Overstappen naar Digi Belgium mobile met nummer: alle stappen met screenshots

Discuteer hier mee over Digi Belgium
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Recent bedankt: 12 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Ik heb net het GSM-nummer van mijn dochter overgezet naar digi. Hieronder doe ik alle stappen gedetailleerd uit de doeken. Ik zal de komende dagen nog verder aanvullen wanneer ik verdere informatie krijg (bijvoorbeeld: hoe lang voordat ik de SIM-kaart kreeg, enzovoort).

1. op https://www.digi-belgium.be/nl kies voor mobiel en kies dan je abonnement
digi1.png
2. je moet hier nog niet inloggen, de account wordt later gemaakt. Ik kies hier om mijn huidige telefoonnummer te behouden. Aangezien ik geen prepaidkaart heb, moest ik mijn huidig klantnummer ingeven. Dit heb ik gevonden op mijn Proximus factuur. Indien ik een herlaadkaart (zoals pay & go) had willen overzetten, dan zou ik het sim kaart nummer hebben moeten ingeven. Dit nummer van 19 cijfers staat op je sim kaart zelf, die in je smartphone zit. Maar dat was hier dus niet nodig, aangezien ik een abonnement heb overgezet.
digi2.png
digi3.png
3. Ik moest me aanmelden met itsme. Op die manier kan digi verifiëren of ik wel degelijk ben wie ik zeg dat ik ben ;-). Momenteel lijkt dit de enige manier te zijn om online aan te melden. Itsme is wijd verspreid, velen gebruiken het al voor home banking, voor taxonweb, enzovoort. Let op: je gebruikt uiteraard het GSM-nummer dat gekoppeld is aan jouw itsme voor deze stap
digi4.png
digi5.png
4. In de volgende stappen ga je je account vervolledigen met je adres en enkele voorkeuren zoals de betalingswijze
digi6.png
digi7.png
digi8.png
5. Nu moet je je account nog activeren. Dit gebeurt door te klikken op een activatie link in een e-mail die digi zowat onmiddellijk naar je verstuurt. Je krijgt trouwens 2 e-mails: één om je account te activeren en één om je bestelling te bevestigen. De activatielink werkte trouwens onmiddellijk correct, in tegenstelling tot ervaringen die ik hier al had gelezen. Mogelijk heeft digi dat foutje dus gecorrigeerd.
digi9.png
digi10.png
6. Klik dan op "log in" om in te loggen op MyDigi. Je zal een veiligheidscode toegesturd krijgen per mail. Ook deze mail was in mijn spam inbox terecht gekomen.
digi11.png
Na het inloggen kom je in je my digi omgeving terecht. Hieronder de afbeeldingen die hierrond al gepost waren door @boulder
digi omgeving 2.png
digi omgeving1.png
digi omgeving 3.png
Update: na 4 werkdagen zie ik in "my digi" dat er een mobiel nummer bij mijn product staat, in plaats van "coming soon". Dit is niet mijn eigen nummer maar een 0451-nummer van digi. Mijn eigen nummer zal er pas komen eens de nummeroverdracht compleet is. Nog steeds in blijde verwachting van de SIM-kaart]

7. Na ongeveer een week (tijdens de Kerstdagen...) kreeg ik per brief mijn digi sim-kaart. Ik heb deze even kort in de iphone van mijn dochter gestopt en gecheckt dat mobiele data aan stond. Dit was het geval. Daarna heb ik een testje gedaan of ik op google kon via 4G. Dit was OK.
Daarna heb ik de oude sim-kaart terug in de iphone gestopt en gebeld naar het gratis nummer 0800/41.001 van digi. Daar de taaloptie 1 (Nederlands) gekozen. Aangezien ik met het oude nummer inbelde, kreeg ik de melding dat de nummeroverdracht binnen de 24 uur zou gebeuren en dat dan de proximus verbinding zou wegvallen. Wanneer dat het geval is, moet ik de sigi SIM-kaart opnieuw plaatsen.

Op my digi staat ondertussen al mijn oud nummer onder het digi mobile 15 GB nummer. Dat lijkt dus al een stap in de goede richting!

8. Op kerstdag 's avonds de activatie aangevraagd (zie punt 7) en de dag nadien tegen 11u was mijn dochter de verbinding op proximus kwijt. Digi kaartje in de gsm gestoken en alles ok!
lucdec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 86 keer
Recent bedankt: 1 keer
  • Citeer
  • Citeer

mooi,
Heb al de stappen bekeken.
Er is geen mogelijkheid blijkbaar om zakelijk een abo af te sluiten? Ofwel? BTW nr e.d....
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Vlak voor stap 5 kan je bedrijf kiezen
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 270 keer
Bedankt: 178 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Bij mij zaten de 2 mails van DIGI in mijn SPAM folder. Gelukkig wijzen ze zelf op de spambox tijdens de registratie.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 279 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer

johan.devos schreef: 5 maanden geleden Bij mij zaten de 2 mails van DIGI in mijn SPAM folder. Gelukkig wijzen ze zelf op de spambox tijdens de registratie.
Bij mij ook, en ze leken zo op elkaar dat ik dacht dat het 2 keer hetzelfde was, maar één van de 2 was de activatiemail.
Daardoor zal ik wel een dag later aangesloten zijn dan ik gedacht had.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
master-magic
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 33 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer

Hier werd die ook als spam aangegeven, hoop dat ze dit oplossen zodat toekomstige mails toch niet in spam verdwijnen.
mag de simkaart ook eerstdaags verwachten.
greets
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Update: na 4 werkdagen zie ik in "my digi" dat er een mobiel nummer bij mijn product staat, in plaats van "coming soon". Dit is niet mijn eigen nummer maar een 0451-nummer van digi. Mijn eigen nummer zal er pas komen eens de nummeroverdracht compleet is. Nog steeds in blijde verwachting van de SIM-kaart. Hierboven toegevoegd in de opening post.
drive_a_legend
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 3 keer
  • Citeer
  • Citeer

Hier vandaag 5 simkaarten gearriveerd.
Eerst nog naar helpdesk gebeld : welke simkaart hoort bij welk nummer aub? Heel vriendelijk en snel geholpen - die vraag hadden ze al vaker gehoord.
Dan met elke gsm apart met de oude simkaart erin gebeld naar het activatienummer. Ik wil de nummers behouden, die optie krijg je duidelijk : je wordt gevraagd om het betreffende nummer in te te toetsen. Helaas foutmelding : ‘dit nummer wordt niet herkend, probeert u opnieuw’. Terug naar helpdesk : opnieuw snel en vriendelijk geholpen - ze hebben de nummers manueel geporteerd. Twee minuten later al creditnota’s van oude provider (edpnet) in de mailbox. Nieuwe simkaarten in de gsm’s en gaan die bananen!
master-magic
Premium Member
Premium Member
Provider
  • Citeer
  • Citeer

Vorige week aangevraagd op donderdag, tot op vandaag nog geen simkaart ontvangen, maar wel 2 verschillende contracten in mijn digi,
Klopt toch ook niet he.
greets
master-magic
blidi
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 41 keer
  • Citeer
  • Citeer

master-magic schreef: 5 maanden geleden Vorige week aangevraagd op donderdag, tot op vandaag nog geen simkaart ontvangen, maar wel 2 verschillende contracten in mijn digi,
Klopt toch ook niet he.
Bij mij ook een tweede contract in mijn digi met een gsm nummer op.
Ik heb nog een nummer van Jim en ook op dit kaartje staat een ander nummer dan mijn eigen nummer.
Zal dus wel normale gang van zaken zijn.
ym2003
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer
  • Citeer
  • Citeer

master-magic schreef: 5 maanden geleden Vorige week aangevraagd op donderdag, tot op vandaag nog geen simkaart ontvangen, maar wel 2 verschillende contracten in mijn digi,
Klopt toch ook niet he.
Ik heb de mijne ook vorige donderdag aangevraagd, en zat vandaag in de brievenbus. Bij mij staan er 3 verschillende contracten, maar dit lijkt gewoon te zijn om kleine foutjes eruit te halen. Het eerste contract klopte niet qua layout, tekst stond onder andere tekst ,... Het tweede contract klopte wel. Het derde contract hebben ze mijn nieuwe telefoonnummer erbij gezet.
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Ik heb daarnet gebeld om een tweede nummer te krijgen. Want volgens my digi moet ik dat telefonisch aanvragen. Interessante informatie :
- de eerste sim kaart is eergisteren vertrokken. Dus na 4 werkdagen. Nu wachten op de post
- je kan max 6 sim kaarten op één abonnement zetten. Daarna moet je een ander abo nemen op naam van iemand anders
- eens ik het eerste nummer geactiveerd heb, zou ik wel via de website producten kunnen toevoegen. Kan iemand die al geactiveerd heeft dit bevestigen?

Ik heb trouwens een dik half uur in de wachtrij gestaan.
master-magic
Premium Member
Premium Member
Provider
  • Citeer
  • Citeer

net een mail ontvangen met excuses dat de levering van de simkaart vertraagt is door het grote succes en dat ik ze eerstdaags zal mogen terugvinden in de brievenbus.
greets
master-magic
Rke
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 14 keer
  • Citeer
  • Citeer

Goztow schreef: - eens ik het eerste nummer geactiveerd heb, zou ik wel via de website producten kunnen toevoegen. Kan iemand die al geactiveerd heeft dit bevestigen?
Ik kan alvast bevestigen dat dit NIET werkt! Mijn nummer is actief, maar ik kan geen extra mobiele abonnement nemen via MyDIGI. De website laat altijd opnieuw het blokje zien dat ik moet bellen.
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Oh dat is een beetje vervelender. Zelf zal ik op korte termijn nog twee nummers portieren maar ik wil eerst zeker zijn dat de eerste goed werkt!
charlez
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 36 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer

Het is momentel niet mogelijk om abonnement op je bedrijf te nemen. Zit een bug in website.
Als je de bedrijfsvorm moet selecteren, springt deze altijd terug naar default value 'bedrijfsvorm' en kan je dus niet verder.
3 verschillende browsers geprobeerd, allemaal zelfde probleem.
metoyou
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
  • Citeer
  • Citeer

master-magic schreef: 5 maanden geleden net een mail ontvangen met excuses dat de levering van de simkaart vertraagt is door het grote succes en dat ik ze eerstdaags zal mogen terugvinden in de brievenbus.

Deze mail ook ontvangen, ook al is mijn simkaart geleverd net voor het weekend ( 20 december )
Bijlagen
Screenshot_20241222_021148_Email.jpg
master-magic
Premium Member
Premium Member
Provider
  • Citeer
  • Citeer

Vandaag m'n sim ontvangen, in de iPhone gestoken en gebeld met de oude E-sim om de simkaart te laten activeren naar digi, kon 24 uur duren, benieuwd hoe lang het duurt.
de mobiele internetsnelheid was via Digi al sneller dan via Mobile Vikings, dus wel positief.
krijg op Digi LTE verbinding voor de mobiele verbinding op internet.
greets
master-magic
Perkele
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
  • Citeer
  • Citeer

Vandaag SIM-kaart ontvangen, besteld op 13 december.

Activatie met nummeroverdracht lukt niet via hun 0800-nummer, mijn GSM-nummer wordt niet gevonden.
Er wordt ook naar je DIGI-klantennummer gevraagd, dus noteer die eerst.

De helpdesk heeft mijn SIM-kaart handmatig geactiveerd.
Laatst gewijzigd door Perkele 5 maanden geleden, in totaal 2 gewijzigd.
master-magic
Premium Member
Premium Member
Provider
  • Citeer
  • Citeer

Bij mij na 24 uur beide kaarten nog actief met hetzelfde nr, hoe dat kan, ik weet het niet, kan op beide kaarten, sim en E-sim nog op data, en op beide hetzelfde gsm nr,
Krijg je een melding normaal ook niet als je nr is overgezet, heb dat nog niet ontvangen en gisteren gebeld met dat nr en men zei dat het nr ging geactiveerd worden na 24 uur.
Echt bizar.
greets
master-magic
dizzydc
Starter
Starter
  • Citeer
  • Citeer

master-magic schreef: 5 maanden geleden Bij mij na 24 uur beide kaarten nog actief met hetzelfde nr, hoe dat kan, ik weet het niet, kan op beide kaarten, sim en E-sim nog op data, en op beide hetzelfde gsm nr,
Krijg je een melding normaal ook niet als je nr is overgezet, heb dat nog niet ontvangen en gisteren gebeld met dat nr en men zei dat het nr ging geactiveerd worden na 24 uur.
Echt bizar.
Yup, hier hetzelfde. Uit-bellen ging met Digi-sim al op oud nummer. Naar het oude nummer bellen kwam nog op de oude sim uit. Dat proces duurt precies iets langer. Dit was bij ons sinds vrijdagavond (donderdagavond activatie). Maandagmiddag was het in orde. Nummeroverdacht gebeurd, zoals ook te horen is in het activatiemenu, enkel tussen maandag-vrijdag. Blijkbaar is daar nog een menselijk proces aan verbonden dus?!
master-magic
Premium Member
Premium Member
Provider
  • Citeer
  • Citeer

Bij Telenet kan je ook maar van maandag tot vrijdag een nr laten overzetten en gebeurd ook manueel.
greets
master-magic
dizzydc
Starter
Starter
  • Citeer
  • Citeer

Ondertussen staat ook de SIM-kaartnummer in het overzicht van 'Mijn producten'. Dat was gisteren nog niet volgens mij.

Daar kan je volgens mij bij het aankrijgen van meerdere SIM-kaarten nog niet gebruiken om ze van elkaar te onderscheiden. Maar eens de nummerportatie gebeurd is, dan is dat een overzichtspagina waarop SIM-nr en telnr aan elkaar gelinkt zijn en zo de juiste SIMs verdeeld worden.
master-magic
Premium Member
Premium Member
Provider
  • Citeer
  • Citeer

Bij mij stond dit weekend m’n gsm nr ook al online in m’n account te zien wat vorige week nog niet was en m’n simkaart had ik pas maandag middag, dus heeft niks mee te maken of je nr er al in staat of niet.
Ga eens kijken nu of er meer info bijstaat nu de verwerking via telefoon op maandag is aangevraagd.

Update: nu staat er bij mij ook het sim kaart nr erbij onder mijn gsm nr.
greets
master-magic
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

7. Na ongeveer een week (tijdens de Kerstdagen...) kreeg ik per brief mijn digi sim-kaart. Ik heb deze even kort in de iphone van mijn dochter gestopt en gecheckt dat mobiele data aan stond. Dit was het geval. Daarna heb ik een testje gedaan of ik op google kon via 4G. Dit was OK.
Daarna heb ik de oude sim-kaart terug in de iphone gestopt en gebeld naar het gratis nummer 0800/41.001 van digi. Daar de taaloptie 1 (Nederlands) gekozen. Aangezien ik met het oude nummer inbelde, kreeg ik de melding dat de nummeroverdracht binnen de 24 uur zou gebeuren en dat dan de proximus verbinding zou wegvallen. Wanneer dat het geval is, moet ik de sigi SIM-kaart opnieuw plaatsen.

Op my digi staat ondertussen al mijn oud nummer onder het digi mobile 15 GB nummer. Dat lijkt dus al een stapin de goede richting!
To be continued.
master-magic
Premium Member
Premium Member
Provider
  • Citeer
  • Citeer

@Goztow bij mij maandag middag gebeld voor overdracht en vanmorgen was de oude E-Sim kaart niet meer actief en moest ik enkel de digi gebruiken, getest als ik kan bellen en is helemaal overgezet, dus 2 a 3 werkdagen duurt het ongeveer.

Toegevoegd na 1 uur 8 minuten 36 seconden:
Net ontdekt dat er geen voicemail is bij digi, had dit over het hoofd gezien bij het aanvragen.

Update: net ontdekt dat m’n oude nr niet meer actief is en m’n nieuwe nr via digi veranderd is naar een ander nr dat niet van mij is, zou de overdracht dan nog niet rond zijn ofzo???
greets
master-magic
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

8. Op kerstdag 's avonds de activatie aangevraagd (zie punt 7) en de dag nadien tegen 11u was mijn dochter de verbinding op proximus kwijt. Digi kaartje in de gsm gestoken en alles ok!
Kun
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 19 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer

Besteld op 24/12/2024, gekregen op 27/12/2024. Activatie na 5 seconden.

Het netwerk van Proximus is echt fenomenaal goed. Download en upload is sneller dan mijn internet en de ping is hetzelfde als mijn internet. En dat zonder 5G zelfs. Bizar. Het Telenet/BASE netwerk is vreselijker dan ik dacht.

Trouwens iPhone 15 pro en “DIGI WIFI” staat er bij mij.
Bijlagen
IMG_2551.jpeg
ISP+TV: TN
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 364 keer
Bedankt: 118 keer
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Ik snap ook niet waarom je absoluut 5G nodig hebt. Dat is toch maar in bepaalde gevallen dat dat beter kan zijn dan 4G.
Belangrijkst is (voor mij althans) in deze volgorder: bereik en dan snelheid. Ik heb trouwens 5G uitstaan op mijn GSM, dat verbruikt ook meer accu en zoals ik zei ik zie het nut er voor mij niet in voorlopig.
Sommige providers maken daar nu wel "misbruik" van door expliciet 5G in de vergelijking naar Digi te zetten.
Niet technische mensen gaan dat als een serieus ding zien.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Kun
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 19 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer

@Abusimbal

5G: Hogere snelheden tot 1 Gbps

Meer verbindingen dus zeer goed in bijvoorbeeld Brussel of Gent. 5G is absoluut nodig hier, kei veel mensen hier.

Duurzamer: gebruikt minder energie dan 4G, goed voor de natuur en het bedrijf.

Eigenlijk zou een (recente) 5G smartphone minder energie moeten verbruiken dan een 4G smartphone, het probleem is dat de dekking nog niet even goed is als 4G dus je smartphone zit vaak te "zoeken".

Lagere LATENCY. Ik heb de laatste maanden een Proximus, orange en telenet simkaart gehad en ik heb een paar dingen opgemerkt:

Proximus 4G: 20-30 ms, 5G: 20-30 ms.

Orange: 4G: 30-40 ms, 5G: 20-30 ms.

Telenet/BASE: 4G: 45-55 ms, 5G: 35-50 ms.

Proximus netwerk blijft de grote koning van België, Telenet blijft vreselijk.

Je betaald ook voor 5G (toekomstige 5G netwerk van DIGI), dus geen 5G gebruiken is geldverspilling.

Dit is natuurlijk nogal off-topic.
ISP+TV: TN
telemans
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 5 keer
  • Citeer
  • Citeer

ik heb een nieuwe nummer actief bij DIGI
nu wil ik twee nummer die bij, Orange actief is laten overnemen
Als lukt tot ik met, via itsme het aangemeld
Het systeem ziet dat ik al een nummer actief heb en verwijst me naar men account
vandaar volg ik al stappen en val terug bij ITSME
dizzydc
Starter
Starter
  • Citeer
  • Citeer

Als je een 2de nummer onder hetzelfde account wilt onderbrengen, moet je contact opnemen met Digi. Dit staat eveneens in je "Mijn Producten" (MyDigi).
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Ja dat moet telefonisch. Neem optie 2, niet optie 3.
Perkele
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
  • Citeer
  • Citeer

Kun schreef: 5 maanden geleden Besteld op 24/12/2024, gekregen op 27/12/2024. Activatie na 5 seconden.
Besteld op 13/12/2024, gekregen op 24/12/2024. Activatie nog altijd niet in orde.
jorisx
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 46 keer
  • Citeer
  • Citeer

Echtgenote heeft simkaart besteld op zondag 22/12.
Simkaart zat vrijdag 27/12 in de bus. Gezien de feestdagen en andere berichten was ik aangenaam verrast van de snelheid van levering.
Gewacht tot gisterenavond (zo 29/12) rond 19h om de simkaart te activeren (gezien het toch weekend was) met nr-portatie vanuit Proximus.
Deze ochtend rond 10h keek ze naar haar gsm en waren enkel noodoproepen mogelijk. Signaal van de Proximus-sim was dus weggevallen.
Nadien de DIGI-simkaart in toestel gestoken en op het eerste zicht werkt alles. SMS en voice-oproepen komen aan op haar DIGI-sim.
2FA sms nog niet getest, geen idee of mijn vrouw dat ergens gebruikt ook ;-)

Hier dus een vlotte overgang.

Wat ik wel raar vond, toen ik haar eens opbelde wanneer Proximus-sim geen signaal meer kreeg, maar DIGI-sim nog niet in toestel zat, was dat ik te horen kreeg door een mannelijke stem dat oproepnr niet bereikbaar was en later opnieuw moest proberen (eerste in NL, dan FR en uiteindelijk ook ENG)
Na deze laatste boodschap, kwam dan de melding door een vrouwelijke stem: "welke op het Proximus-netwerk, de abonnee kan uw oproep ..."
Toch raar dat er 2 verschillende boodschappen werden afgespeeld.
mathiasc
Starter
Starter
  • Citeer
  • Citeer

charlez schreef: 5 maanden geleden Het is momentel niet mogelijk om abonnement op je bedrijf te nemen. Zit een bug in website.
Als je de bedrijfsvorm moet selecteren, springt deze altijd terug naar default value 'bedrijfsvorm' en kan je dus niet verder.
3 verschillende browsers geprobeerd, allemaal zelfde probleem.
Ik heb hetzelfde probleem, zijn er mensen die dit opgelost gekregen hebben?
charlez
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 36 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer

Telefonisch abonnement afsluiten
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 279 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer

Er is nog een stap die ik moet zetten.
Bij mijn laatste Hey! factuur staat dat ik een bedrag moet terugkrijgen, maar dat ik er niets voor hoef te doen.
Ik betaal met domiciliëring en "men zal het bedrag afhouden van de volgende factuur".
Maar tenzij ik terugkeer naar Hey! is er natuurlijk geen volgende factuur om van af te houden.
Dus dan maar weer eens de chat support gecontacteerd...
Ik zal wel zien wat men antwoordt...
tegoed.png
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
sdschuit2
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
  • Citeer
  • Citeer

Je moet ze inderdaad zelf contacteren liefst telefonisch of via chat. Anders komt er niets van. Heb het destijds ook voorgehad met opzegging van Orange Home Flybox. pas nadat ik ze contacteerde kreeg ik een terugbetaling.
ym2003
Member
Member
Bedankt: 10 keer
  • Citeer
  • Citeer

boulder schreef: 4 maanden geleden Er is nog een stap die ik moet zetten.
Bij mijn laatste Hey! factuur staat dat ik een bedrag moet terugkrijgen, maar dat ik er niets voor hoef te doen.
Ik betaal met domiciliëring en "men zal het bedrag afhouden van de volgende factuur".
Maar tenzij ik terugkeer naar Hey! is er natuurlijk geen volgende factuur om van af te houden.
Dus dan maar weer eens de chat support gecontacteerd...
Ik zal wel zien wat men antwoordt...

tegoed.png
Ik denk dat je die €2,80 als verloren kunt beschouwen. Als je ooit terug naar Hey zou gaan komt dit mischien terug op je eerste factuur.
Plaats reactie

Terug naar “DIGI Belgium”