DIGI Belgium
-
- Elite Poster
- Berichten: 6112
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Heb je het over mij?Goztow schreef: 5 maanden geleden Hier werkte dat wel automatisch. Heb je gebeld met je oude sim kaart?
Ik heb al gesurft sedert ik overgeschakeld ben en volgens mij heb ik die ING app ook al eerder gebruikt, dus het is niet dat ik nooit kan surfen.
En neen, ik had gebeld met mijn oude SIM kaart om te activeren.
Het zou mij verwonderen dat het daar iets mee te maken heeft.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Pro Member
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 14 keer
Hier werkt de ING app in alle 3 de gevallen, dus ook via de mobiele data van DIGI.boulder schreef:Hmm, ik heb nu toch al een paar keer proberen met internet via DIGI.
Nu bijv. in mijn ING banking app, en het ligt wel degelijk aan DIGI.
Als ik op de GSM Wifi én DIGI toelaat, krijg ik de melding dat er iets mis is met de internetverbinding.
Zet ik Wifi af, dus enkel DIGI staat aan, krijg ik dezelfde melding.
Zet ik enkel Wifi aan, dus DIGI staat uit, dan werkt het wel.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6112
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Ja, maar het heeft al gewerkt.Rke schreef: 5 maanden geleden Hier werkt de ING app in alle 3 de gevallen, dus ook via de mobiele data van DIGI.
Ik merkte ook op andere applicaties slechte performance.
Ik heb nu de smartphone eens herstart, en nu werkt het wel weer.
Wat moet ik nu daarvan denken?
De app werkte dus wel met wifi, niet met DIGI.
Na herstarten werkt het wel weer met DIGI.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Member
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 11 apr 2023, 00:58
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 10 keer
Hier nummeroverdracht gestart door gisteren te bellen naar 0800 nummer met mijn oude SIM kaart en dus met het nummer dat ik wilde porteren, vanmiddag om 14u nog steeds niet uitgevoerd. Dan opnieuw gebeld naar 0800 nummer: toen kreeg ik andere procedure! Dan moest ik zowel mijn oud nummer invoeren als mijn klantnummer van Digi. Dat dan maar gedaan: geen nummerportatie.
Ik weet dat het process van ACCEPT rond nummerportatie manueel moet doorgevoerd worden door mensen, misschien omdat het tweede kerstdag is (nochtans geen officiele feestdag)?
Ik weet dat het process van ACCEPT rond nummerportatie manueel moet doorgevoerd worden door mensen, misschien omdat het tweede kerstdag is (nochtans geen officiele feestdag)?
- nerph
- Plus Member
- Berichten: 142
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 11:18
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 17 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Als ik dit allemaal lees moet ik zeggen dat ik wel veel geluk heb gehad. Ik bestelde mijn simkaart op zaterdag 21/12 en heb het gekregen rond de middag dinsdag 24/12. Direct de stappen gevolgd en na 10 minuten was mijn verbinding weg en kon ik mijn DIGI simkaart insteken en gebruiken.
Ik had enkel wat problemen met iMessage maar na 24u was dat ook opgelost.
Ik had enkel wat problemen met iMessage maar na 24u was dat ook opgelost.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6112
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Je moet dat wel op langere termijn beoordelen.nerph schreef: 5 maanden geleden Als ik dit allemaal lees moet ik zeggen dat ik wel veel geluk heb gehad.
De eerste dagen had ik geen problemen met surfen..
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2052
- Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 174 keer
- Recent bedankt: 3 keer
In tegenstelling tot bij android, waarbij Google een fallback voorziet via de Google-servers voor RCS tussen androids onderling, is RCS enkel mogelijk als de provider het ondersteunt. Net zoals bij Voicemail, zullen die waarschijnlijk zeggen dat je gewoon via Whatsapp kan werken(en dus je privacy kan weggeven aan Meta).
Voor mij persoonlijk nog een extra reden om niet over te stappen naar Digi.
Voor mij persoonlijk nog een extra reden om niet over te stappen naar Digi.
Laatst gewijzigd door on4bam 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: full quote van vorige post verwijderd
Reden: full quote van vorige post verwijderd
- nerph
- Plus Member
- Berichten: 142
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 11:18
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 17 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ook nog een andere vraag: Ik merk dat binnenshuis mijn gsm vaak tussen 3G en LTE wisselt, maar binnen een week stopt Proximus met 3G. Wilt dit zeggen dat ik problemen ga ondervinden met bellen en zo? Ik veronderstel dat ik best VoWiFi aanzet?
-
- Premium Member
- Berichten: 535
- Lid geworden op: 22 dec 2020, 21:46
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 105 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ik dacht dat digi nog geen vowifi had (toch aanzetten, je weet nooit)
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Ventura via OpenCore
OVH - vaste telefoon
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Ventura via OpenCore
OVH - vaste telefoon
-
- Elite Poster
- Berichten: 2110
- Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
- Uitgedeelde bedankjes: 364 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Digi heeft ook een speedcheck op hun site gemaakt: https://speedcheck.digi-belgium.be
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
- nerph
- Plus Member
- Berichten: 142
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 11:18
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 17 keer
- Recent bedankt: 1 keer
@bvhalst Het is een raar situatie want bij enkele iPhone modellen werkt VoWiFi wel (bij mij iPhone 15 Pro). Als ik het aanzet zie ik DIGI Wi-Fi staan en ik heb het zelfs getest door vliegtuigmodus + wifi aan te zetten en bellen, wat lukte.
Tot nu toe gebruikte ik het niet (zelfs bij andere providers) want ik had soms problemen er mee, bv. tijdens het bellen dat mensen me niet konden horen.
Tot nu toe gebruikte ik het niet (zelfs bij andere providers) want ik had soms problemen er mee, bv. tijdens het bellen dat mensen me niet konden horen.
-
- Member
- Berichten: 65
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 19 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik heb android en RCS is beschikbaarnerph schreef: 5 maanden geleden Ik zag net dat sinds mijn overstap naar DIGI ik geen RCS Messaging optie meer heb op mijn iPhone, ik kan het nergens aan of uit zetten...
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
-
- Elite Poster
- Berichten: 2052
- Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 174 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Iedereen met android kan RCS gebruiken, ongeacht of je provider het ondersteunt of niet. Het gaat dan wel via de servers van Google(waardoor Google je berichten kan meelezen). Op iPhone werkt RCS enkel als je provider het ondersteunt, maar zonder dat Google of Apple kunnen meelezen.
- Data technicus
- Elite Poster
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
- Locatie: Spalbeek (Hasselt)
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 110 keer
Beste mods en forum leiding,
Sorry dat ik dit hier post maar dit topic is een warboel aan onderwerpen aan het worden die ook in aparte topics kunnen geschreven worden.
Want dan gaat het over dat onderwerp van digi dan weer een nieuw onderwerp en dan wordt er weer terug gesprongen naar al een eerder behandeld onderwerp. Hoe kun je dit hier nog volgen met al die verschillende onderwerpen in 1 topic.
Mvg
Sorry dat ik dit hier post maar dit topic is een warboel aan onderwerpen aan het worden die ook in aparte topics kunnen geschreven worden.
Want dan gaat het over dat onderwerp van digi dan weer een nieuw onderwerp en dan wordt er weer terug gesprongen naar al een eerder behandeld onderwerp. Hoe kun je dit hier nog volgen met al die verschillende onderwerpen in 1 topic.
Mvg
-
- Moderator
- Berichten: 18369
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
- Recent bedankt: 19 keer
Jouw opmerking is terecht, maar een topic met bijna 1.000 posts opsplitsen is natuurlijk niet zo eenvoudig
Het Hey topic (met bijna 1200 posts) is hetzelfde probleem
Heb je een voorstel welke DIGI onderwerpen naar aparte topics mogen afgesplitst worden?

Het Hey topic (met bijna 1200 posts) is hetzelfde probleem

Heb je een voorstel welke DIGI onderwerpen naar aparte topics mogen afgesplitst worden?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- Data technicus
- Elite Poster
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
- Locatie: Spalbeek (Hasselt)
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 110 keer
Is er geen manier om vanboven op het forum een banner te maken om niet alles in het algemeen topic te vragen of te schrijven en dat je met nieuwe specifieke onderwerpen best een nieuw topic maakt om het forum en topics overzichtelijk te houden.
Laatst gewijzigd door on4bam 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: full quote van vorige post verwijderd
Reden: full quote van vorige post verwijderd
- Goztow
- Administrator
- Berichten: 15063
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
- Bedankt: 1450 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Het enige wat we als mods kunnen doen is dit mega topic afsluiten zodat nieuwe topics worden gemaakt. Zonder garantie dat dit niet opnieuw gebeurt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Volgens mij gaat zoiets helemaal niet. Zijn er dan andere providers waar je wel je gsm nummer kan 'pauzeren'?bollegijs schreef: 5 maanden geleden Weet iemand ondertussen al of je het abbo kan pauzeren? Helpdesk wordt niet beantwoord...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1099
- Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 43 keer
Bij Hey max 3 maanden per jaar.Avenger 2.0 schreef: 5 maanden geledenVolgens mij gaat zoiets helemaal niet. Zijn er dan andere providers waar je wel je gsm nummer kan 'pauzeren'?
- Data technicus
- Elite Poster
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
- Locatie: Spalbeek (Hasselt)
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 110 keer
Of van elk nieuwe onderwerp dat er binnen komt een apart topic opstarten en bericht of berichten naar daar verplaatsen.Goztow schreef:Het enige wat we als mods kunnen doen is dit mega topic afsluiten zodat nieuwe topics worden gemaakt. Zonder garantie dat dit niet opnieuw gebeurt.
- Goztow
- Administrator
- Berichten: 15063
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
- Bedankt: 1450 keer
- Recent bedankt: 11 keer
We gaan deze mega topic afsluiten. Gelieve voor elk nieuw probleem een nieuwe topic aan te maken zodat we het overzicht kunnen behouden.