Mischien weten sommige van jullie nog wel dat ik binnenkort verhuis naar België (vraag over televise van een tijdje geleden). Nu heb ik nog een vraag aan jullie of eigenlijk meer een vraag richting Belgacom. Ik kan namelijk nergens mijn telefoonverbinding vinden. Altijd gedacht dat deze gewoon in de kamer links voor in de hoek zou zitten, hier komen namelijk een heleboel kabels uit en zit ook het kastje van interelectra. Echter nadat ik nog eens goed gekeken heb zag ik nergens een aansluiting voor de telefoon, en juist dat lijkt me vrij essentieel voor het aansluiten van mijn ADSL modem

Ik heb al contact opgenomen met de vorige bewoner die heeft echter alleen gebruik gemaakt van zijn mobiele, had wel geconstateerd dat er geen kabel was maar verder geen actie op ondernomen.
Is er hier iemand die ooit een vergelijkbare situatie meegemaakt heeft? Is het verstandig dat ik Belgacom een mail stuur met de vraag waar de aansluiting binnen moet komen, OF is hier mischien een standaard plaats voor. Weet belgacom waar dit is of moeten die gewoon iemand langs sturen om een nieuwe aansluiting te maken? Zoals je wel ziet heb ik nog helemaal geen ervaring met Belgacom (behalve dan dat mijn vriendin een paar weken geleden naar de "belgacom-shop" in lommel is geweest om te vragen of ze onze telefoon konden activeren).
Alvast bedankt voor alle hulp

Boss: Why aren't you working.
Me: I didn't see you coming!