DIGI Belgium

Discuteer hier mee over Digi Belgium
Bartlorre
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 5 maanden geleden
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 1 keer

metoyou schreef: 5 maanden geleden

Hebben jullie gebeld met de klantendienst voor dit probleem ? Ook @ @Bartlorre

Nog niet gebeld, wel mail; WhatsApp en Messenger gestuurd.
Gebruikersavatar
fdgroote
Plus Member
Plus Member
Berichten: 170
Lid geworden op: 04 dec 2008, 01:21
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 5 keer

philippe_d schreef: 5 maanden geleden Dat zijn typische problemen bij een nummerportatie.
Normaak komt dit vanzelf in order. Kan 24 uur duren vooraalleer al de databases gesynchronseertd zijn.
Check in CRDC of de provider reeds op DIGI Mobil staat.
CDRC Datum laatste database update ... 15-11-2023.
Daar zal ik dus ook niks wijzer van worden :?
Haal meer uit uw geld met http://www.spaargids.be
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2052
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 174 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

fdgroote schreef: 5 maanden geleden CDRC Datum laatste database update ... 15-11-2023.
Daar zal ik dus ook niks wijzer van worden :?
Volgens mij is dat de laatste datum waarbij het nummer geupdate werd. Ik heb 18-01-2024 als laatste database update bij een van mijn nummers.
metoyou
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 5 maanden geleden
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 3 keer

fdgroote schreef: 5 maanden geleden
philippe_d schreef: 5 maanden geleden Dat zijn typische problemen bij een nummerportatie.
Normaak komt dit vanzelf in order. Kan 24 uur duren vooraalleer al de databases gesynchronseertd zijn.
Check in CRDC of de provider reeds op DIGI Mobil staat.
CDRC Datum laatste database update ... 15-11-2023.
Daar zal ik dus ook niks wijzer van worden :?
Dat is de datum van wanneer je gsm nummer het laatst is overgeplaatst naar de nieuwe provider.
Kan ik zelf helemaal bevestigen.
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 901
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 68 keer

Dit heb ik momenteel met Mobile Vikings ook al.

13 december SIM aangevraagd maar nog niets ontvangen :-(
Laatst gewijzigd door philippe_d 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd
metoyou
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 5 maanden geleden
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 3 keer

Dank voor je reactie, dat je dit bij Mobile Vikings ook al hebt ervaren.
Ik had dat niet bij Scarlet en Yoin.

Betreffende je simkaart :
Dat is wel heel lang dat deze onderweg is. Als ik jou was zou ik vandaag eens bellen met de klantendienst, om te vragen of alles goed gegaan is bij je aanvraag. Dan heb je toch zekerheid.


@Zorba
Laatst gewijzigd door metoyou 5 maanden geleden, in totaal 2 gewijzigd.
verward
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 5 maanden geleden
Bedankt: 1 keer

Zorba schreef: 5 maanden geleden Dit heb ik momenteel met Mobile Vikings ook al.

13 december SIM aangevraagd maar nog niets ontvangen :-(
Heb je bevestigingsmail gekregen? Indien niet, vraag nog eens aan. Ik heb 2 keer moeten aanvragen. Mijn 1ste aanvraag was niet gelukt, zonder foutmelding en zonder bevestigingsmail.

Ik heb ook het probleem trouwens dat ik 2FA SMS (van Cambio in mijn geval) niet ontvang.
Gebruikersavatar
KKS
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 25 dec 2021, 19:49
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 10 keer

Zorba schreef: 5 maanden geleden 13 december SIM aangevraagd maar nog niets ontvangen :-(
Ik had ook 13/12 besteld, vandaag 24/12 mijn sim ontvangen (eerder had ik al al contact gehad met de klantendienst, het was de 18de verstuurd)
metoyou
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 5 maanden geleden
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 3 keer

Weet iemand of deze instelling correct is ?
Vind er niets van terug 🤷

Android telefoon.
Bijlagen
Screenshot_20241224_163458_Settings~2.jpg
Kun
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 19 aug 2024, 17:29
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 19 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Is DIGI eigenlijk van plan om een forum te creëren?

Telenet heeft Netweters.be

Proximus heeft nl.forum.proximus.be

Orange heeft Tribe (community.orange.be)

En Hey! heeft ook een forum, er zijn wel weinig reacties van moderatoren.
ISP+TV: TN
Gebruikersavatar
nerph
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 21 aug 2024, 11:18
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 17 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Zo net overgestapt naar DIGI en ik zie dat mijn iMessage moeilijk doet... ik kan het nog 29 dagen gebruiken maar het wilt echter niet activeren sinds dat ik overgestapt ben.
Parshift
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 jun 2013, 17:37
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 5 keer

metoyou schreef: 5 maanden geledenHebben jullie gebeld met de klantendienst voor dit probleem ? Ook @ @Bartlorre
Per mail gemeld.

We zijn kerstavond en plots kan ik geen gewone sms meer van Telenet ook ontvangen. Vanmiddag ging het wel nog... :roll:

6u later alle normale sms'en tegelijk toegekomen
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2315
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 104 keer

Avenger 2.0 schreef: 5 maanden geleden Volgens mij heeft Digi enkel een licentie voor een 5G netwerk en kan het ook helemaal geen 4G netwerk uitbouwen. Voor 4G (en momenteel ook 5G) val je dus terug op het proximus netwerk.
Digi heeft, net zoals andere operatoren frequentieruimte gekocht. Het staat Digi vrij of ze deze inzetten voor 2G, 3G, 4G of 5G. Alle operatoren voorzien steeds minder frequentieruimte voor 2G en 3G of zetten het zelfs gewoon af, dus waarom zou Digi dit nog moeten aanbieden? Uit de confirmiteitsattesten (Vlaamse) is duidelijk te zien dat DIGI zowel 4G als 5G zal gebruiken om hun eigen antennes.

Op plaatsen waar Proximus nog geen 4G heeft val je met DIGI ook terug op 3G trouwens. Vandaag gemerkt (Ik kan zo'n zwart gat in Px netwerk).
Gebruikersavatar
nerph
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 21 aug 2024, 11:18
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 17 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Ik viel vandaag vaak op 3G, juist na het activeren van mijn DIGI simkaart. Ondertussen gebeurt dat niet meer, ik zit nu constant op LTE.
Stiaan
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Hier is de overstap goed fout gelopen helaas. BASE heeft de overdracht doorgekregen en heeft alles gestart waardoor daar alles op “wordt afgekoppeld” staat maar DIGI slaagt er niet in mijn nummer op een simkaart bij hen te activeren. En beiden wijzen natuurlijk naar elkaar…

Bij BASE wordt het sowieso stopgezet binnen afzienbare tijd (en ze kunnen het niet meer tegenhouden blijkbaar) en DIGI krijgt zogezegd altijd een foutmelding bij de portatie (dat het nummer niet actief is bij BASE).

Frustrerend want het nummer lijkt kwijt op deze manier en de klantendienst van DIGI stelt ik deze situatie weinig voor: “we kunnen het niet oplossen, het ligt aan BASE”. Foute keuze gemaakt helaas.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5866
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 598 keer
Te Koop forum

base heeft mij ooit ook gehad toen ik naar hen wou gaan: gingen ze mijn lijn activeren terwijl ze het simkaartje weigerden af te leveren (werd in die tijd nog met dynalogic afgeleverd)
nu ben ik van base naar hey aan het gaan, maar simkaartje is nog niet hier en base heeft al bericht gestuurd "dat mijn diensten stopgezet worden".... dus hoop dat ze dat ook niet te snel doen
Kun
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 19 aug 2024, 17:29
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 19 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Waarom heeft DIGI eigenlijk slechts 1 mobiele abonnement €5 voor 15 GB?

Waar wachten ze op voor de rest?

Willen ze wachten tot hun eigen netwerk actief is in de meeste grote steden zodat ze minder aan Proximus moeten betalen?
ISP+TV: TN
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1056
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 124 keer
Bedankt: 103 keer
Provider
Te Koop forum

Ik vermoed dat ze daar niet teveel stappen tegelijk willen zetten om het overzicht te kunnen behouden over de problemen die gepaard gaan bij een opstart.
Andere mobiele formules volgen nog wel alsook TV.

Toegevoegd na 12 minuten 34 seconden:
Stiaan schreef: 5 maanden geledenFrustrerend want het nummer lijkt kwijt op deze manier en de klantendienst van DIGI stelt ik deze situatie weinig voor: “we kunnen het niet oplossen, het ligt aan BASE”. Foute keuze gemaakt helaas.
Lees dit eens door: viewtopic.php?t=66208
Dit gaat over een overstap van MV naar Proximus, maar is gelijkaardig.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18369
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Recent bedankt: 18 keer
Provider

Kun schreef: 5 maanden geleden Waarom heeft DIGI eigenlijk slechts 1 mobiele abonnement €5 voor 15 GB?
  1. om het simpel te houden
  2. omdat de "buiten-bundel" tarieven zo goedkoop zijn dat je geen meerdere abonnementen nodig hebt. Boven de "forfait" van 15 GB betaal je dus alleen wat je echt nodig hebt:
    • als je 20 GB gebruikt, betaal je 8€ (5€ voor de eerste 15 GB, daarna 5 GB buiten bundel)
    • als je 30 GB gebruikt, betaal je 14€ (5€ voor de eerste 15 GB, daarna 15 GB buiten bundel)
Nog altijd goedkoper dan bij de meeste andere providers, toch?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
verward
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 5 maanden geleden
Bedankt: 1 keer

Nog een verschil tussen DIGI en Hey, dat ik nog niet vermeld heb gezien, is dat internationale tarieven bij DIGI een pak goedkoper zijn: bellen naar VS en Canada aan 0.01 EUR/min, tegenover > 1 EUR/min bij Hey.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1056
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 124 keer
Bedankt: 103 keer
Provider
Te Koop forum

Nog niet vermeld?
Flying schreef: 5 maanden geleden Op basis van de roamingtarieven heb ik mijn bestelling geplaatst. Gedaan met foefelen met extra apps en eSims wanneer ik naar de VS ga. 0,0005 euro/MB. Goedkoper dan Airalo of gelijkaardige providers.
bvhalst schreef: 5 maanden geledenheel interessant zijn die roamingtarieven voor USA, Zwitserland,... Hoe doen ze dat???
VossyGamer schreef: 5 maanden geleden Maar even serieus, die roaming tarieven van andere providers zijn toch werkelijk GESTOORD, in vergelijking met DIGI: https://www.netweters.be/t5/Surfen-bell ... C%200%2C90

Thailand bijvoorbeeld, wat buiten de EU ligt:

1 GB bij DIGI = € 0,90 (negentig-cent)
1 GB bij Telenet = € 10.000,00 (tien-duizend-euro)

Alleen daarom al zou ik veranderen. De peace of mind, bv. in Zwitserland juist het zelfde (in heel de wereld zelfs). Ongezien.
Deep4Space schreef: 11 dec 2024, 16:37 Ik ben juist eens gaan kijken in hun roaming tarieven:

Voor Zwitserland:
Data: 0.0009€/MB
Gesprekken 0.08€/min

Andere landen blijken ook beduidend lager te liggen
Kun
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 19 aug 2024, 17:29
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 19 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Waarom zijn de roaming tarieven zo goedkoop vergeleken met letterlijk alle andere providers in Europa?
ISP+TV: TN
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1099
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 43 keer

Ik ben nog altijd overtuigd dat dit een fout moet zijn :D
bvhalst
Premium Member
Premium Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 22 dec 2020, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 105 keer
Recent bedankt: 3 keer

Het lijkt idd too good to be true…

Weet er iemand wat de officiële tarieven zijn in de EU tussen operatoren onderling (als referentie)? Juist om te zien of die wel 1 cent winst gaan maken met de netwerken buiten de EU…
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Ventura via OpenCore
OVH - vaste telefoon
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1341
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 270 keer
Bedankt: 178 keer
Provider
Te Koop forum

Bij OVH zijn de tarieven om te bellen naar het buitenland gelijkaardig laag

https://www.ovhtelecom.fr/telephonie/de ... onie.xml#E

Voor veel gevestigde operatoren is roaming, net zoals hoge binnenlandse tarieven, gewoon een gemakkelijke bron van inkomsten.
freddie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 02 jun 2024, 13:20
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 17 keer
Provider

bollegijs schreef: 5 maanden geleden Ik ben nog altijd overtuigd dat dit een fout moet zijn :D
bvhalst schreef: 5 maanden geleden Het lijkt idd too good to be true…
https://www.digi.ro/asistenta/tarife-pl ... rnationale
https://www.digi.pt/legal/international-rates-pt
https://www.digimobil.es/tarifas/internacionales
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2315
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 104 keer

Qua roaming om toch een idee te hebben naar kostprijs voor de operatoren: voor 300GB roaming in Zwitserland betalen we professioneel ongeveer een 13 EUR bij een grote operator in BE. Komt dus neer op 0,000043€/MB of toch nog 20 keer goedkoper dan wat DIGI aanrekent (0.0009€/MB) blijkbaar.
bvhalst
Premium Member
Premium Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 22 dec 2020, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 105 keer
Recent bedankt: 3 keer

Dan is het fenomenaal dat de andere operatoren zo veel meer aanrekenen. Het is dan een ware melkkoe voor hen.
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Ventura via OpenCore
OVH - vaste telefoon
jorisx
Premium Member
Premium Member
Berichten: 512
Lid geworden op: 31 okt 2010, 11:30
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 46 keer

Wanneer start de facturatieperiode?
is dit op het moment dat je de simkaart de eerste maal in je toestel stopt of belt naar het activatienr? En is het dan steeds op die dag van de maand dat je tellers gereset worden?
Of is dit steeds de 1ste van de maand en wordt het abonnement en verbruik in de huidige activatiemaand dan pro rata berekend?
Dus activatie op 26/12, worden dan uw tellers steeds op de 26ste van de maand gereset, of toch op de 1ste van de maand?
Laatste lijkt me eenvoudiger om op te volgen indien deze steeds de 1ste van de maand worden gereset.
Parshift
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 jun 2013, 17:37
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 5 keer

bollegijs schreef: 5 maanden geleden Ik ben nog altijd overtuigd dat dit een fout moet zijn :D
Ze maken er nu ook reclame mee
Bijlagen
Screenshot_20241226-112104.png
bvhalst
Premium Member
Premium Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 22 dec 2020, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 105 keer
Recent bedankt: 3 keer

Het zal geen fout zijn… gewoon nu het gevoel dat andere operatoren ons bedotten met torenhoge roamingkosten. Ik gebruik nu esims (Airalo, Ubigi, Roamless,…) voor data en Roamless van BICS voor gesprekken buiten de EU, is ook tamelijk goedkoop, maar soms werkt het niet 100% goed).
Vanaf ze esims hebben en de kinderziektes hebben opgelost (zoals sms voor 2PFA) maak ik wellicht de sprong (te veel met MV gesukkeld in het verleden wanneer ze van operator veranderden of nog op Transatel platform zaten, nu gelukkig heel stabiel, alle Bells & Whistles zoals visual voicemail en vowifi,… en betalen met punten: dus ben niet gehaast).
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Ventura via OpenCore
OVH - vaste telefoon
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Bon, hier bestelling gedaan op 18/12 voor m'n vriendin haar nr. en 22/12 ook m'n eigen backup nr. om te testen.

Beide SIM brieven op 24/12 ontvangen.

Beide apart klantennummer, zoals besteld, maar beide nrs. niet herkend wanneer ik bel naar hun 0800 nr. om de overdracht te starten...
Was er beter niet aan begonnen... Zucht.

Als ze dit proces niet eens automatiseren...
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 5 keer
Provider
Te Koop forum

Hierhetzelfde, geen nummer herkenning maar een paar uren later was mijn oud sim kaart out. :-D
Laatst gewijzigd door on4bam 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: full quote van vorige post verwijderd
guido4096
Pro Member
Pro Member
Berichten: 225
Lid geworden op: 03 sep 2017, 11:13
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 32 keer
Recent bedankt: 3 keer

Hier alles goed gegaan.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6112
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 279 keer
Provider

Hmm, ik heb nu toch al een paar keer proberen met internet via DIGI.
Nu bijv. in mijn ING banking app, en het ligt wel degelijk aan DIGI.
Als ik op de GSM Wifi én DIGI toelaat, krijg ik de melding dat er iets mis is met de internetverbinding.
Zet ik Wifi af, dus enkel DIGI staat aan, krijg ik dezelfde melding.
Zet ik enkel Wifi aan, dus DIGI staat uit, dan werkt het wel.

Vandaag geen helpdesk voor troubleshooting blijkbaar, daar kom ik in een lus terecht in het telefoonmenu, kies ik 4 voor technische problemen dan krijg ik hetzelfde menu opnieuw te horen...
Ik vermoed dat het iets met de routering te maken heeft want ik kan bijv. wel googlen, maar ik weet niet naar welk internetadres de app juist gaat.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5866
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 598 keer
Te Koop forum

routing zou me sterk verbazen, maar mss kan het wel zijn dat ING ook een van de niet-up-to-date geo databases gebruikt,
en dus denkt dat je gsm in roemenie zit, en dat niet toegelaten is door de app-firewall.

dat is 1 van de dingen waar niemand echt veel aan kan doen, gezien het internet tegenwoordig vol zit van IPs die gebruikt worden in andere landen (en zelfs continenten) dan dat ze oorspronkelijk voor toegekend waren.
eens dat de gebruikte database geupdate is, én dan nog eens geupdate werd aan ING zijde, zal dat ook wel in orde zijn.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6112
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 279 keer
Provider

Splitter schreef: 5 maanden geleden eens dat de gebruikte database geupdate is, én dan nog eens geupdate werd aan ING zijde, zal dat ook wel in orde zijn.
Ik denk dat ik het nochtans intussen al eens gebruikt had.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Parshift
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 jun 2013, 17:37
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 5 keer

Splitter schreef: 5 maanden geleden routing zou me sterk verbazen
Ik heb ook bijna continue de R van roaming. Of heeft dat er niets mee te maken?
De ING app gebruik ik wel niet, dus kan ik niet over oordelen.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5866
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 598 keer
Te Koop forum

boulder schreef: 5 maanden geleden Ik denk dat ik het nochtans intussen al eens gebruikt had.
dat kan - het is niet zeker dat *al* de IPs die digi gebruikt nog moeten geupdate worden.
maar dit is dus niet iets waar DIGI iets aan kan veranderen....
je zou kunnen vragen dat ING de whitelisting aanpast, maar dat zullen ze ook wel niet doen, dus enige optie is gewoon afwachten tot de door ING gebruikte databases up to date zijn.
Parshift schreef: 5 maanden geleden Ik heb ook bijna continue de R van roaming. Of heeft dat er niets mee te maken?
nee, dat heeft hier niets mee te maken.
de R van roaming krijg je omdat DIGI nog niet overal antennes heeft, en waar je dus geen signaal van een DIGI antenne hebt,
maakt je gsm automatisch verbinding met een partnernetwerk -in dit geval proximus- waarbij je dan een melding van roaming krijgt,
omdat je niet op je "thuisnetwerk" zit.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6112
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 279 keer
Provider

De vorige keer dat ik problemen had, kon ik zelfs niet googlen. Toen kon ik precies nergens naartoe.
Er stond toen wel LTE op het schermpje, maar surfen werkte dus niet.
Dat is dus weer anders dan nu, waar ik wel kan surfen, maar niet de ING app gebruiken.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gesloten

Terug naar “DIGI Belgium”