metoyou schreef: 5 maanden geleden
Hebben jullie gebeld met de klantendienst voor dit probleem ? Ook @ @Bartlorre
Nog niet gebeld, wel mail; WhatsApp en Messenger gestuurd.
CDRC Datum laatste database update ... 15-11-2023.philippe_d schreef: 5 maanden geleden Dat zijn typische problemen bij een nummerportatie.
Normaak komt dit vanzelf in order. Kan 24 uur duren vooraalleer al de databases gesynchronseertd zijn.
Check in CRDC of de provider reeds op DIGI Mobil staat.
Volgens mij is dat de laatste datum waarbij het nummer geupdate werd. Ik heb 18-01-2024 als laatste database update bij een van mijn nummers.fdgroote schreef: 5 maanden geleden CDRC Datum laatste database update ... 15-11-2023.
Daar zal ik dus ook niks wijzer van worden![]()
Dat is de datum van wanneer je gsm nummer het laatst is overgeplaatst naar de nieuwe provider.fdgroote schreef: 5 maanden geledenCDRC Datum laatste database update ... 15-11-2023.philippe_d schreef: 5 maanden geleden Dat zijn typische problemen bij een nummerportatie.
Normaak komt dit vanzelf in order. Kan 24 uur duren vooraalleer al de databases gesynchronseertd zijn.
Check in CRDC of de provider reeds op DIGI Mobil staat.
Daar zal ik dus ook niks wijzer van worden![]()
Heb je bevestigingsmail gekregen? Indien niet, vraag nog eens aan. Ik heb 2 keer moeten aanvragen. Mijn 1ste aanvraag was niet gelukt, zonder foutmelding en zonder bevestigingsmail.Zorba schreef: 5 maanden geleden Dit heb ik momenteel met Mobile Vikings ook al.
13 december SIM aangevraagd maar nog niets ontvangen![]()
Per mail gemeld.metoyou schreef: 5 maanden geledenHebben jullie gebeld met de klantendienst voor dit probleem ? Ook @ @Bartlorre
Digi heeft, net zoals andere operatoren frequentieruimte gekocht. Het staat Digi vrij of ze deze inzetten voor 2G, 3G, 4G of 5G. Alle operatoren voorzien steeds minder frequentieruimte voor 2G en 3G of zetten het zelfs gewoon af, dus waarom zou Digi dit nog moeten aanbieden? Uit de confirmiteitsattesten (Vlaamse) is duidelijk te zien dat DIGI zowel 4G als 5G zal gebruiken om hun eigen antennes.Avenger 2.0 schreef: 5 maanden geleden Volgens mij heeft Digi enkel een licentie voor een 5G netwerk en kan het ook helemaal geen 4G netwerk uitbouwen. Voor 4G (en momenteel ook 5G) val je dus terug op het proximus netwerk.
Lees dit eens door: viewtopic.php?t=66208Stiaan schreef: 5 maanden geledenFrustrerend want het nummer lijkt kwijt op deze manier en de klantendienst van DIGI stelt ik deze situatie weinig voor: “we kunnen het niet oplossen, het ligt aan BASE”. Foute keuze gemaakt helaas.
Kun schreef: 5 maanden geleden Waarom heeft DIGI eigenlijk slechts 1 mobiele abonnement €5 voor 15 GB?
Flying schreef: 5 maanden geleden Op basis van de roamingtarieven heb ik mijn bestelling geplaatst. Gedaan met foefelen met extra apps en eSims wanneer ik naar de VS ga. 0,0005 euro/MB. Goedkoper dan Airalo of gelijkaardige providers.
bvhalst schreef: 5 maanden geledenheel interessant zijn die roamingtarieven voor USA, Zwitserland,... Hoe doen ze dat???
VossyGamer schreef: 5 maanden geleden Maar even serieus, die roaming tarieven van andere providers zijn toch werkelijk GESTOORD, in vergelijking met DIGI: https://www.netweters.be/t5/Surfen-bell ... C%200%2C90
Thailand bijvoorbeeld, wat buiten de EU ligt:
1 GB bij DIGI = € 0,90 (negentig-cent)
1 GB bij Telenet = € 10.000,00 (tien-duizend-euro)
Alleen daarom al zou ik veranderen. De peace of mind, bv. in Zwitserland juist het zelfde (in heel de wereld zelfs). Ongezien.
Deep4Space schreef: 11 dec 2024, 16:37 Ik ben juist eens gaan kijken in hun roaming tarieven:
Voor Zwitserland:
Data: 0.0009€/MB
Gesprekken 0.08€/min
Andere landen blijken ook beduidend lager te liggen
Ik denk dat ik het nochtans intussen al eens gebruikt had.Splitter schreef: 5 maanden geleden eens dat de gebruikte database geupdate is, én dan nog eens geupdate werd aan ING zijde, zal dat ook wel in orde zijn.
dat kan - het is niet zeker dat *al* de IPs die digi gebruikt nog moeten geupdate worden.
nee, dat heeft hier niets mee te maken.Parshift schreef: 5 maanden geleden Ik heb ook bijna continue de R van roaming. Of heeft dat er niets mee te maken?