DIGI Belgium
-
- Starter Plus
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 5 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 3 keer
Volgens de informatie op de website van "BIPT" heeft proximus de beste mobiele dekking waar ik woon. Dus voor mij is het een uitgemaakte zaak om te kiezen voor providers die werken met het netwerk van proximus.
Momenteel zit ik bij Yoin, het abonnement met 12GB, 200 minuten bellen en 500 smsen.
Ik kom momenteel nooit aan 12GB, dus het aanbod van Digi is zeker voor mij voldoende, en gewoon de helft goedkoper.
Ik merk dat de app van Yoin niet echt goed werkt qua weergave verbruik mobiel internet, dus ik heb op mijn samsung ingesteld om een melding te krijgen per maand, als ik aan 10GB verbruik zit.
Momenteel zit ik bij Yoin, het abonnement met 12GB, 200 minuten bellen en 500 smsen.
Ik kom momenteel nooit aan 12GB, dus het aanbod van Digi is zeker voor mij voldoende, en gewoon de helft goedkoper.
Ik merk dat de app van Yoin niet echt goed werkt qua weergave verbruik mobiel internet, dus ik heb op mijn samsung ingesteld om een melding te krijgen per maand, als ik aan 10GB verbruik zit.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1341
- Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
- Locatie: Bevergem :-)
- Uitgedeelde bedankjes: 270 keer
- Bedankt: 178 keer
Voor het ogenblik kan in niet inloggen op MyDigi omdat ik de inlogcode via mail niet krijg.
Dan maar eens de technische dienst gebeld en na een Nederlandse keuzemenu te doorlopen een operator aan de lijn gekregen die bevestigde dat er problemen zijn met hun mailsysteem.
De operator liet me ook weten dat mijn SIMkaart vandaag of morgen op de post gaat.
Dan maar eens de technische dienst gebeld en na een Nederlandse keuzemenu te doorlopen een operator aan de lijn gekregen die bevestigde dat er problemen zijn met hun mailsysteem.
De operator liet me ook weten dat mijn SIMkaart vandaag of morgen op de post gaat.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6044
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 4 keer
UnavailableAndRo555 schreef: 5 maanden geleden https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Voor iedereen die de link vroeg![]()
This map is no longer available due to a violation of our Terms of Service and/or policies.
- Flying
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
- Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
- Bedankt: 80 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Antwoord gekregen op mijn vraag over VoLTE, VoWiFi en eSim. De eerste twee zijn beschikbaar afhankelijk van het toestel, eSim is begin 2025 te bestellen. Allemaal goed nieuws dus.
-
- Plus Member
- Berichten: 159
- Lid geworden op: 02 nov 2022, 18:21
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 5 keer
Zo jammersatsurfer schreef: 5 maanden geledenUnavailableAndRo555 schreef: 5 maanden geleden https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Voor iedereen die de link vroeg![]()
This map is no longer available due to a violation of our Terms of Service and/or policies.
-
- Starter Plus
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 5 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 3 keer
Net telefonisch contact gehad met de klantendienst, zeer vriendelijke dame.
Vragen :
1/ Is het mogelijk dat je niet elke keer, als je wil inloggen op " My DIGI " , een bevestigingsmail ontvangt met een code die je moet ingeven. De dame kon daar geen antwoord op geven. Ze zijn dit nog aan het updaten, dus mogelijks komt daar een verandering in.
2/ Op mijn contract staat als voorkeurstaal " English " .
Volgens de dame is dit momenteel standaard en zou dit later kunnen aangepast worden.
Vragen :
1/ Is het mogelijk dat je niet elke keer, als je wil inloggen op " My DIGI " , een bevestigingsmail ontvangt met een code die je moet ingeven. De dame kon daar geen antwoord op geven. Ze zijn dit nog aan het updaten, dus mogelijks komt daar een verandering in.
2/ Op mijn contract staat als voorkeurstaal " English " .
Volgens de dame is dit momenteel standaard en zou dit later kunnen aangepast worden.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 38 keer
Gisteren een aanvraag gedaan om klant te worden maar nog niets van DIGI vernomen.
Vandaag mijn man een aanvraag gedaan bij Hey, onmiddellijk bevestiging hiervan gekregen.
Ze zullen nog mail problemen hebben bij DIGI veronderstel ik ofwel zijn het de massa's nieuwe klanten die ze nog niet verwerkt krijgen wat me ook normaal lijkt.
Vandaag mijn man een aanvraag gedaan bij Hey, onmiddellijk bevestiging hiervan gekregen.
Ze zullen nog mail problemen hebben bij DIGI veronderstel ik ofwel zijn het de massa's nieuwe klanten die ze nog niet verwerkt krijgen wat me ook normaal lijkt.
-
- Starter Plus
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 5 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 3 keer
karine schreef: 5 maanden geleden Gisteren een aanvraag gedaan om klant te worden maar nog niets van DIGI vernomen.
Vandaag mijn man een aanvraag gedaan bij Hey, onmiddellijk bevestiging hiervan gekregen.
Ze zullen nog mail problemen hebben bij DIGI veronderstel ik ofwel zijn het de massa's nieuwe klanten die ze nog niet verwerkt krijgen wat me ook normaal lijkt.
Heb onmiddellijk 2 bevestigingsmails ontvangen van Digi. Bij mij zaten deze in postvak in, best dus je spam mail eens bekijken.
Laatst gewijzigd door metoyou 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 38 keer
Hey is vandaag ook al aangepast.fluppie schreef: 5 maanden geleden Gisteren avond om 22.23H nog een mail ontvangen van Scarlet, men gaat inderdaad zijn mobile abonnementen aanpassen dit is dan de eerste die zich zal aanpassen aan DIGI.
- Dizzy
- Elite Poster
- Berichten: 12316
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Mensen die niet graag betalen zaten al bij de kleinere aanbieders, de kans dat zijn opnieuw veranderen is dus aannemelijker en dat verklaart waarom zij eerst reageren. Dat is ook de rol van die providers voor de grote eigenaars, een deel van de klanten tevredenstellen met lagere prijzen maar ze toch aan boord van het moederschip houden, uiteindelijk gaat het toch naar dezelfde zak.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Voila omdat ze sneller weg zijn. Laten we eerlijk zijn, de klanten bij de grote spelers (die te lui of onwetend zijn) zullen enkel een prijsverhoging krijgen...fluppie schreef: 5 maanden geleden Ik vind het vrij bizar dat de goedkopere aanbieders het eerst reageren mss. omdat hun klanten meer prijsbewust zijn??
-
- Elite Poster
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 38 keer
Velen voornamelijk ouderen zitten bij de grote spelers en zullen daar ook altijd blijven zitten ongeacht hun prijsstijgingen.
Ikzelf zit ook nog steeds bij Telenet voor tv omdat andere gezinsleden het gemak van de digicorder niet kunnen missen.
Ikzelf zit ook nog steeds bij Telenet voor tv omdat andere gezinsleden het gemak van de digicorder niet kunnen missen.
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 06 feb 2024, 23:55
- Bedankt: 1 keer
Gisteren rond 18u mijn gegevens ingevuld om over te stappen naar DIGI. Ik heb nog steeds een pre-paid sim-kaart omdat ik amper bel, amper sms en ik gebruik ook amper mobiel internet. Met 15 euro om de 2 of 3 maanden kwam ik ruimschoots toe. Maar 5 euro per maand voor onbeperkt bellen, sms'en en 15GB mobiel internet is toch wel een heel goede deal. Het probleem is dat ik, net zoals veel anderen blijkbaar, nog geen bevestigingsmail heb ontvangen. Ook niet in mijn spam.
Laatst gewijzigd door Strange Entity 5 maanden geleden, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Starter Plus
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 5 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 3 keer
Strange Entity schreef: 5 maanden geleden Gisteren rond 18u mijn gegevens ingevuld om over te stappen naar DIGI. Ik heb nog steeds een pre-paid sim-kaart omdat ik amper bel, amper sms en ik gebruik ook amper mobiel internet. Met 15 euro om de 2 of 3 maanden kwam ik ruimschoots toe. Maar 5 euro per maand voor onbeperkt bellen, sms'en en 15GB mobiel internet is toch wel een heel goede deal. Het probleem is dat ik, net zoals veel anderen blijkbaar, nog geen bevestigingsmail heb ontvangen. Ook niet in mijn spam.
Oh, dat is vreemd dat je niets van een bevestigingsmail hebt ontvangen.
Dan zou ik eens bellen met de klantendienst, misschien hebben ze een antwoord waarom je geen mail hebt ontvangen. Hopelijk!
Toegevoegd na 1 minuut 13 seconden:
Neen hoor!
Zowel via :
Messenger
Telefoon
Laatst gewijzigd door metoyou 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 06 feb 2024, 23:55
- Bedankt: 1 keer
Heb net eens gebeld. Ze konden zien dat ik effectief geregistreerd ben, maar blijkbaar zijn er problemen met hun mailservice. Ik kreeg bij het begin van het gesprek te horen dat het 'drukker dan normaal' zou zijn. Als ik dit bij andere providers hoor, bereid ik me al voor om minstens een half uur aan de lijn te hangen, dus ik hield mijn hart al vast... Nog geen 2 minuten later hing er al een vriendelijke meneer aan de lijn die mij heel snel heeft geholpen. Daar kunnen andere providers nog wat van leren!metoyou schreef: 5 maanden geledenStrange Entity schreef: 5 maanden geleden Gisteren rond 18u mijn gegevens ingevuld om over te stappen naar DIGI. Ik heb nog steeds een pre-paid sim-kaart omdat ik amper bel, amper sms en ik gebruik ook amper mobiel internet. Met 15 euro om de 2 of 3 maanden kwam ik ruimschoots toe. Maar 5 euro per maand voor onbeperkt bellen, sms'en en 15GB mobiel internet is toch wel een heel goede deal. Het probleem is dat ik, net zoals veel anderen blijkbaar, nog geen bevestigingsmail heb ontvangen. Ook niet in mijn spam.
Oh, dat is vreemd dat je niets van een bevestigingsmail hebt ontvangen.
Dan zou ik eens bellen met de klantendienst, misschien hebben ze een antwoord waarom je geen mail hebt ontvangen. Hopelijk!
Alles bleek bevestigd te zijn, alleen de mail laat op zich wachten. Die heb ik ondertussen nog altijd niet gekregen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4349
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 68 keer
Mss. heeft dit ook te maken met het sociaal tarief?? dat bedraagt een 10 Euro per maand die van uw Gsm Abonnement gaat, plus nog een paar Euro gesprekskosten.karine schreef: 5 maanden geleden Velen voornamelijk ouderen zitten bij de grote spelers en zullen daar ook altijd blijven zitten ongeacht hun prijsstijgingen.
Ikzelf zit ook nog steeds bij Telenet voor tv omdat andere gezinsleden het gemak van de digicorder niet kunnen missen.
Oudere mensen zien er op tegen om te veranderen van provider omdat er dan mss. ook een soc. Assistent(e) nog eens de zaak moet herbekijken.In het geval van DIGI zal er in den beginne geen soc. tarief zijn (te weinig klanten).
- on4bam
- Moderator
- Berichten: 6415
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: 127.0.0.1 of elders
- Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
- Bedankt: 631 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Is het sociaal tarief lager dan de tarieven van DIGI?fluppie schreef: 5 maanden geleden In het geval van DIGI zal er in den beginne geen soc. tarief zijn (te weinig klanten).
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 38 keer
In ieder geval een super snelle klantendienst, daarnet mail gestuurd en twee minuten later deze reactie :
Beste,
Er is momenteel een technisch probleem bij het versturen van de emails. Onze technische dienst is er van op de hoogte en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten
Beste,
Er is momenteel een technisch probleem bij het versturen van de emails. Onze technische dienst is er van op de hoogte en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten
-
- Premium Member
- Berichten: 475
- Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 39 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Quote : Er bestaat momenteel nog geen sociaal tarief voor mobiele telefonie, al kan dit in de toekomst wel gebeuren als de huidige marktsituatie erg verandert.
Voor internet kan je in vlaanderen alleen terecht bij proximus of telenet voor sociaal tarief. Officieus als je een korting kreeg bij pakweg scarlet, MV, …voor 03/2024 van 8,4 euro op je internet abbo, behoud je deze wel.
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster
- Berichten: 976
- Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 131 keer
Jullie beseffen toch dat gewone briefpost maar 2 keer in de week wordt geleverd tegenwoordig en dat je dus anderhalve week mag rekenen voor non prior brieven?
-
- Elite Poster
- Berichten: 6112
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Zal vanavond laat eens kijken of de SIM al in de brievenbus zit, anders zal het later op de week zijn.
Ik weet niet uit het hoofd op welke dagen bPost langskomt, en ik weet ook niet of dit met een extra levering komt.
Ik weet niet uit het hoofd op welke dagen bPost langskomt, en ik weet ook niet of dit met een extra levering komt.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Pro Member
- Berichten: 236
- Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Anderhalve week? Dat is toch enorm lang. Indien dit zo is dan mogen ze de simkaarten wel prior versturen. Zonder fysieke verkooppunten zijn dat wachttijden die niet iedereen apprecieert denk ik.Fallschirmjaeger schreef: 5 maanden geleden Jullie beseffen toch dat gewone briefpost maar 2 keer in de week wordt geleverd tegenwoordig en dat je dus anderhalve week mag rekenen voor non prior brieven?
- Dizzy
- Elite Poster
- Berichten: 12316
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Ik vind het raar dat men nog zoveel steunt op die fysieke sims terwijl de meeste smartphones al met minstens 1 esim kan werken.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Pro Member
- Berichten: 282
- Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 5 keer
Donderdag besteld maar vandaag nog niks in de brievenbus.Stiaan schreef: 5 maanden geleden Heeft er ondertussen al iemand zijn simkaart ontvangen? Ik heb nog niets in de bus, hopelijk duurt dat bij een simswap niet even lang…![]()
-
- Pro Member
- Berichten: 408
- Lid geworden op: 13 apr 2017, 08:02
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 36 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Is het mogelijk om abonnement af te sluiten, waar facturatie naar vennootschap gebeurt? Heb de aanvraag eens gestart maar kreeg dan vraag om verder te gaan met itsme en dan maar gestopt.