Maar hey steekt er technisch bovenuit, voor die prijs.bogon schreef: 5 maanden geleden Ik neem de kinderziektes er met plezier bij. De huidige drie hebben een pandoering verdiend.
DIGI Belgium
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 3 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 38 keer
Het Proximus netwerk zou wel veel beter zijn dan het Orange netwerk dat Hey Gebruikt.satsurfer schreef: 5 maanden geleden "Nog geen twaalf uur nadat de nieuwe telecomspeler Digi haar aanbod bekendmaakt, laat het low cost merk van Orange haar prijzen zakken."
Laat de domme mensen maar vlug overstappen, zonder veel na te denken. En de kinderziektes, facturatieproblemen,...
Hey overtroeft al voor de lancering met 80 GB voor 14 € of 9 € levenslange korting,....![]()
Wel vreemd dat DIGI dan enkel 4G via Proximus aanbiedt en geen 5G. Daar gaan ze zelf voor zorgen.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 387 keer
karine schreef: 5 maanden geledenHet Proximus netwerk zou wel veel beter zijn dan het Orange netwerk dat Hey Gebruikt.satsurfer schreef: 5 maanden geleden "Nog geen twaalf uur nadat de nieuwe telecomspeler Digi haar aanbod bekendmaakt, laat het low cost merk van Orange haar prijzen zakken."
Laat de domme mensen maar vlug overstappen, zonder veel na te denken. En de kinderziektes, facturatieproblemen,...
Hey overtroeft al voor de lancering met 80 GB voor 14 € of 9 € levenslange korting,....![]()
Wel vreemd dat DIGI dan enkel 4G via Proximus aanbiedt en geen 5G. Daar gaan ze zelf voor zorgen.
volgens mij zal er minder en minder verschil zitten tussen orange en proximus dmv de joint venture die ze jaren geleden sloten.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Het aanbod van DIGI is dermate vernieuwend (qua prijs) voor België, dat de pers er best veel aandacht aan schenkt. Meer dan EDPnet ooit gekregen heeft.Avenger 2.0 schreef: 5 maanden geleden Verwacht niet dat Proximus / Telenet veel klanten zal verliezen. De meeste klanten weten niet eens dat er iets anders dat die twee bestaat.
Ik vrees voor het duopolie dat dit hen pijn gaat doen.
Het is net slim om nu wél over te stappen, zodat de druk op de markt wat groter wordt.satsurfer schreef: 5 maanden geleden https://datanews.knack.be/nieuws/orange ... ging-digi/
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... 78490.html
"Nog geen twaalf uur nadat de nieuwe telecomspeler Digi haar aanbod bekendmaakt, laat het low cost merk van Orange haar prijzen zakken."
Laat de domme mensen maar vlug overstappen, zonder veel na te denken.
Het is een beetje gek om enerzijds te klagen over een duopolistische markt en anderzijds nieuwkomers negeren.
- Belgissschenaap
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 137 keer
Hun roaming aanbod is ook echt boeiend (eea).
Ouders en ik bellen veel naar Franse nummers vanuit belgie en Frankrijk en ook niet bij elke provider kan je gratis van Frankrijk naar Belgisch nummer bellen
Ouders en ik bellen veel naar Franse nummers vanuit belgie en Frankrijk en ook niet bij elke provider kan je gratis van Frankrijk naar Belgisch nummer bellen
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 19 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik zie geen prijsverlaging hoor...satsurfer schreef: 5 maanden geleden https://datanews.knack.be/nieuws/orange ... ging-digi/
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... 78490.html
"Nog geen twaalf uur nadat de nieuwe telecomspeler Digi haar aanbod bekendmaakt, laat het low cost merk van Orange haar prijzen zakken."
Stroper schreef: 5 maanden geleden * Geen 5G
* Geen Voicemail, laat staan Visual Voicemail
* Geen eSim
* Geen VoWifi, mogelijks geen VoLTE
Pay peanuts, get monkeys lijkt mij in deze van toepassing. Ik blijf toch gewoon bij MV.
Ze zijn te laat any way, SIM komt vandaag aan.
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 9 keer
Kunnen ze technisch eigenlijk wel roamen tussen 4G van Proximus en 5G van hun eigen antennes? Ik dacht eigenlijk dat ze na x-aantal jaar een volledige overstap gingen doen zoals Mobile vikings destijds, maar als ik het zo hoor gaan ze dat gradueel doen?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 5 keer
Het lukt niet om in te loggen op My DIGI
Een nieuw wachtwoord gevraag maar ik krijg geen e mail voor een ander paswoord te vragen
Authentication failed: invalid credentials provided
Een nieuw wachtwoord gevraag maar ik krijg geen e mail voor een ander paswoord te vragen
-
- Elite Poster
Ik veronderstel dat het daar zwaar overbelast is vanwege de enorme reclame.telemans schreef: 5 maanden geleden Het lukt niet om in te loggen op My DIGI
Toch wel spijtig dat ze geen voicemail en deftige 5G aanbieden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Ik vind het wel vreemd, zoveel mensen die klagen over te hoge prijzen.satsurfer schreef: 5 maanden geleden Laat de domme mensen maar vlug overstappen, zonder veel na te denken. En de kinderziektes, facturatieproblemen,...
Zelf krijg ik regelmatig het verwijt hier dat ik blijf hangen aan 'verouderde' technologie (DVB-C).
Mijn aanvraag is verstuurd om over te schakelen naar DIGI, terwijl het hier excuses regent om het niet te doen.
De enige zaak uit je lijstje die ik misschien zou kunnen missen is voicemail.
En neen, ik vrees niet dat het de grote operatoren pijn zal doen, ik hoop dat het hen pijn gaat doen.
Die jarenlange leugens dat het écht niet goedkoper kon hier, de verhogingen nadat de inflatie er geweest is, het zal daar nu hopelijk rap mee gedaan zijn.
Maar daarvoor moeten er natuurlijk wel mensen overstappen.
Als iedereen blijft waar hij zit in de hoop dat zijn oude provider wel de prijzen zal verlagen, zal die provider zich snel bedenken dat het eigenlijk niet hoeft, want de consument stapt toch niet over...
Laatst gewijzigd door boulder 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik wachtte op DIGI voor IPTV only, als alternatief voor TV VLaanderen, maar dat zal dus niet lukken (gezien enkel in combinatie met nog niet beschikbaar vast internet). Zijn er naast BASE TV nog alternatieven voor IPTV only abonnement?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 386 keer
- Bedankt: 192 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Voorlopig ook alleen maar interessant als je toekomt met 15-20GB.boulder schreef: 5 maanden geleden De enige zaak uit je lijstje die ik misschien zou kunnen missen is voicemail.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Proximus volgens mij (gezien JIM Mobile van proximus is)rmag schreef: 5 maanden geleden Ik wil een SIM bestellen met nummerbehoud.
Het nummer is nu bij JIM en wil het porteren naar DIGI.
Welk operator vul ik in ? JIM Mobile is geen optie
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 68 keer
Ik wil toch zeggen dat het verschil tussen een gsm formule van DIGI en de meeste andere gekende providers enorm hoog is, kan DIGI dit waar maken?? of anders gezegd hebben de grote providers in Belgie de mensen op een nooit geziene schaal uitgemolken ???
NB: DIGI heeft al ervaring opgedaan in Spanje- Italie - Portugal en Roemenie.
Ben eens benieuwd om het aanbod te zien van internet (Ik denk alleen Fiber) en TV bijvoorbeeld.
Voor mij in ieder geval nog niet mogelijk nog altijd VDSL.
NB: DIGI heeft al ervaring opgedaan in Spanje- Italie - Portugal en Roemenie.
Ben eens benieuwd om het aanbod te zien van internet (Ik denk alleen Fiber) en TV bijvoorbeeld.
Voor mij in ieder geval nog niet mogelijk nog altijd VDSL.
Laatst gewijzigd door fluppie 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Ik ben ook op zoek naar een abonnement, zit nu bij Jim Mobile.(laatste jaar 15GB verbruikt)
Ik zou met een abonnement wel dagelijks 1,5u online radio willen luisteren op mijn fiets.
Ga ik dan met 5GB toekomen want dan zou ik naar Yoin gaan?
Ik zou met een abonnement wel dagelijks 1,5u online radio willen luisteren op mijn fiets.
Ga ik dan met 5GB toekomen want dan zou ik naar Yoin gaan?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 39 keer
Ik zit met 3 abbo's voor mezelf en 2 kinderen bij MV. Ben daar heel tevreden alleen als ik nu 3 x 15 euro kan laten aanpassen naar 3 x 5 euro is dat toch 30 euro verschil. Denk dat ik ga starten met mijn 2 kinderen over te zetten. Zag wel dat Hey zijn tarieven al heeft aangepast dus ik wacht nog even af. Wie weet is het binnenkort oorlog in mobile land.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Zoals mijn moeder zaliger meerdere keren zei: gemak moet betaald worden. Als ik van mijn collega’s hoor hoeveel sommige betalen voor hun telecom, het is om ongemakkelijk van te worden. Ze gaan het eens bekijken zeggen ze dan, wat ze uiteindelijk toch niet doen. Niks zo makkelijk als te blijven waar je bent en toch maar te veel betalen. Ze zien zich op de moeite voor die administratieve “rompslomp” bij een overstap. Mochten we nu spreken over mensen van 70 of 80 jaar, dan kan ik dat ergens nog begrijpen maar mijn collega’s zijn vele jaren jonger dan ikzelf. Voor mij persoonlijk: als ze hier vast internet via fiber aanbieden voor zulke prijzen, dan is het onherroepelijk byebye edpnet. Ondanks dat ik al 30 jaar of zo klant ben.boulder schreef: 5 maanden geleden Als iedereen blijft waar hij zit in de hoop dat zijn oude provider wel de prijzen zal verlagen, zal die provider zich snel bedenken dat het eigenlijk niet hoeft, want de consument stapt toch niet over...
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- heist_175
- Moderator
Het is een zekerheid dat het duopolie mensen uitgemolken heeft. Waarom is Telenet een agentschap van een Amerikaans bedrijf? Omdat ze gigantische winsten kunnen afleiden naar de US.fluppie schreef: 5 maanden geleden hebben de grote providers in Belgie de mensen op een nooit geziene schaal uitgemolken ???
Dat we veel te veel betalen is geen mening, maar al meermaals uit allerhande rapporten gebleken.
We krijgen, als Belgen, nu de (misschien unieke) kans om het duopolie de wacht aan te zeggen.
En dus: niet twijfelen! Gun deze nieuwe provider de inkomsten, zodat hun glasvezel breder beschikbaar kan komen.
Ik kijk al uit naar het kwartaalrapport van Proximus en Telenet. Vermoedelijk is 2024/Q4 te vroeg voor sterke effecten, maar na 2025/Q1 zouden we toch een kentering moeten zien.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Wat denk je zelf? Als de algemene teneur is dat we sinds mensenheugenis veel te veel betalen voor telecom in België???fluppie schreef: 5 maanden geleden … of anders gezegd hebben de grote providers in Belgie de mensen op een nooit geziene schaal uitgemolken ???
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
-
- Elite Poster
Begin ook te vermoeden dat het zelfs te bekijken is voor mensen die een soc. tarief hebben bij de grote gekende providers . En eigenlijk zijn dat zeer trouwe klanten.
Heel waarschijnlijk geen sociaal tarief bij DIGI maar dat zal gewoon niet nodig zijn.
Heel waarschijnlijk geen sociaal tarief bij DIGI maar dat zal gewoon niet nodig zijn.
-
- Plus Member
- Twitter: ON8SD
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 25 keer
Regeltje om heel snel uit te rekenen:
Muziek = 1MB/min
Beeld = 10MB/min
OK, ik weet het, het allemaal afhankelijk van compressie en zo, maar als basisregel om het snel even uit te rekenen kom je hier al heel ver mee.
Dus: 1MB/min is voor 1.5u/dag dus 90MB/dag en 31 dagen per maand is dan 2.8GB/maand, enkel voor je muziek.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 211 keer
Staat mobile vikings er niet tussen?Avenger 2.0 schreef: 5 maanden geledenProximus volgens mij (gezien JIM Mobile van proximus is)rmag schreef: 5 maanden geleden Ik wil een SIM bestellen met nummerbehoud.
Het nummer is nu bij JIM en wil het porteren naar DIGI.
Welk operator vul ik in ? JIM Mobile is geen optie
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Ik vind het inderdaad onbegrijpelijk hoeveel keer ik nu hier lees van "ik ga nog even de kat uit de boom kijken", of "misschien komt er nu een provideroorlog en hoef ik niet te veranderen."Jack Daniels schreef: 5 maanden geleden Zoals mijn moeder zaliger meerdere keren zei: gemak moet betaald worden. Als ik van mijn collega’s hoor hoeveel sommige betalen voor hun telecom, het is om ongemakkelijk van te worden. Ze gaan het eens bekijken zeggen ze dan, wat ze uiteindelijk toch niet doen. Niks zo makkelijk als te blijven waar je bent en toch maar te veel betalen. Ze zien zich op de moeite voor die administratieve “rompslomp” bij een overstap. Mochten we nu spreken over mensen van 70 of 80 jaar, dan kan ik dat ergens nog begrijpen maar mijn collega’s zijn vele jaren jonger dan ikzelf. Voor mij persoonlijk: als ze hier vast internet via fiber aanbieden voor zulke prijzen, dan is het onherroepelijk byebye edpnet. Ondanks dat ik al 30 jaar of zo klant ben.
Als zelfs op een forum, waar mensen technisch onderlegd zijn, en op de hoogte zijn van de nieuwe ontwikkelingen men de kat uit de boom kijkt, dan gaat er weinig veranderen, natuurlijk.
"Hey heeft zijn prijzen verlaagd", lees ik hier en op Tweakers, maar op hun site merk ik daar nog niets van.
Daar zie ik nog altijd de oude prijzen.
Zelf heb ik bij Proximus gezeten, Simyo, Mobile Vikings, Dommel, Hey Telecom, en nu wordt het DIGI.
En problemen, kinderziektes, ...?
Ik ga er nog altijd van uit dat als het misloopt ik altijd nog wel welkom zal zijn bij de vorige provider...
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Elite Poster
Bedankt.DidierS schreef: 5 maanden geledenRegeltje om heel snel uit te rekenen:
Muziek = 1MB/min
Beeld = 10MB/min
OK, ik weet het, het allemaal afhankelijk van compressie en zo, maar als basisregel om het snel even uit te rekenen kom je hier al heel ver mee.
Dus: 1MB/min is voor 1.5u/dag dus 90MB/dag en 31 dagen per maand is dan 2.8GB/maand, enkel voor je muziek.
Trouwens gisteren de aandelen van proximus toch weer 8% gedaald.
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
De eerste dagen zal het een overrompeling zijn bij Digi, hun processen staan mogelijks nog niet op punt, en nee - ik voel me niet geroepen om dan guinea pig te zijnboulder schreef: 5 maanden geleden Ik vind het inderdaad onbegrijpelijk hoeveel keer ik nu hier lees van "ik ga nog even de kat uit de boom kijken", of "misschien komt er nu een provideroorlog en hoef ik niet te veranderen."
Als zelfs op een forum, waar mensen technisch onderlegd zijn, en op de hoogte zijn van de nieuwe ontwikkelingen men de kat uit de boom kijkt, dan gaat er weinig veranderen, natuurlijk.

De momenten dat ik me kan bezighouden met het achternazitten van een provider zijn reeds lang geleden - tijd is kostbaar.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 19 keer
Is je account ook geactiveerd? Is een vereistetelemans schreef: 5 maanden geleden Het lukt niet om in te loggen op My DIGI
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
- TheCeet
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
Vraag ik me ook af.beont schreef: 5 maanden geleden Kunnen ze technisch eigenlijk wel roamen tussen 4G van Proximus en 5G van hun eigen antennes? Ik dacht eigenlijk dat ze na x-aantal jaar een volledige overstap gingen doen zoals Mobile vikings destijds, maar als ik het zo hoor gaan ze dat gradueel doen?
Want is het dan nu dat als je in buurt bent van mast van Citymesh/DIGI, en je hebt SIM van hun, dat je connectie maakt met hun mast. Rij je verder en verdwijnt de mast, maar wel een mast van Proximus, dan kom je op die mast terecht?
Ook de reden dat DIGI geen 5G heeft momenteel, zal eerder toch een contractueel iets zijn dan een technisch iets lijkt me?
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
dat ligt er net aan wat je profiel is en waar je vaak zit.karine schreef: 5 maanden geleden Het Proximus netwerk zou wel veel beter zijn dan het Orange netwerk dat Hey Gebruikt.
bij mij is proximus de slechtste van de 3 - dus ofwel zijn ze alle 3 meer als voldoende, ofwel is proximus ontvangst slechter.
in mijn geval is het dus altijd interessanter om het base of orange netwerk te gebruiken,
maar het scheelt niet erg veel (is vooral 1 locatie waar ik geregeld zit dat het pxm netwerk eigenlijk onvoldoende is, verder zijn ze allen voldoende)
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 5 keer
Zij hebben een akkoord met Proximus , als Digi klanten zich aanmelden met hun pin code komen ze op het netwerk van Proximuskarine schreef: 5 maanden geledenIk veronderstel dat het daar zwaar overbelast is vanwege de enorme reclame.telemans schreef: 5 maanden geleden Het lukt niet om in te loggen op My DIGI
Toch wel spijtig dat ze geen voicemail en deftige 5G aanbieden.
Intussen bouwen DIGI hun eigen antennes met 5G.
Maar dat is zaak van jaren voor ze overal actief zijn.
Wil je dus gebruik maken van 5G dan dan is DIGI niets voor u
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 14 keer
@telemans goed gezegd !
Ik ben al gewoon blij dat er een echte vierde speler is.
Eentje die niet mono-polisch is ingesteld .
We zijn al genoeg jaren lang uitgemolken !
Trouwens na de aankondiging van digi en hun aanbod heeft Hey ook een aanpassing gedaan !
Nu die aanpassing is mooi maar dan denk ik : als je dit nu doet had je het eerder ook gekund!
Ik zou nog steeds veel liever naar Digi overstappen dan naar een bedrieger ...
Ik hoop dat nog mensen hun ogen open doen en inzien van dat we el degelijk echt JAREN zijn uitgemolken !
Ik ben al gewoon blij dat er een echte vierde speler is.
Eentje die niet mono-polisch is ingesteld .
We zijn al genoeg jaren lang uitgemolken !
Trouwens na de aankondiging van digi en hun aanbod heeft Hey ook een aanpassing gedaan !
Nu die aanpassing is mooi maar dan denk ik : als je dit nu doet had je het eerder ook gekund!

Ik zou nog steeds veel liever naar Digi overstappen dan naar een bedrieger ...
Ik hoop dat nog mensen hun ogen open doen en inzien van dat we el degelijk echt JAREN zijn uitgemolken !

- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 387 keer
@heist_175 ik weet niet hoe oud je bent, maar ik heb in 1999 kpn orange wweten ontstaan was ook echt vernieuwend da orange dan base en de prijzen waren ook dermate vernieuwend ! en later denk maar voor het eerst onderling gratis bellen dan de kameleon prijzen zowel voor abo als prepaid dezelfde tarieven dat was wel ECHT vernieuwend, en als je aan een bepaald bedrag kwam, ik geloof 60 euro moest je niks meer betalen. Maar de vele kosten en taksen in belgie was het plots genoeg voor kpn en stond het in de etalage.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
-
- Pro Member
Zelfs met deze prijzen vrees ik dat het aantal overstappers beperkt zal zijn. Het zit blijkbaar in de Belg om bedrogen te willen worden. Op Userbase is er redelijk wat enthousiasme. Maar als je de commentaren van de "gewone mens" leest op krantenwebsites en Facebook. Die zijn allemaal van het type "Opgepast zijn Roemenen blijf daar weg!", "Zo goedkoop dan zal het zeker slecht internet zijn.", "Ik ga niet naar een provider die slechte wifi geeft" en "Kwaliteit van Telenet is vele malen beter daarom zijn ze ook wat duurder!". Dus, helaas, ik zie het zo geen vaart lopen.boulder schreef: 5 maanden geleden Als iedereen blijft waar hij zit in de hoop dat zijn oude provider wel de prijzen zal verlagen, zal die provider zich snel bedenken dat het eigenlijk niet hoeft, want de consument stapt toch niet over...
-
- Elite Poster
Gisteren was er een uitzending op VRT 2 waar men het over de vierde speler had, men had ook twijfels of er vier kunnen overleven vooral als er een zou zijn die 30% zou halen.
Er zijn landen waar men terug van vier naar drie is gegaan (omdat er een was die niet meer kon overleven).
Iedereen zal zich moeten aanpassen aan de komst van Digi de kloof is nu ook veel groter dan wat we gezien hebben in vorige gevallen.
Er zijn landen waar men terug van vier naar drie is gegaan (omdat er een was die niet meer kon overleven).
Iedereen zal zich moeten aanpassen aan de komst van Digi de kloof is nu ook veel groter dan wat we gezien hebben in vorige gevallen.
-
- Pro Member
As we speak kreeg ik deze SMS:boulder schreef: 5 maanden geleden "Hey heeft zijn prijzen verlaagd", lees ik hier en op Tweakers, maar op hun site merk ik daar nog niets van.
Daar zie ik nog altijd de oude prijzen.
hey!: Goed nieuws! Je mobiele abonnement verandert: je krijgt 25 GB in plaats van 10 GB (met uitzondering van promoties) en onbeperkt bellen en sms en voor 9 euro per maand. De verandering wordt automatisch toegepast vanaf 18/12. hey! wenst je fijne feestdagen en een fantastisch 2025 dankzij monsterlijk genereuze aanbiedingen.
(Ik heb nu al wel 20 GB, maar goed, Hey en deftige administratie zal nooit wat worden.)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 57 keer
Ivm bedrog, jaren teveel betaald: het is heel simpel. Iets is waard wat de zot ervoor geeft. Dat geldt in de telecom, dat geldt in de autoverkoop, op tweedehandsmarkt, voor alles.
Als men een hogere prijs kan krijgen, waarom zou men u dan iets aan een lagere prijs aanbieden?
Dat houdt economisch geen steek.
Als je zou weten wat al de dingen die je koopt écht kosten zonder dat iemand er winst op zou maken, voor welke lage prijs ze dan in theorie zouden kunnen aangeboden worden, dan word je misselijk
Maar welke incentive heeft een verkoper om iets te verkopen als hij geen winst kan maken?
Als men een hogere prijs kan krijgen, waarom zou men u dan iets aan een lagere prijs aanbieden?
Dat houdt economisch geen steek.
Als je zou weten wat al de dingen die je koopt écht kosten zonder dat iemand er winst op zou maken, voor welke lage prijs ze dan in theorie zouden kunnen aangeboden worden, dan word je misselijk

Maar welke incentive heeft een verkoper om iets te verkopen als hij geen winst kan maken?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 10 keer
https://www.hln.be/binnenland/zenuwacht ... ~a6b4b910/
Orange stuurde woensdag om 22 uur — erg laat op de avond voor dit soort aankondigingen — een persbericht naar journalisten om aan te melden dat Hey! dat tarief zal evenaren. Alle abonnementsvormen van het b-merk krijgen nu ook onbeperkt bellen en sms’en. De prijzen en voorwaarden zijn nog niet aangepast op de website van Hey!, want ze gaan pas in op 18 december.
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
Terug on topic? Over Digi?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
- heist_175
- Moderator
Base was, net als MV, ooit verniewend en scherp.proximusboyke schreef: 5 maanden geleden ik heb in 1999 kpn orange wweten ontstaan was ook echt vernieuwend da orange dan base en de prijzen waren ook dermate vernieuwend !
Maar Belgen zijn conservatief en het BIPT heeft geen tanden.
Waarom mocht Belgacom zomaar Scarlet overnemen? En Mobile Vikings?
Hopelijk gaat de dividend-geldhonger van de staat hier geen roet in het eten gooien, via het BIPT.
Hopelijk zijn er genoeg Belgen die het duopolie kotsbeu zijn en overstappen naar deze nieuwe speler.
(edit: typfout, pun not intended)