Speelt dit zich dan in een bubbel af? Het effect dat hun komst heeft op de andere spelers is toch on-topic, zou ik zo denken. Hier is het de consument toch net om te doen?
DIGI Belgium
-
- Elite Poster
- Berichten: 5571
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
Ik heb met nummeroverdracht gevraagd en nu staat er in mijn klantenzone een nieuw nummer.
Iemand die dit probleem ook voorheeft?
Toegevoegd na 8 minuten 5 seconden:
Het is zelfs zo erg dat ik nu een zakelijk abbonement heb terwijl ik dat niet eens heb gevraagd...
Er staan ook 2 con,tracten in mijn klantenzone
Iemand die dit probleem ook voorheeft?
Toegevoegd na 8 minuten 5 seconden:
Het is zelfs zo erg dat ik nu een zakelijk abbonement heb terwijl ik dat niet eens heb gevraagd...
Er staan ook 2 con,tracten in mijn klantenzone
-
- Pro Member
- Berichten: 238
- Lid geworden op: 24 jul 2011, 15:01
- Bedankt: 14 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Ik heb onlangs een JIM mobile nummer van mijn kinderen verhuisd naar Orange en daar ook een nummeroverdracht gevraagd. Ik kreeg ook een nieuw nummer, maar bij de simkaart zat een handleiding hoe ik mijn oude nummer kon overdragen door een smsje te sturen. Dus misschien is het wel normaal dat je een nieuw nummer krijgt, dat je eigenlijk nooit zal gebruiken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 38 keer
En tevreden van het Orange netwerk of merkbaar verschil tegenover dat van Proximus ?kippewit schreef: 5 maanden geleden Ik heb onlangs een JIM mobile nummer van mijn kinderen verhuisd naar Orange en daar ook een nummeroverdracht gevraagd. Ik kreeg ook een nieuw nummer, maar bij de simkaart zat een handleiding hoe ik mijn oude nummer kon overdragen door een smsje te sturen. Dus misschien is het wel normaal dat je een nieuw nummer krijgt, dat je eigenlijk nooit zal gebruiken.
- TheCeet
- Elite Poster
- Berichten: 952
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 4 keer
@karine hangt allemaal af welke regio + toestel.
Dus iemand aan zee met iphone kan tevreden zijn.
Iemand anders in de kempen met Samsung kan ontevreden zijn.
Dus iemand aan zee met iphone kan tevreden zijn.
Iemand anders in de kempen met Samsung kan ontevreden zijn.
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Pro Member
- Berichten: 261
- Lid geworden op: 07 dec 2010, 22:00
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 10 keer
Heb jij dat gedaan onder hun naam? Ik probeerde dat voor mijn dochter te doen bij Digi, maar werd meteen met een Itsme geconfronteerd, hetgeen mijn dochter nog niet heeft. Zij heeft ook niet met zekerheid steeds genoeg geld op haar rekening staan om via domiciliëring te betalen, dus ik heb de overstap aangevraagd onder mijn naam.kippewit schreef: 5 maanden geleden Ik heb onlangs een JIM mobile nummer van mijn kinderen verhuisd naar Orange en daar ook een nummeroverdracht gevraagd. Ik kreeg ook een nieuw nummer, maar bij de simkaart zat een handleiding hoe ik mijn oude nummer kon overdragen door een smsje te sturen. Dus misschien is het wel normaal dat je een nieuw nummer krijgt, dat je eigenlijk nooit zal gebruiken.
Nu staat op het contract ook mijn telefoonnummer in plaats van het telefoonnummer dat ik had ingevoerd van mijn dochter. Ik hoop niet dat ze dat telefoonnr gaan proberen overzetten.
- heist_175
- Moderator
- Berichten: 16261
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Ik regel alles voor de kinderen ook onder mijn naam.
Eens ze wat ouder zijn zullen we dat wel eens tegoei regelen, maar nu is dat met allerhande belachelijke restricties te moeilijk.
En ik betaal
.
Eens ze wat ouder zijn zullen we dat wel eens tegoei regelen, maar nu is dat met allerhande belachelijke restricties te moeilijk.
En ik betaal

-
- Pro Member
- Berichten: 238
- Lid geworden op: 24 jul 2011, 15:01
- Bedankt: 14 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Zal vast wel afhangen van waar je zit, maar ik woon vlakbij de grens, en het bereik van Orange is hier echt veel beter dan dat van Proximus.karine schreef: 5 maanden geleden En tevreden van het Orange netwerk of merkbaar verschil tegenover dat van Proximus ?
En ik heb dat op mijn naam gedaan, inderdaad ook zoals hierboven staat omdat het gewoon een gedoe is om dat op hun naam te doen. Je hebt dan itsme nodig maar dat kunnen ze nog niet hebben want ze zijn te jong blablabla.
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 01 maa 2023, 06:20
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik heb geprobeerd om een nummeroverdracht aan te vragen van yoin.
- Indienen van het webformulier resulteert in een technische foutmelding.
- De telefonische helpdesk is niet bereikbaar. Te vergeven omwille van de drukte.
- De chat-helpdesk is enkel via whatsapp bereikbaar. Da's niets voor mij.
- Ik heb dan maar het contactformulier ingevuld op hun website. Dat werkt allicht wel, al krijg ik geen bevestiging via email.
Ik lees ook dat je itsme zou moeten gebruiken ergens verderop in het proces. Da's niets voor mij. Zijn er alternatieven beschikbaar? Post, eid, in vlees en bloed ergens langsgaan?
UPDATE: Ik heb de telefonische helpdesk kunnen bereiken. Je kan geen klant worden zonder itsme. Jammer, maar dan wordt het dus toch een oligopolist.
- Indienen van het webformulier resulteert in een technische foutmelding.
- De telefonische helpdesk is niet bereikbaar. Te vergeven omwille van de drukte.
- De chat-helpdesk is enkel via whatsapp bereikbaar. Da's niets voor mij.
- Ik heb dan maar het contactformulier ingevuld op hun website. Dat werkt allicht wel, al krijg ik geen bevestiging via email.
Ik lees ook dat je itsme zou moeten gebruiken ergens verderop in het proces. Da's niets voor mij. Zijn er alternatieven beschikbaar? Post, eid, in vlees en bloed ergens langsgaan?
UPDATE: Ik heb de telefonische helpdesk kunnen bereiken. Je kan geen klant worden zonder itsme. Jammer, maar dan wordt het dus toch een oligopolist.
Laatst gewijzigd door schuideleet 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Premium Member
- Berichten: 512
- Lid geworden op: 31 okt 2010, 11:30
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 46 keer
zieZorba schreef: 5 maanden geleden Zolang er geen VoWiFi is stap ik sowieso niet over want in onze woning hebben we geen bereik. Anders wel een leuk aanbod, maar Orange heeft met Hey! een zeer sterke concurrent.
blidi schreef: 5 maanden geleden Via mail kreeg ik het volgende antwoord ivm Vowifi
"Bedankt voor uw interesse in DIGI Belgium.
Vowifi is beschikbaar afhankelijk van de gebruikte telefoon."
-
- Member
- Berichten: 65
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 19 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Orange heeft antwoord gegeven op Digi: https://corporate.orange.be/nl/news-med ... rkt-bellen
Hey! verlaagt hun prijzen vanaf 18 december. Zie bovenstaande link voor de nieuwe abbo's
Helaas te laat want (- ik zat ook bij Hey! - ) heb net mijn Digi SIM al in de bus gekregen /shrug
Ik zou toch, aan iedereen die bij Hey zit, aansporen om te overstappen
Hey! verlaagt hun prijzen vanaf 18 december. Zie bovenstaande link voor de nieuwe abbo's
Helaas te laat want (- ik zat ook bij Hey! - ) heb net mijn Digi SIM al in de bus gekregen /shrug
Ik zou toch, aan iedereen die bij Hey zit, aansporen om te overstappen
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
-
- Pro Member
- Berichten: 272
- Lid geworden op: 19 aug 2024, 17:29
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 19 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Proximus en Telenet zijn niet "bang".
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... r%20schrik.
Ze zijn van plan om hun mobiele en internet abonnementen niet aan te passen.
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... r%20schrik.
Ze zijn van plan om hun mobiele en internet abonnementen niet aan te passen.
ISP+TV: TN
-
- Elite Poster
- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Verbloemd iets als 'wij vertrouwen op de luiheid en onwetendheid van onze klanten' zekerKun schreef: 5 maanden geleden Proximus en Telenet zijn niet "bang".
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... r%20schrik.
Ze zijn van plan om hun mobiele en internet abonnementen niet aan te passen.

-
- Pro Member
- Berichten: 238
- Lid geworden op: 24 jul 2011, 15:01
- Bedankt: 14 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Had ik verwacht. Als internet van DIGI ruimer beschikbaar wordt, zal het volstaan voor Telenet om naar al hun klanten een brief te sturen waarin staat dat Telenet nog altijd superfantastisch en supergeweldig is en bovendien het allerbeste internet van België heeft en dat je dus goed zit bij hen. En bovendien (wat er niks mee te maken heeft) zullen ze terloops vermelden dat je dankzij Telenet wifi hebt tot in elk hoekje van je huis. Voor de doornsee Belg zal dit volstaan om gewoon verder 78 euro af te tikken in plaats van 10. We zijn weer gerustgesteld.Kun schreef: 5 maanden geleden Ze zijn van plan om hun mobiele en internet abonnementen niet aan te passen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1099
- Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 43 keer
Waarom? Om van 1 factuur (GSM+Internet) naar 2 facturen te gaan voor een provider zonder 5G en voicemail?michaelbelgium schreef: 5 maanden geleden Ik zou toch, aan iedereen die bij Hey zit, aansporen om te overstappen
Er zijn zeker voordelen aan DIGI, maar die zijn er ook bij Hey toch? Het is wat je precies zoekt.
En niet afkomen met activisme hierop.
-
- Pro Member
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 14 keer
Voor Jim mobile en Mobile Vikings selecteer je ‘Unleashed’ in het overzicht!rmag schreef:Ik wil een SIM bestellen met nummerbehoud.
Het nummer is nu bij JIM en wil het porteren naar DIGI.
Welk operator vul ik in ? JIM Mobile is geen optie
Toegevoegd na 59 seconden:
Bij mij idem… Nieuw nummer en 2e contract aangemaakt op datum van vandaag dat zakelijk is ipv particulier.boonpwnz schreef:Ik heb met nummeroverdracht gevraagd en nu staat er in mijn klantenzone een nieuw nummer.
Iemand die dit probleem ook voorheeft?
Toegevoegd na 8 minuten 5 seconden:
Het is zelfs zo erg dat ik nu een zakelijk abbonement heb terwijl ik dat niet eens heb gevraagd...
Er staan ook 2 con,tracten in mijn klantenzone
- cyberbug
- Elite Poster
- Berichten: 829
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
- Bedankt: 183 keer
- Contacteer:
niet toegelaten link/lTFRwKun schreef: 5 maanden geleden Proximus en Telenet zijn niet "bang".
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... r%20schrik.
Ze zijn van plan om hun mobiele en internet abonnementen niet aan te passen.
Ik heb de link aangepast naar 1 die je kan lezen zonder abonnement.

Greetz cyberbug


- heist_175
- Moderator
- Berichten: 16261
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Proximus:
En dan HSBC:Het is iets te vroeg om uitspraken te doen over onze marktreactie. We zijn voorbereid op verschillende scenario's en gaan nu, zoals altijd, kijken of we onze aanbiedingen moeten aanpassen aan de evolutie van de markt.'
'Intrede Digi zal Proximus' dividend nog eens halveren'
- cadsite
- userbase crew
- Berichten: 6839
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Iemand al iets gehoord over hun wedstrijd?
Ze gaven 500 abonnementen van een jaar weg.
Ik ben ook wel nieuwsgierig wat ze met hun TV aanbod gaan doen. Ik ben al jaren aan het twijfelen om TV-Vlaanderen in huis te halen, maar TV is voor mij geen €10/maand waard.
Base TV is weer wat aanlokkelijker omdat Discovery er in zit, maar toch, €10 is nog te veel.
Ze gaven 500 abonnementen van een jaar weg.
Ik ben ook wel nieuwsgierig wat ze met hun TV aanbod gaan doen. Ik ben al jaren aan het twijfelen om TV-Vlaanderen in huis te halen, maar TV is voor mij geen €10/maand waard.
Base TV is weer wat aanlokkelijker omdat Discovery er in zit, maar toch, €10 is nog te veel.

-
- Plus Member
- Berichten: 159
- Lid geworden op: 02 nov 2022, 18:21
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 5 keer
Ik ben nieuwsgierig welke E node ze gaan gebruiken in hun eigen 4G netwerk
Bij Orange is dat 70xxxxx 60xxxxx
Bij Proximus is dat 8xxxx 18xxxxx
Bij Telenet is dat bv 5315 wat steeds de naam is van de site die ook in de aanvraag staat OV5315
Bij de samenwerking tussen Orange en Proximus is dat voor beiden 40xxxxxx
Bij Orange is dat 70xxxxx 60xxxxx
Bij Proximus is dat 8xxxx 18xxxxx
Bij Telenet is dat bv 5315 wat steeds de naam is van de site die ook in de aanvraag staat OV5315
Bij de samenwerking tussen Orange en Proximus is dat voor beiden 40xxxxxx
-
- Elite Poster
- Berichten: 6044
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Jack Daniels schreef: 5 maanden geleden "Hey heeft zijn prijzen verlaagd", lees ik hier en op Tweakers, maar op hun site merk ik daar nog niets van.
Daar zie ik nog altijd de oude prijzen.

viewtopic.php?t=66231
Ik betaal 4 € voor 20 GB en 300'.ghostboy1993 schreef: 5 maanden geleden We zijn al genoeg jaren lang uitgemolken !
Trouwens na de aankondiging van digi en hun aanbod heeft Hey ook een aanpassing gedaan !
Nu die aanpassing is mooi maar dan denk ik : als je dit nu doet had je het eerder ook gekund!![]()
Kan ook voor 9 € 80 GB en onbeperkt bellen kiezen al MAANDEN terug. Uw DIGI komt zelfs niet in de buurt.
Hey! en Orange hebben altijd faire prijzen gehanteerd, in vergelijking met de concurrenten. Waarom zou je als bedrijf, zorgen dat je geen winstmarge meer hebt?
- VossyGamer
- Pro Member
- Berichten: 229
- Lid geworden op: 30 apr 2023, 15:20
- Locatie: West-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 58 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Lachwekkend. AUB massa, leer ze een lesje, zou echt hilarisch en fantastisch zijn.Kun schreef: 5 maanden geleden Proximus en Telenet zijn niet "bang".
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... r%20schrik.
Ze zijn van plan om hun mobiele en internet abonnementen niet aan te passen.
Zonder paywall: niet toegelaten link/lTFRw
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 3275
- Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
- Locatie: 09
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 193 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Is het al iemand gelukt om enkel een DIGI account aan te maken zonder dat je reeds een bestelling maakt ?
Niet afkomen met: Waarom zou je dat doen ?
Heb nu wachtwoordherstel aangevraagd, kan maar eens zo proberen
Niet afkomen met: Waarom zou je dat doen ?

Heb nu wachtwoordherstel aangevraagd, kan maar eens zo proberen

EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
- cadsite
- userbase crew
- Berichten: 6839
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Ik hoop het mee met jou.VossyGamer schreef: 5 maanden geleden Lachwekkend. AUB massa, leer ze een lesje, zou echt hilarisch en fantastisch zijn.
Zonder paywall: niet toegelaten link/lTFRw
Ik kan niets meer doen, ik ben geen klant meer bij hen. Mijn omgeving probeer ik al jaren wakker te schudden maar tot hiertoe met heel beperkt succes.

"jamaar, het werkt nu en wat als...." blijft de dooddoener waar ik niet door geraak. Jammer genoeg weten de mastodonten dat ook.
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2637
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ben eens benieuwd naar hun routing en hoe het verkeer zal verlopen.
Al eens gelezen dat dit via Roemenië zou gaan maar kan mss via partners verlopen hier
Al eens gelezen dat dit via Roemenië zou gaan maar kan mss via partners verlopen hier
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Berichten: 6112
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
De clou zit bij het blauwe gedeelte.heist_175 schreef: 5 maanden geleden Proximus:Het is iets te vroeg om uitspraken te doen over onze marktreactie. We zijn voorbereid op verschillende scenario's en gaan nu, zoals altijd, kijken of we onze aanbiedingen moeten aanpassen aan de evolutie van de markt.'
Wat ze zeggen is: we gaan kijken hoeveel klanten we verliezen en als het meevalt, doen we niets aan onze prijzen.
We gaan het geen cent goedkoper geven dan dat het moet...
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 4349
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 68 keer
Waarom zouden de grote twee moeten bang zijn?? indien DIGI zo doorgaat zal de economische realiteit andere providers zachtjes begeleiden naar het aanpassen van hun formules.
Allee je kan dat toch zo denken bekijk eens het verschil tussen DIGI en Telenet en zie dat die nooit zo groot is geweest en om de duur word het een vloedgolf.
Te laat reageren zou een enorme fout kunnen blijken.(eens de mensen de overstap hebben gemaakt).
Allee je kan dat toch zo denken bekijk eens het verschil tussen DIGI en Telenet en zie dat die nooit zo groot is geweest en om de duur word het een vloedgolf.
Te laat reageren zou een enorme fout kunnen blijken.(eens de mensen de overstap hebben gemaakt).
Laatst gewijzigd door fluppie 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6112
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Ja, was bij mij ook zo.boonpwnz schreef: 5 maanden geleden Ik heb met nummeroverdracht gevraagd en nu staat er in mijn klantenzone een nieuw nummer.
Iemand die dit probleem ook voorheeft?
Ik heb eens gebeld, en blijkbaar is dit een administratief nummer.
Ik herinner mij dat het ook zo was toen ik overschakelde naar Hey.
Toegevoegd na 45 seconden:
Bang in de zin dat hun winstmarges in elkaar zullen zakken als een soufflé.fluppie schreef: 5 maanden geleden Waarom zouden de grote twee moeten bang zijn?? indien DIGI zo doorgaat zal de economische realiteit andere providers zachtjes begeleiden naar het aanpassen van hun formules.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 4349
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 68 keer
Men heeft dan ook ontelbare jaren boven hun stand geleefd, men zal zich daarop moeten instellen.
Belangrijk is nu hoe komt het dat DIGI hun produkten kan aanbieden aan huidige prijzen ??
Belangrijk is nu hoe komt het dat DIGI hun produkten kan aanbieden aan huidige prijzen ??
-
- Elite Poster
- Berichten: 6112
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Het is maar hoe je het bekijkt.karine schreef: 5 maanden geleden Denk eraan dat wij allemaal aandeelhouders van proximus zijn. Deze week weer 13% eraf.
De Staat deelt in de winsten van Proximus, maar anderzijds zorgde dat ervoor dat de prijzen voor telecom artificieel hoog bleven.
Ik heb liever lage telecomprijzen, die zijn er dan voor iedereen.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Plus Member
- Berichten: 129
- Lid geworden op: 02 jun 2024, 13:20
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 17 keer
Indien hun doel is om een nog hogere latency te hebben als Telenet, dan zouden ze alles kunnen omleiden via Roemeniëbuthead schreef: 5 maanden geleden Ben eens benieuwd naar hun routing en hoe het verkeer zal verlopen.
Al eens gelezen dat dit via Roemenië zou gaan maar kan mss via partners verlopen hier

Digi-Belgium hun provider is Digi Romania S.A. en zij hebben gewoon providers als Cogent, Arelion en Lumen en vele peers via welke zij de rest van het internet kunnen bereiken.
https://asrank.caida.org/asns/25311
https://asrank.caida.org/asns/8708
Die providers en peers hun netwerk is niet enkel in Roemenië aanwezig. Digi Romania S.A. zal hier in België ook interconnecten met hun gebruikelijke providers en peers waar mogelijk.
Hun routing zal dus hier en via België lopen.
Digi Romania S.A heeft zich ook al aangesloten op BNIX.
https://www.bnix.net/en/participants/digi-romania-sa
-
- Starter
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 08 jun 2020, 20:01
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 12 keer
Met Citymesh gebruiken wij de backbone van Digi al bijna een jaar zonder problemen voor zo goed als al onze klanten (naast de internet exchanges waar we op aangesloten zijn).
Zoals in de bovenstaande post aangehaald is connecteren zij met alle grote partijen + hebben ze al jaren ervaring met rechtstreekse connecties opzetten met Google, Netflix,... Hun backbone verzet tijdens de drukke periodes gemakkelijk 5+Tbit/s.
Zoals in de bovenstaande post aangehaald is connecteren zij met alle grote partijen + hebben ze al jaren ervaring met rechtstreekse connecties opzetten met Google, Netflix,... Hun backbone verzet tijdens de drukke periodes gemakkelijk 5+Tbit/s.
Laatst gewijzigd door on4bam 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: full quote van vorige post verwijderd
Reden: full quote van vorige post verwijderd
-
- Elite Poster
- Berichten: 4349
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 68 keer
ik vermoed dat alle reacties hier voorlopig alleen betrekking hebben op Mobile?? Internet thuis bijv. zal men alleen kunnen verkrijgen als men fiber heeft van DIGI (zo heb ik het toch begrepen) en men zal de grote steden (Brussel -Gent- Antwerpen) eerst beleveren dus ja de andere providers hebben nog even de tijd, wil ook wel eens dat tv aanbod van DIGI zien en de bijhorende prijzen.