bij EDPnet den 27e januari en ook nog geen bericht gekregen. Ik stuur in elk geval pas m'n aangetekende brief naar Scarlet als ik de login gegevens van EDPnet ontvangen heb. Want anders zit ik misschien een tijdje zonder verbinding.
EDPnet wil de logingegevens telefonisch niet mededelen blijkbaar (kan ik wel inkomen, veiligheidsprincipe), met Scarlet was dat wel zo vroeger, dan kreeg ik m'n login al op voorhand. Dan moest ik maar proberen een aantal dagen later of zo...
We zijn misschien allemaal wat ongeduldig, maar ik ben toch ook nieuwsgierig hoor.
Volhouden mannen...
Groeten Jan
- Phuncz
- Elite Poster
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 24 keer
Er is vaak genoeg aangehaald dat de overschakeling een maand kan duren, het is niet dat EDPnet je er nu niet op wil zetten he Dan hadden ze dat al gedaan. Zowiezo als je lijnprofiel aangepast moet worden, zal het wachten zijn op onze vrienden Belgakrom of Scarslet. En anders gaat ie pas in vanaf je volgende periode.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1538
- Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
- Locatie: Gent
- Bedankt: 5 keer
Vind het hier toch ook maar raar, vorige maand had ik dus een factuur gehad voor de periode 05/02/2006 tot 05/03/2006, ik vraag een EDPnet Max aan op 24/01/2006 dus ik hoopt dat de factuur voor 05/02/2006-05/03/2006 zou vervallen en ik al een factuur voor EDPnet Max aboo zou krijgen, maar vandaag krijg ik weer een factuur voor mijn oude EDPnet abbo voor de periode van 05/03/2006 tot 05/04/2006
Effe een ticket aanmaken dan maar zeker .
Effe een ticket aanmaken dan maar zeker .
hi,
i ordered adsl max6 dyn on 24.01 and it's active since yesterday, 02.02! before edpnet i had belgacom skynet...
great job EDPnet! all works perfect! i haven't any offtime caused by isp-chaning (only 5 minutes)!!!
chris
i ordered adsl max6 dyn on 24.01 and it's active since yesterday, 02.02! before edpnet i had belgacom skynet...
great job EDPnet! all works perfect! i haven't any offtime caused by isp-chaning (only 5 minutes)!!!
chris
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
ZMD schreef:maar vandaag krijg ik weer een factuur voor mijn oude EDPnet abbo voor de periode van 05/03/2006 tot 05/04/2006
Een factuur voor twee maand op voorhand ?
-
- Plus Member
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 17 okt 2005, 20:34
- Bedankt: 3 keer
weet iemand of het lang duurt indien iemand een nieuwe aanvraag doet?
(ik zit nu nog bij Telenet, binnen hier en 2 weken komt Belgacom m'n Discovery line activeren, en vanaf dan ga ik EDPNet aan vragen)
in mijn geval moeten dus geen lijnprofielen en zo overgezet of aangepast worden...
(ik zit nu nog bij Telenet, binnen hier en 2 weken komt Belgacom m'n Discovery line activeren, en vanaf dan ga ik EDPNet aan vragen)
in mijn geval moeten dus geen lijnprofielen en zo overgezet of aangepast worden...
- Jos77
- Member
- Berichten: 68
- Lid geworden op: 11 jan 2006, 01:39
- Locatie: Vlaams-Brabant
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Ik heb ook een aanvraag ingediend op 24/1 ('s morgens) en ik had ook nog altijd niks gehoord.
Vanmiddag even gebeld met EDPNet's helpdesk en zij zeiden dat ik volgende week zeker bericht ging krijgen.
De uiteindelijke activatie zou dan nog iets daarna in orde moeten zijn.
Nog even geduld dus....
(geen probleem: m'n Scarlet-account was toch met 1 maand opzeg, dus dat loopt nog heel de maand februari)
Vanmiddag even gebeld met EDPNet's helpdesk en zij zeiden dat ik volgende week zeker bericht ging krijgen.
De uiteindelijke activatie zou dan nog iets daarna in orde moeten zijn.
Nog even geduld dus....
(geen probleem: m'n Scarlet-account was toch met 1 maand opzeg, dus dat loopt nog heel de maand februari)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1538
- Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
- Locatie: Gent
- Bedankt: 5 keer
r2504 schreef:ZMD schreef:maar vandaag krijg ik weer een factuur voor mijn oude EDPnet abbo voor de periode van 05/03/2006 tot 05/04/2006
Een factuur voor twee maand op voorhand ?
Inderdaad ik krijg die twee maand op voorhand, maar uiterste betaaldatum is altijd op de eerste dag van de gefactuureerde periode.
Ik heb nu geprobeerd mijn aanvraag voor een upgrade naar EDPnet Max te annuleren omdat ik pas mijn upgrade op 05/03 zou krijgen en ik waaarschijnlijk toch ADSL2+ zou nemen, wat ook ergens in maart uit zouo moeten komen, en dus ben ik er niets mee dat ik 1 maand 5€ minder betaal voor die EDPnet Max als ik dan 2x 25€ activatiekost (1x EDPnet Max + 1x ADSL2+) moet betalen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1104
- Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 99 keer
Jos77 schreef:Ik heb ook een aanvraag ingediend op 24/1 ('s morgens) en ik had ook nog altijd niks gehoord.
Vanmiddag even gebeld met EDPNet's helpdesk en zij zeiden dat ik volgende week zeker bericht ging krijgen.
De uiteindelijke activatie zou dan nog iets daarna in orde moeten zijn.
Ik heb de nieuwe formule nog iets eerder aangevraagd dan jij: op 23/1 's avonds laat! En ik heb net gehoord dat mijn aktivatie pas voor 27/2 zal zijn.
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Nu even eerlijk ik vind dat zulke zaken toch veel tijd in beslagen nemen .. het zou toch allemaal sneller mogen en toch zeker als je weet hoeveel setup er soms betaald wordt !
EDIT: 'k zeg niet dat het allemaal aan edpnet ligt, maar door steeds te zeggen het ligt aan belgacom gaat er ook geen schot in de zaak komen.. edpnet is ook een klant van belgacom en heeft ook recht op wat eisen niet soms??
EDIT: 'k zeg niet dat het allemaal aan edpnet ligt, maar door steeds te zeggen het ligt aan belgacom gaat er ook geen schot in de zaak komen.. edpnet is ook een klant van belgacom en heeft ook recht op wat eisen niet soms??
-
- Pro Member
- Berichten: 264
- Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Heb zelf 24/1 (heel laat) bestelling geplaatst. Nog steeds geen bericht van wanneer m'n lijn aktief zal zijn ... voor sommigen was het blijkbaar op enkele dagen gefixt.
Enerzijds begrijp ik dat edpnet niet alles zelf in de hand heeft ... anderzijds is dat als klant mijn zaak niet en begin ik wachten beetje beu te worden.
In de aanloop naar deze nieuwe abo's zag ik ook zeer vaak reacties van edpnet staff ... nu één en ander wat minder vlot is het ook erg stil uit die hoek.
Enerzijds begrijp ik dat edpnet niet alles zelf in de hand heeft ... anderzijds is dat als klant mijn zaak niet en begin ik wachten beetje beu te worden.
In de aanloop naar deze nieuwe abo's zag ik ook zeer vaak reacties van edpnet staff ... nu één en ander wat minder vlot is het ook erg stil uit die hoek.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1538
- Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
- Locatie: Gent
- Bedankt: 5 keer
blondie2001 schreef:Heb zelf 24/1 (heel laat) bestelling geplaatst. Nog steeds geen bericht van wanneer m'n lijn aktief zal zijn ... voor sommigen was het blijkbaar op enkele dagen gefixt.
Enerzijds begrijp ik dat edpnet niet alles zelf in de hand heeft ... anderzijds is dat als klant mijn zaak niet en begin ik wachten beetje beu te worden.
In de aanloop naar deze nieuwe abo's zag ik ook zeer vaak reacties van edpnet staff ... nu één en ander wat minder vlot is het ook erg stil uit die hoek.
Had jij al een EDPnet abbo en is dit een upgrade?
-
- Pro Member
- Berichten: 264
- Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik heb thans aansluiting bij surfadsl. Ik zit dus bij andere isp ... er hebben echter al verscheidene mensen bericht dat hun overschakeling reeds volledig rond is ...
ZMD schreef:Inderdaad ik krijg die twee maand op voorhand, maar uiterste betaaldatum is altijd op de eerste dag van de gefactuureerde periode.
Ik heb nu geprobeerd mijn aanvraag voor een upgrade naar EDPnet Max te annuleren omdat ik pas mijn upgrade op 05/03 zou krijgen en ik waaarschijnlijk toch ADSL2+ zou nemen, wat ook ergens in maart uit zouo moeten komen, en dus ben ik er niets mee dat ik 1 maand 5€ minder betaal voor die EDPnet Max als ik dan 2x 25€ activatiekost (1x EDPnet Max + 1x ADSL2+) moet betalen.
Ik denk & vrees dat men het ook bij mij gaat flikken.
Ik heb zitten zien tussen men facturen, en ik had al betaald als ik me herinder, van periode 10/02/2006 tot 10/03/2006. Ze sturen die facturen veel te vroeg op, ik had dat factuur gekregen op de 11/01/2006 ( en 12/01/2006 betaald ).
Op 10/02/2006 is het best dat ze me upgraden of ik ga effe lastig doen In lijn geval is het nogtans simpel, men huidige abonement is identiek dezelfde prijs als het nieuwe. Het zou een beetje enorm stoem zijn dat een mens bijna 2 maand moet wachten op zen upgrade, omdat ze bijna 2 maand op voorhand factureren.
Ik had er eerlijk zegt niet veel aandacht besteed, maar das toch een beetje overdrijven.
blondie2001: De mensen die hun aansluiting al rond is zijn nieuwe klanten blijkbaar. De huidige klanten die "upgraden", merken nu een enorm probleem op. Omdat EDPnet te vroeg op voorhand factureerd ( 2 maand op voorhand, aka, in January de factuur voor de maandperiode Maart al ), en men de klanten pas "upgrade" als hun factuur termijn afgelopen is, wat in mijn geval 10/03/2006 en ZMD op 05/03/2006 is, moeten we dus effe nog meer dan een maand wachten ( terwijl we al een halve maand aan het wachten zijn sinds onze bestelling ).
Something smell's rotten in denmark, and it aint cartoons Ik wacht effe op een officiel responce van EDPnet hier op de forum, en anders terug de helpdesk is gaan lastigvallen
- EDPnet
- ISP Official
- Berichten: 363
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
- Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
De overzetting van de lijnprofielen van bestaande klanten is op dit ogenblik in grote mate een manueel proces (voor ons en voor Belgacom).
Op dit ogenblik wachten we voor elk order op de definitieve lijnprofiel-aanpassing.
Nu woensdag bekijken we de mogelijkheden om deze orders sneller op te leveren (ook al zou het lijnprofiel nog niet aangepast zijn).
Op dit ogenblik wachten we voor elk order op de definitieve lijnprofiel-aanpassing.
Nu woensdag bekijken we de mogelijkheden om deze orders sneller op te leveren (ook al zou het lijnprofiel nog niet aangepast zijn).
internet, fiber & telephony
-
- Elite Poster
- Berichten: 1104
- Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 99 keer
Arqentus schreef:Ik heb zitten zien tussen men facturen, en ik had al betaald als ik me herinder, van periode 10/02/2006 tot 10/03/2006. Ze sturen die facturen veel te vroeg op, ik had dat factuur gekregen op de 11/01/2006 ( en 12/01/2006 betaald )
Bij mij zal de omschakeling gebeuren op de dag dat mijn "extra GB" abonnement afloopt (dat valt niet samen met mijn ADSL abonnement, maar wordt ook twee maanden op voorhand verstuurd).
-
- Elite Poster
- Berichten: 1104
- Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 99 keer
EDPnet schreef:De overzetting van de lijnprofielen van bestaande klanten is op dit ogenblik in grote mate een manueel proces (voor ons en voor Belgacom).
Maar ook de mensen die op dezelfde snelheid blijven (wegens te ver van de centrale) moeten blijkbaar wachten tot hun huidige betaalde periode afgelopen is?
- EDPnet
- ISP Official
- Berichten: 363
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
- Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Ook deze situatie wordt nu woensdag bekeken. We zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat deze orders in de toekomst vlotter verwerkt kunnen worden. Van zodra hieromtrent meer nieuws is zullen we dat hier bekendmaken.
internet, fiber & telephony
...ben ook nog geen lid van EDPNET...( belgacom op de moment ) en had mijn schoonzus aangeraden om EDPNET te nemen...
Heb al dik spijt gehad.... de eerste dagen niets dan miserie gekend en dan uiteindelijk als de mensen reclameren zou het nog hun eigen schuld zijn ook... ik heb trouwens de installatie gedaan...en het lag altijd aan Belgacom tot ze een compensatie vroegen... dan lag het aan hen...
Heb al dik spijt gehad.... de eerste dagen niets dan miserie gekend en dan uiteindelijk als de mensen reclameren zou het nog hun eigen schuld zijn ook... ik heb trouwens de installatie gedaan...en het lag altijd aan Belgacom tot ze een compensatie vroegen... dan lag het aan hen...
plextor schreef:...ben ook nog geen lid van EDPNET...( belgacom op de moment ) en had mijn schoonzus aangeraden om EDPNET te nemen...
Heb al dik spijt gehad.... de eerste dagen niets dan miserie gekend en dan uiteindelijk als de mensen reclameren zou het nog hun eigen schuld zijn ook... ik heb trouwens de installatie gedaan...en het lag altijd aan Belgacom tot ze een compensatie vroegen... dan lag het aan hen...
Een iets meer gedetaileerde uitleg zou welkom zijn...
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Bij mij moet er eigenlijke geen profile change zijn, ik heb al een 6mbit flexi. Alleen de limiet moet veranderd worden.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Pro Member
- Berichten: 264
- Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Kerberos schreef:plextor schreef:...ben ook nog geen lid van EDPNET...( belgacom op de moment ) en had mijn schoonzus aangeraden om EDPNET te nemen...
Heb al dik spijt gehad.... de eerste dagen niets dan miserie gekend en dan uiteindelijk als de mensen reclameren zou het nog hun eigen schuld zijn ook... ik heb trouwens de installatie gedaan...en het lag altijd aan Belgacom tot ze een compensatie vroegen... dan lag het aan hen...
Een iets meer gedetaileerde uitleg zou welkom zijn...
inderdaad graag verduidelijking ... ik ben zelf best wel ongeduldig aan het worden, maar ben er nog altijd van overtuigd dat edpnet een mooi produkt aanbiedt
ik wil gewoon effe kwijt dat ik het niet aanvaardbaar vind dat men eerst doet uitschijnen dat het binnen de 10 dagen alles in orde is (meen die termijn van 10 dagen ergens gelezen tijdens bestelling) terwijl men weet dat dit niet lukt omwille van welke reden dan ook ... dan zeg je beter tegen je klanten van doorgaans duurt het een maand soms iets minder, soms langer ...
blondie2001 schreef:inderdaad graag verduidelijking ... ik ben zelf best wel ongeduldig aan het worden, maar ben er nog altijd van overtuigd dat edpnet een mooi produkt aanbiedt
ik wil gewoon effe kwijt dat ik het niet aanvaardbaar vind dat men eerst doet uitschijnen dat het binnen de 10 dagen alles in orde is (meen die termijn van 10 dagen ergens gelezen tijdens bestelling) terwijl men weet dat dit niet lukt omwille van welke reden dan ook ... dan zeg je beter tegen je klanten van doorgaans duurt het een maand soms iets minder, soms langer ...
Ik herinder me niet dat EDPnet ooit 10 dagen gezegt hebben? Normaal duurt het een 2 weken voor een aansluiting ( wat klopt, sinds meer & meer mensen die nieuw bij EDPnet zijn, worden aangesloten aan 6mbits ( of hun haalbaar snelheid )).
Die waarbij het veel te lang duurt zijn de bestaande klanten, die infeiten van niets weten. EDPnet gaf zojuist toe dat ze woensdag ( hun vergadering ) blijkbaar pas bespreken hoe ze sneller mensen kunnen doen omschakelen van de oude naar de nieuwe accounts. Vind die eerlijk gezegt nogal vrij laat. EDPnet had eerst bevestigt dat dit allemaal besproken zou zijn ivm de upgraden van de bestaande klanten ( en dit was nog voor de 24ste ( zie enkel oude berichten van EDPnet ) ).
Dat het manueel meer werk is voor Belgacom klopt niet. Of men nu een nieuwe lijn of een verandering van een bestaande lijn heeft, de eerste is meer werk voor BC.
Er is idd meer administratief werk voor EDPnet. Alhoewel, ik vind dat dit een beetje hun eigen fout is. Moest men zoals BC pas facturern NA dat de maand afgelopen is, dan zou het zo geen mess zijn om nu de mensen om te schakelen ipv 2 maand op voorhand te factureren. Aka, January gedaan = factuur january in de bus op 01/02 february ( afhankelijk van de connectie datum ofcourse ). Nu zit men idd met problemen, sinds de EDPnet klanten die nu willen upgraden, al betaald hebben tot in maart. M.a.w, om dat op te lossen, moeten ze de klanten debiteren, en crediteren in hun boekhouding. En hier zit het vele werk.
Arqentus schreef:Ik herinder me niet dat EDPnet ooit 10 dagen gezegt hebben? Normaal duurt het een 2 weken voor een aansluiting ( wat klopt, sinds meer & meer mensen die nieuw bij EDPnet zijn, worden aangesloten aan 6mbits ( of hun haalbaar snelheid )).
Dit klopt hoor! Ik heb via de telefoon iemand aan de lijn gehad die me zei dat de normale termijn voor activatie van een nieuwe abonnee 10 dagen was.
Het enige probleem is uiteraard dat je dit moet zien als 10 WERKdagen, maw ergens tussen 12 en 16 dagen (afhankelijk van wanneer je besteld hebt )
Bij mij duurde het exact 9 werkdagen voor ik telefoon kreeg van EDPnet met het bericht dat ze een technieker gingen langssturen om mijn ISDN splitter te installeren.
Ik ben in elk geval content! Donderdag-middag komt de technieker, donderdag-namiddag kan ik een telefoontje plegen naar Telenet om het boeltje af te zeggen
Hopelijk zijn ze wel iets vriendelijker tegen mij als tegen die andere personen die weggingen bij telenet. (cfr het telenet forum waar iemand "bedreigd" werd)
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Link?Zyne schreef:(cfr het telenet forum waar iemand "bedreigd" werd)
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1538
- Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
- Locatie: Gent
- Bedankt: 5 keer
Ken Losfeld schreef:Link?Zyne schreef:(cfr het telenet forum waar iemand "bedreigd" werd)
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=9847
-
- Elite Poster
- Berichten: 1104
- Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 99 keer
Zyne schreef:Dit klopt hoor! Ik heb via de telefoon iemand aan de lijn gehad die me zei dat de normale termijn voor activatie van een nieuwe abonnee 10 dagen was.
Op 25/1 kreeg ik een mail van de helpdesk:
"[...] De nieuwe account zal tussen de 5 en de 7 werkdagen op zich laten wachten, als alles goed gaat [...]"
Ondertussen hebben ze mij dus laten weten dat het 27/2 zal worden. Dat is dus 23 werkdagen na mijn aanvraag op 23/1. Nochtans moet enkel mijn downloadlimiet aangepast worden.
- EDPnet
- ISP Official
- Berichten: 363
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
- Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Na de interne meeting werd beslist dat voor EDPnet klanten die een overschakeling naar het nieuwe Max6 abonnement aangevraagd hebben niet gewacht zal worden tot de omschakeling van het lijnprofiel definitief door Belgacom bevestigd is of de reeds gefactureerde periode bijna afelopen is. Maw : het nieuwe abonnement (met dus ook de nieuwe hoeveelheid trafiek) treed in de loop van de volgende dagen in werking maar het kan zijn dat het profiel pas in de loop van de volgende weken definitief aangepast wordt.
internet, fiber & telephony
-
- Pro Member
- Berichten: 264
- Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Heb gisteren reeds login gegevens gekregen ... vermits ik op reeds een brobaII verbinding heb (surfadsl) werken ze.
Omzetting van 3.3 naar 6 Mbps zou allicht iets voor volgende week zijn.
Tot en met 24/2 (einde opzegperiode) haal ik voorlopig nog even het maximum uit mijn surfadsl verbinding (daar staat op het moment geen meter meer op).
Omzetting van 3.3 naar 6 Mbps zou allicht iets voor volgende week zijn.
Tot en met 24/2 (einde opzegperiode) haal ik voorlopig nog even het maximum uit mijn surfadsl verbinding (daar staat op het moment geen meter meer op).
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Arqentus schreef:Ik herinder me niet dat EDPnet ooit 10 dagen gezegt hebben?
Ik heb net EDPnet besteld en kreeg mail met de melding dat het normaal 10 dagen duurt, maar dat je qua opzegging oud abonnement best nog een extra marge neemt voor het geval het langer zou duren. Bij mij hebben ze 20 dagen tijd wil ik niet zonder internet vallen.
Ta
heb juist men mailtje gehad van activatie,
kan niet wachten
kan niet wachten
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
Tomby schreef:Arqentus schreef:Ik herinder me niet dat EDPnet ooit 10 dagen gezegt hebben?
Ik heb net EDPnet besteld en kreeg mail met de melding dat het normaal 10 dagen duurt, maar dat je qua opzegging oud abonnement best nog een extra marge neemt voor het geval het langer zou duren. Bij mij hebben ze 20 dagen tijd wil ik niet zonder internet vallen.
Ta
Met EDPnet sprak ik over de poster hier op het forum. Grrrr das zo verwarrend met de EDPnet poster & EDPnet bedrijfnaam. Men zou toch eens een verschil moeten maken met de poster naam hier, want het maakt de boel soms ingewikkeld
Het goede nieuws van mij uit is, dat men huidige EDPnet Flexi Go geupgrade geweest is naar de Max6 Dyn ( met 102GB limiet ). De lijn zelf is nog op de oude 3.3 mbits maar BC zal nog moeten wakker worden vrees ik
- Phuncz
- Elite Poster
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 24 keer
Beschouw best de user "EDPnet" als een onofficiële vertegenwoordiger van het bedrijf. De persoon vertelt ons vaak op voorhand belangrijke informatie en houdt ook de gebruikers up to date. Hij helpt ook vele foute veronderstellingen uit de wereld door een inzicht te geven wat gaande is.
- MacE501
- Pro Member
- Berichten: 374
- Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
- Locatie: Vlaams-Brabant
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 10 keer
Phuncz schreef:Beschouw best de user "EDPnet" als een onofficiële vertegenwoordiger van het bedrijf. De persoon vertelt ons vaak op voorhand belangrijke informatie en houdt ook de gebruikers up to date. Hij helpt ook vele foute veronderstellingen uit de wereld door een inzicht te geven wat gaande is.
Of hoe het anders kan... welke andere ISP neemt de moeite om met haar users te communiceren ? Ik ken er geen enkele, buiten EDPnet. Doet me een beetje denken aan Frederik Vos van bij Easynews indertijd, die vrij actief was op be.providers.
Mede daardoor is mijn keuze voor een nieuws ISP op EDPnet gevallen (was aan het twijfelen tussen Dommel en EDPnet).
Ik zou zeggen: keep up the good work!