en waarom heb je daar je twijfels over? quasi elke starter die een goed aanbod uitbracht in het verleden heeft exact datzelfde meegemaakt,Stiaan schreef: 5 maanden geleden Ik heb ook mijn twijfels over de uitleg “we hebben enorm veel aanvragen gekregen en daarom loopt de wachttijd op”.
zelfs MV in hun beginperiode (lang voordat ze alles overdroegen naar pxm) en ook telenet (in de tijden van comfortnet) heeft datzelfde gehad.
als je zo'n goed aanbod uitbrengt ga je niet enkel kinderziektes hebben, je gaat ook d'office onderbemand zijn.
euh, ja, dat noemt men "een nieuw nummer nemen".... maar is wss niet wat je wilboonpwnz schreef: 5 maanden geleden Kan je zonder de nummeroverdracht te starten wisselen naar een andere provioder?

als je je nummer wil behouden, moet je een nummeroverdracht doen, dat kan niet in 2 stappen.
(je kan natuurlijk wel een nieuw nr geven, en later overschakelen, maar dan zal je dus niet aan het "wisselen" zijn, maar gewoon een extra abbo aan het nemen zijn... je zal dan later ook een nieuwe simkaart moeten hebben als je toch je nr wil porteren, en zal dat nieuwe nr apart moeten opzeggen)
wat betreft die "foute nummers" die getoond worden, zullen dat vermoedelijk de nummers zijn die gelinkt zijn aan de simkaart,
die dan vervangen worden bij de effectieve activatie van de simkaart.
edit: toevoeging
als mijn bron het goed heeft zijn er vandaag 10 portaties *geactiveerd* op DIGI
dat wil dus zeggen: effectief een bestaand nr dat volledig geporteerd werd
(dus: besteld, verwerkt, simkaart verstuurd, simkaart ontvangen van de postbode, activatieprocedure helemaal doorlopen, en nu actief op DIGI)
helaas zegt dat niets over het aantal *aanvragen* of hoeveel simkaartjes op de post zitten (en hoeveel er daarvan verdwijnen door slecht sorteren, slecht afleveren, ....)