DIGI Belgium
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 364 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 2 keer
En je APN instellingen nakijken: https://www.digi-belgium.be/nl/apn
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
ja.
registeren op netwerk lukt alleen op 2g netwerken. niet op de 4gs.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 3 keer
Ben vanamiddag aan het experimenteren geweest met dual sim in mijn samsung s10+.
- Sim 1 = Yoin
- Sim 2 = Digi
Vrijdag 20 december gebeld voor activatie met nummerbehoud >> simkaart Yoin werkt nog tot op vandaag.
Op mijn telefoon schakelde ik SIM 1 uit, zodat SIM 2 in staat voor oproepen, berichten en mobiel internet.
Tot mijn verbazing blijkt mijn simkaart al actief te zijn van Digi.
Bellen en mobiel internet gaat goed binnenshuis, apart van elkaar.
Wat me opvalt, als mijn mobiel internet aan staat, roaming staat UIT en ik wil bellen, dan krijg ik volgende melding :
" De gegevensverbinding is verbroken omdat u buiten het het thuisnetwerk bent en roaming is uitgeschakeld.
Aansluitend, als mijn mobiel internet aan staat, roaming staat AAN, en ik wil bellen, dan krijg ik GEEN melding van bovenstaande.
Wel merk ik dat mijn mobiel internet naar H+ gaat zolang ik aan het bellen ben.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Met het smsen lijkt er iets aan de hand te zijn :
Zowel in mijn app TEXTRA als de BERICHTEN app, krijg ik de status te zien " verzonden " , maar geen afleverrapport ondanks ingesteld.
De aankomst van de smsen duurt wel een poosje ( 30 min )
** Heb vandaag gebeld naar de klantendienst om te vragen of ze weet hebben van problemen met smsen, en de medewerker zei van niet.
Volgens haar zou het kunnen liggen omdat mijn simkaart van Yoin nog actief is.
Ik weet niet of dat relevant is als je je simkaart van Yoin uitzet op je telefoon ?
- Sim 1 = Yoin
- Sim 2 = Digi
Vrijdag 20 december gebeld voor activatie met nummerbehoud >> simkaart Yoin werkt nog tot op vandaag.
Op mijn telefoon schakelde ik SIM 1 uit, zodat SIM 2 in staat voor oproepen, berichten en mobiel internet.
Tot mijn verbazing blijkt mijn simkaart al actief te zijn van Digi.
Bellen en mobiel internet gaat goed binnenshuis, apart van elkaar.
Wat me opvalt, als mijn mobiel internet aan staat, roaming staat UIT en ik wil bellen, dan krijg ik volgende melding :
" De gegevensverbinding is verbroken omdat u buiten het het thuisnetwerk bent en roaming is uitgeschakeld.
Aansluitend, als mijn mobiel internet aan staat, roaming staat AAN, en ik wil bellen, dan krijg ik GEEN melding van bovenstaande.
Wel merk ik dat mijn mobiel internet naar H+ gaat zolang ik aan het bellen ben.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zowel in mijn app TEXTRA als de BERICHTEN app, krijg ik de status te zien " verzonden " , maar geen afleverrapport ondanks ingesteld.
** Heb vandaag gebeld naar de klantendienst om te vragen of ze weet hebben van problemen met smsen, en de medewerker zei van niet.
Ik weet niet of dat relevant is als je je simkaart van Yoin uitzet op je telefoon ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
Als ik bel naar het activatienummer van digi dan zegt die dat het al actief staat. Bizar.
Toegevoegd na 13 minuten 57 seconden:
Ik kan bellen en smsen maar zelfs smsen of telefoons ontvangen lukt nog niet. Is dat omdat die nog niet volledig geactiveerd is?
Toegevoegd na 13 minuten 57 seconden:
Ik kan bellen en smsen maar zelfs smsen of telefoons ontvangen lukt nog niet. Is dat omdat die nog niet volledig geactiveerd is?
-
- Elite Poster
Net gebeld en mijn simkaart is gedeetelijk al geactiveerd. Ik moet gewoon wachten tot bereik weggevallen is van mijn vorige simkaart. Dat is Logisch in feite maar met hun systeem niet zo duidelijk.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
klinkt alsof de routering niet in orde is - in principe is uitgaand iets dat sowieso werkt als je geactiveerd bent op een netwerk,boonpwnz schreef: 5 maanden geleden Ik kan bellen en smsen maar zelfs smsen of telefoons ontvangen lukt nog niet. Is dat omdat die nog niet volledig geactiveerd is?
maar inkomend moet gerouteerd worden (en passeert heel erg vaak via pxm), en als daar nog iets niet goedstaat (om whatever reden, er kunnen er veel zijn),
dan zal je nog inkomend ontvangen op het oude netwerk....
maar als je dan anderzijds ook op dat oude netwerk al gedeactiveerd bent, dan gaan de inkomende calls/smsen nergens meer naartoe natuurlijk.
-
- Elite Poster
Dan is het logisch wat hier gaande is. Oude simkaart staat nog actief. Dus daar komt inkomend nog. Dus dan is de uitleg van de digi medewerker(die ik om 20u zondagavond nog kon bereiken) logisch dat het allemaal in orde is maar nog niet volledig geactiveerd. Dus dat deeltje routering moeten ze morgen nog in orde doen.
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 4 keer
Gisteren, zaterdag avond heb ik een van onze sims geactiveerd met nummeroverdracht en zondag, deze ochtend, kreeg ik van Base al bericht dat het contract voor dit nummer beëindigd is, Er is in het weekend dus inderdaad wel “transfer activiteit”, of toch tussen deze partijen.
Ik weet trouwens niet waarom Digi vraagt voor de activatie met je oude sim te bellen. De man van de helpdesk zegde me dat dit geen vereiste is en je krijgt de kans het telefoonnummer gewoon in te geven tijdens de activatie. Bij een van mijn nummers ging het trouwens om een iPad, en daar kan je niet mee bellen
.
Nog een tip: als je de melding krijgt: “nummer niet hekend”: gewoon opnieuw proberen en de nummers sneller na elkaar tikken. Ik liet te lange pauzes tussenin en na enkele pogingen lukte het wel.
Ik weet trouwens niet waarom Digi vraagt voor de activatie met je oude sim te bellen. De man van de helpdesk zegde me dat dit geen vereiste is en je krijgt de kans het telefoonnummer gewoon in te geven tijdens de activatie. Bij een van mijn nummers ging het trouwens om een iPad, en daar kan je niet mee bellen
Nog een tip: als je de melding krijgt: “nummer niet hekend”: gewoon opnieuw proberen en de nummers sneller na elkaar tikken. Ik liet te lange pauzes tussenin en na enkele pogingen lukte het wel.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 10 keer
Heb hier deze morgen ook een kaartje toegekregen dat ik enkel voor data wil gebruiken in een ipad mini.
Kaartje in de ipad gestoken en onmiddelijk internet. Dien ik hier nog iets te doen ? In de brief is er melding van te bellen om de kaart te activeren, maar deze lijkt al actief????
Kaartje in de ipad gestoken en onmiddelijk internet. Dien ik hier nog iets te doen ? In de brief is er melding van te bellen om de kaart te activeren, maar deze lijkt al actief????
-
- Starter Plus
Neen, er is nog geen app.Avenger 2.0 schreef: 5 maanden geleden Heeft Digi eigenlijk een app voor android/apple om verbruik op te volgen? Hoe heet die dan juist, want vind deze niet onmiddellijk?
Volgens de informatie van DIGI zou je je verbruik kunnen opvolgen via ' My DIGI ' , maar zelf zie ik dat nog niet.
Je kan je data verbruik handig en gemakkelijk volgen via gegevensverbruik op je telefoon, kan je instellen.
Activatie sim gevraagd donderdag middag 19/12 zonet 23/12 na 4 telefoons is het dus gelukt (was prepaid jim mobile) sim ingestoken (geen pincode moeten ingeven ?) alles leek te werken kon bellen en gebeld worden maar nu merk ik dat naar vaste nummers van telenet bellen niet blijkt te werken ? iemand ervaring hiermee ? ofwel maakt de telefoon gewoon geen verbinding ofwel krijg je de boodschap "sorry dit nummer is niet bekend"
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
- Recent bedankt: 18 keer
Dat zijn typische problemen bij een nummerportatie.droomdoos schreef: 5 maanden geleden alles leek te werken kon bellen en gebeld worden maar nu merk ik dat naar vaste nummers van telenet bellen niet blijkt te werken ? iemand ervaring hiermee ? ofwel maakt de telefoon gewoon geen verbinding ofwel krijg je de boodschap "sorry dit nummer is niet bekend"
Normaak komt dit vanzelf in order. Kan 24 uur duren vooraalleer al de databases gesynchronseertd zijn.
Check in CRDC of de provider reeds op DIGI Mobil staat.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Hier is sinds deze middag alles in orde. Nummeroverdracht is volledig afgerond.dizzydc schreef: 5 maanden geleden ...
Deze middag dan toch maar even op kousenvoetjes gebeld naar MV, om te vragen of deze overdracht weg van hun wel netjes kon gebeuren in deze situatie. Vriendelijke dame had met, na wat navragen aan collega's netjes kunnen helpen. Opnieuw netwerk via de MV-SIM.
Sinds deze middag was 0451-nr die we toegewezen hadden gekregen vanuit Digi vervangen door onze over-te-dragen nummer op het MyDigi platform. Bellen met de Digi-SIM toont ook de overgedragen nummer al. So far so good. Enkel naar het niet-digi nummer bellen komt nog op de voicemail uit ...
Nogmaals even vriendelijk naar de Digi-helpdesk gebeld. Deze keer ook weer vriendelijk geholpen door een mannelijke medewerker. Kon bevestigen dat het proces nog niet volledig afgelopen was, dus binnen de 4 uur wel in orde zou moeten zijn. Eventueel hebben we wel wat meer pech met deze overdracht als er menselijke handelingen tussen zouden zitten omdat het weekend nu voor de deur staat.
We duimen mee, maar me zijn wel al heel wat stappen verder. Niks te klagen, omdat ik ze dankbaar ben om de markt eens wat wakker te schudden.

- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Probleem nog wel al gehad bij andere operatoren, na verloop van tijd kwam dit goed.
(los hierval zou je wel best zoveel mogelijk afstappen van SMS verificatie, dat is echt niet meer van deze tijd en totaal onveilig)
(los hierval zou je wel best zoveel mogelijk afstappen van SMS verificatie, dat is echt niet meer van deze tijd en totaal onveilig)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
- Bedankt: 108 keer
- Recent bedankt: 2 keer
99% off-topic, maar SS7 of Sim-swapping gaan wij als gewone burger toch niet direct moeten vrezen.
sms is wel veruit het makkelijkste om op te zetten, en bij wisselen van telefoon blijft dat gewoon werken (gevolg is dat procentueel gezien wel de grootste meerderheid sms blijft gebruiken en dat je dus ook sneller beet hebt wanneer je een hack wil uitvoeren).
Dat sommige sms'n niet aankomen gaat volgens mij wel langer duren voor dat opgelost is, in vergelijking met een gelijkaardig probleem van gesprekken die niet aankomen. Routing is daarin niet hetzelfde.
Heeft iemand trouwens al bvb 4411 getest op DIGI ? of die van de lijn, ....
sms is wel veruit het makkelijkste om op te zetten, en bij wisselen van telefoon blijft dat gewoon werken (gevolg is dat procentueel gezien wel de grootste meerderheid sms blijft gebruiken en dat je dus ook sneller beet hebt wanneer je een hack wil uitvoeren).
Dat sommige sms'n niet aankomen gaat volgens mij wel langer duren voor dat opgelost is, in vergelijking met een gelijkaardig probleem van gesprekken die niet aankomen. Routing is daarin niet hetzelfde.
Heeft iemand trouwens al bvb 4411 getest op DIGI ? of die van de lijn, ....
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Starter Plus
metoyou schreef: 5 maanden geleden
**** UPDATE :
Overdracht is gebeurd ( 23/12 )
* Het versturen en ontvangen van smsen via mijn app TEXTRA gaat nu perfect sinds de overdracht, ik krijg ook een afleverrapport.
* Het ontvangen van een sms ter controle van paypal werkt niet.
Laatst gewijzigd door metoyou 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 19 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Na 3 dagen bij DIGI te zijn, krijg ik eindelijk mail van Hey (vorige mobiele provider) dat hey aboonement stop gezet is lol, terwijl digi al geactiveerd is van vorige vrijdag ochtend
Heb nog vast internet bij Hey, maar deze kan ik nog altijd niet meer terugvinden bij My Hey, geen enkele pagina niet meer na het inloggen. Ik krijg normaal factuur binnen 4 dagen, voor de lol wil ik zien wat er gaat gebeuren, wie weet moet ik niet meer betalen want zogezegd geen vast internet meer
Heb nog vast internet bij Hey, maar deze kan ik nog altijd niet meer terugvinden bij My Hey, geen enkele pagina niet meer na het inloggen. Ik krijg normaal factuur binnen 4 dagen, voor de lol wil ik zien wat er gaat gebeuren, wie weet moet ik niet meer betalen want zogezegd geen vast internet meer
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Hoeveel % dekking heeft DIGI eigenlijk met hun EIGEN 4G/5G? Momenteel en wat is hun time line?
En weet iemand toevallig of je een DIGI nummer kan gebruiken om te betalen zoals in de App Store zoals Telenet Pay?
Ik zie ook dat ze een sneak peak geven voor hun toekomstige mobiele abonnementen.
Edit: volgens hun website: 30% tegen eind 2025, 70% tegen 2028 en 100% tegen 2030.
Ik zie ook dat hun nummers "premium" zijn dus ik denk dat het mogelijk is? Kan iemand eens proberen?
Bouwt DIGI eigenlijk hun eigen 4G netwerk ook? Ik zie nergens staan dat ze ook 4G doen.
Vanuit de POV van een hoofdoperator zoals Telenet zien de nieuwe mobiele abonnementen er heel goed uit. Maar in Spanje geeft DIGI je 120 GB voor €8. Ik hoop dat ze volgend jaar alle data verdubbelen zoals Mobile vikings.
En weet iemand toevallig of je een DIGI nummer kan gebruiken om te betalen zoals in de App Store zoals Telenet Pay?
Ik zie ook dat ze een sneak peak geven voor hun toekomstige mobiele abonnementen.
Edit: volgens hun website: 30% tegen eind 2025, 70% tegen 2028 en 100% tegen 2030.
Ik zie ook dat hun nummers "premium" zijn dus ik denk dat het mogelijk is? Kan iemand eens proberen?
Bouwt DIGI eigenlijk hun eigen 4G netwerk ook? Ik zie nergens staan dat ze ook 4G doen.
Vanuit de POV van een hoofdoperator zoals Telenet zien de nieuwe mobiele abonnementen er heel goed uit. Maar in Spanje geeft DIGI je 120 GB voor €8. Ik hoop dat ze volgend jaar alle data verdubbelen zoals Mobile vikings.
ISP+TV: TN
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Volgens mij heeft Digi enkel een licentie voor een 5G netwerk en kan het ook helemaal geen 4G netwerk uitbouwen. Voor 4G (en momenteel ook 5G) val je dus terug op het proximus netwerk. Gezien 4G ook in de nabije toekomst (net zoals 3G nu) uitgeschakeld gaat worden, zie ik er ook geen baat bij dat ze (als ze dat al mochten) een 4G gaan uitrollen om het dan enkele jaren nadien moeten uit te schakelen.
Al de andere snuftjes die nu nog ontbreken (voicemail, etc) zullen waarschijnlijk in de toekomst wel volgen gok ik.
Ook niet teveel blind staren op de data en prijzen in Spanje. België is en blijft een duur land (ook voor bedrijven & personeel), dus de prijzen zullen nooit hetzelfde hier worden als daar.
Al de andere snuftjes die nu nog ontbreken (voicemail, etc) zullen waarschijnlijk in de toekomst wel volgen gok ik.
Ook niet teveel blind staren op de data en prijzen in Spanje. België is en blijft een duur land (ook voor bedrijven & personeel), dus de prijzen zullen nooit hetzelfde hier worden als daar.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
Volgens hun persbericht bouwt Digi een 4G/5G netwerk op. Ik verwacht dat 4G nog wel lang actief blijft omdat dit een zeer brede ondersteuning en beter bereik als 5G heeft. Mischien zelfs langer als 5G (net zoals 2G langer actief blijft als 3G). Ik had ook contact opgenomen met Digi hierom en zij melden:Avenger 2.0 schreef: 5 maanden geleden Volgens mij heeft Digi enkel een licentie voor een 5G netwerk en kan het ook helemaal geen 4G netwerk uitbouwen. Voor 4G (en momenteel ook 5G) val je dus terug op het proximus netwerk. Gezien 4G ook in de nabije toekomst (net zoals 3G nu) uitgeschakeld gaat worden, zie ik er ook geen baat bij dat ze (als ze dat al mochten) een 4G gaan uitrollen om het dan enkele jaren nadien moeten uit te schakelen.
Digi Customer Care schreef:Als u een toestel heeft dat geen 5G ondersteunt, blijft 4G altijd beschikbaar. 4G zal dus niet verdwijnen en blijft een optie voor gebruikers met toestellen die geen 5G ondersteunen.
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 4 keer
Wat je toonde in je screenshots zijn simulaties van wat je betaalt als je over je 15GB gaat. Het zijn geen toekomstige abonnementenKun schreef: 5 maanden geleden Ik zie ook dat ze een sneak peak geven voor hun toekomstige mobiele abonnementen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 20 keer
Ambitie om voicemail aan te bieden heb ik nog niet gehoord. Lijkt me dus een wilde gok .
Waarom zouden die prijzen uit andere EU landen niet mogelijk zijn? Als de (politieke) wil er is dan lijkt me dat allemaal mogelijk.
Digi heeft een hele andere kostenstructuur en ze begrijpen dat ze zelf een netwerk moeten beheren om in belgië iets te kunnen doen aan de duopoly.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
@FrankyBru Waarom plaatsen ze dat op hun website. Iedereen kan 5 x 0,6 doen. 
Toegevoegd na 1 uur 32 minuten 8 seconden:
Gaat DIGI eigenlijk ook leuke dingen doen zoals bij de anderen?
Telenet: feestpromo’s, soms gewone promo’s, kortingen op smartphones, tv’s, robotstofzuigers,…
Orange: kortingen op smartphones en streaming
Proximus: kortingen op smartphones, dure cadeaus, gratis foto’s en leuke wedstrijden in de app.
Of gaat DIGI gewoon hun services aanbieden en niets extra? Is dat zo in Spanje en Italië?
Ik vraag me af wanneer er een app komt.
Toegevoegd na 1 uur 32 minuten 8 seconden:
Gaat DIGI eigenlijk ook leuke dingen doen zoals bij de anderen?
Telenet: feestpromo’s, soms gewone promo’s, kortingen op smartphones, tv’s, robotstofzuigers,…
Orange: kortingen op smartphones en streaming
Proximus: kortingen op smartphones, dure cadeaus, gratis foto’s en leuke wedstrijden in de app.
Of gaat DIGI gewoon hun services aanbieden en niets extra? Is dat zo in Spanje en Italië?
Ik vraag me af wanneer er een app komt.
ISP+TV: TN
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 124 keer
- Bedankt: 103 keer
De "leuke dingen" van DIGI zijn hun lage tarieven, niet hun smartphones vanaf 9 € in combinatie met een duur abonnement van 24 maanden.
Voor de leuke dingen, prijzenkermis en tombola's moet je inderdaad bij de premiums zijn die je net opnoemde.
Voor de leuke dingen, prijzenkermis en tombola's moet je inderdaad bij de premiums zijn die je net opnoemde.
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Hopelijk niet hé

Schoenmaker, blijf bij uw leest.
Bij Telenet krijg je ongeveer hetzelfde, maar betaal je een pak meer.
Met die vrijwillige extra bijdrage van klanten betalen ze teveel slechte reclame, een blik of 10 overbodige managementlagen en overbodige "extra" zaken.
Als ik een smartphone wil kopen, ga ik naar een telecomwinkel (niet waar natuurlijk, je gaat naar GSM-Arena en Tweakers), niet naar een telecomprovider.
Ik ga toch mijn badkamer niet bij Pidpa bestellen? Pidpa levert water. De badkamerinstallateur levert mijn badkamer.
Wel, laat DIGI internet etc leveren, en Amazon+Oneplus de telefoon.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Haha ja met een abonnement van €5 is er niet veel marge om een gsm erbij te geven. Als je natuurlijk 5x de prijs betaalt kan je altijd wel met een kortingske gooien.
Wat gebeurt er eigenlijk als je niet bereikbaar bent (geen verbinding of bezet)? Krijgt de andere een boodschap? Krijg jezelf een sms van gemiste oproep of gewoon helemaal niets?
Wat gebeurt er eigenlijk als je niet bereikbaar bent (geen verbinding of bezet)? Krijgt de andere een boodschap? Krijg jezelf een sms van gemiste oproep of gewoon helemaal niets?
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 1 keer
Donderdag 19/12/24 besteld, 23/12 sim kaart gekregen.
Avonds nummer overzet van Orange naar digi aangevraagd. 30Min geleden in orde.
Mijn voicemail werkt wel nog steeds (inclusief Visual voicemail (iPhone hier, zelfs Live voicemail werkt) )
Zal mss wel verdwijnen ?
Avonds nummer overzet van Orange naar digi aangevraagd. 30Min geleden in orde.
Mijn voicemail werkt wel nog steeds (inclusief Visual voicemail (iPhone hier, zelfs Live voicemail werkt) )
Zal mss wel verdwijnen ?
-
- Starter Plus
Parshift schreef: 5 maanden geledenNog steeds niet... Ik ga het morgen melden, ik stel voor dat je dat ook doet.Bartlorre schreef: 5 maanden geledenPayPal sms komt bij mij ook niet binnenParshift schreef: 5 maanden geleden Alleen lijken 2-factor verificatie sms-en nog niet binnen te komen? Bvb KBC, Paypal,... Iemand al geprobeerd en effectief ontvangen?
Al een oplossing voor gevonden? Of al gemeld bij Digi?
Hebben jullie gebeld met de klantendienst voor dit probleem ? Ook @ @Bartlorre
-
- Starter Plus
Wat me opvalt als ik iemand bel :
Als ik een nummer bel, dan hoor ik de telefoon niet 'over gaan' ..... je hoort niets van toon. Als de persoon die je opbelt je telefoonoproep kan beantwoorden, dan heb je meteen de persoon aan de telefoon.
Is toch een heel ander iets, dan bij mijn vorige providers, waar je gedurende enkele seconden de telefoon hoorde 'bellen'.
Als ik een nummer bel, dan hoor ik de telefoon niet 'over gaan' ..... je hoort niets van toon. Als de persoon die je opbelt je telefoonoproep kan beantwoorden, dan heb je meteen de persoon aan de telefoon.
Is toch een heel ander iets, dan bij mijn vorige providers, waar je gedurende enkele seconden de telefoon hoorde 'bellen'.