Hey Telecom
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 12 keer
ik denk,Dixit schreef: 12 okt 2024, 12:28 Als je op "Zie mijn gebruiksgegevens" drukt, dan zien die metertjes er ineens anders uit. Dan heb je er wel twee van 10 GB, waarbij er slechts eentje telt
Het zijn inmiddels wel bijna Telenetiaanse Toestanden.
Met dien verstande dat alles wel werkt en niemand financieel in het zak gezet is, toch ?
die 10 GB extra is dus uitsluitend in Belgie geldig
Data, ook in Belgie nadat de extra 10GB opgebruikt is, maar altijd het data gebruik in de EU
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 9 keer
Ik ben op zoek naar een manier om mijn gsm langer te laten rinkelen met een Hey! abo.
Heeft iemand dit al gevonden ?
De helpdesk is helemaal niet bereikbaar. Geen telefoonnummer, en de chat widget is kapot omdat hun CSP policy niet juist staat ...
Heeft iemand dit al gevonden ?
De helpdesk is helemaal niet bereikbaar. Geen telefoonnummer, en de chat widget is kapot omdat hun CSP policy niet juist staat ...
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Bij orange staat er:cougare schreef: 07 nov 2024, 10:42 Ik ben op zoek naar een manier om mijn gsm langer te laten rinkelen met een Hey! abo.
Ik vermoed dat dit bij Hey ook gewoon gaat werken.1. “Hoe zorg ik dat mijn gsm minder snel op voicemail springt?”
Vind je dat je bellers iets te snel op je voicemail belanden? Wijzig de rinkeltijd van je telefoon en laat je gsm tot 30 seconden rinkelen alvorens de oproep naar je voicemail wordt doorgeschakeld. Bel hiervoor naar deze magische code:
**61*5555**X#. De X komt overeen met het aantal seconden dat je je gsm wil laten rinkelen: 5, 10, 15, 20, 25, 27 of 30 seconden. Aan jou de keuze!
bron:
https://www.orange.be/nl/blog/5-tips-om ... r-te-maken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 75 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Bron: Test Aankooplirec schreef: 08 sep 2024, 23:57 Hier wel probleempje momenteel:
2) mobiele date werkt niet: het 4G icoontje flikkert aan/uit, bijna 1x per seconde. Het ligt aan de simkaart/hey want al getest op andere gsm ook intussen. => ook via chat apart gemeld, nog geen respons
iemand dit 2e al aans voor gehad?
als je echt iemand te pakken moet krijgen bij hey. Gebruik je mest chat/mail/bellen/facebook/....?
Beste
In september ben ik bij jullie overgeschakeld naar een andere mobiele formule samen met mijn dochter Ruby.
Na de overstap konden we beide onze mobiele data niet meer gebruiken.
Ik heb vele keren geprobeerd om contact te hebben via de chat maar ik kreeg nooit een antwoord.
Vervolgens heb ik mijn domiciliëringen stop gezet.
Nu krijg ik een factuur die onbetaalbaar is.
Ik heb op alle manieren getracht om in te loggen om de factuur te betalen (via mail en wachtwoord of via itsme) maar ik krijg een foutmelding en kan de factuur dus niet betalen.
Daarom ben ik overgestapt naar Orange.
Ik heb ook aan hen gevraagd om jullie te contacteren zodat ik de factuur kan betalen.
Ik wil deze heel gebrekkige service aanklagen. We moeten betalen voor mobiele data die we nooit hebben kunnen gebruiken en hebben geen reactie gekregen van jullie.
Vriendelijke groet,
Tom
- Converted
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 18 keer
Iemand die dit ook voorheeft die sinds vandaag plots nog maar 20gb heeft ipv 50gb (heb het mobile L plan)?
Zowel app als website geven dit aan...
Edit: Enkel als je verder doorklikt naar details geeft hij het 20gb (mobile L) abo aan. Ga je naar de hoofdpagina (zowel app als website) geeft hij weer 50gb aan, alsook via het tabblad profiel. Dus weer een update die nog maar eens is misgegaan vermoed ik...
Zowel app als website geven dit aan...
Edit: Enkel als je verder doorklikt naar details geeft hij het 20gb (mobile L) abo aan. Ga je naar de hoofdpagina (zowel app als website) geeft hij weer 50gb aan, alsook via het tabblad profiel. Dus weer een update die nog maar eens is misgegaan vermoed ik...
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik hoop op een Black-Friday-actie waarbij het large-abonnement (weer) van 14 naar 10 gaat…!
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Mijn promo van 2 jaar aan 10 € met 40 GB loopt eind dit jaar af ( met 4 Gsm abo's in het gezin) , geen zin om naar de 14 € versie te gaan om onbeperkt bellen te hebben . . . ik kijk uit wat ik nog kan doen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Starter Plus
Dit is nog altijd niet opgelost blijkbaarjan5787 schreef:Hier inderdaad hetzelfde probleem op de hoofdpagina 50gb en 20gb als je doorklikt
#5580# geeft wel gewoon nog 50gb aan

Laatst gewijzigd door diederik_moortgat 17 nov 2024, 08:00, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Starter Plus
Aangepast, bedankt !
- TheCeet
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Sinds vorige week werkt de teller voor vast internet ook niet meer bij mij.
Dus nog is technische issues bij Hey vermoedelijk
Dus nog is technische issues bij Hey vermoedelijk
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Die teller voor vast internet heeft hier nog nooit gewerkt, staat al 2 maanden op 0.
Men kan wel een beetje zien in de modem logs hoeveel GB je er al doorgeblazen hebt, maar is maar een kleine indicatie natuurlijk.
Komt allemaal een beetje onproffesioneel en klungelig over, maar de prijs is wel een dealbreaker. . .
Men kan wel een beetje zien in de modem logs hoeveel GB je er al doorgeblazen hebt, maar is maar een kleine indicatie natuurlijk.
Komt allemaal een beetje onproffesioneel en klungelig over, maar de prijs is wel een dealbreaker. . .
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 3 keer
https://datanews.knack.be/nieuws/orange ... ging-digi/
Nog geen twaalf uur nadat de nieuwe telecomspeler Digi haar aanbod bekendmaakt, laat het low cost merk van Orange haar prijzen zakken.
Nog geen twaalf uur nadat de nieuwe telecomspeler Digi haar aanbod bekendmaakt, laat het low cost merk van Orange haar prijzen zakken.
- Marsmillo
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 19 keer
Ik zie dat ik kan overstappen van mobile L naar mobile M én mijn levenslange korting kan behouden. Dat lijkt mij wel interessant maar vraag me af of ik dat ook nog zal kunnen na 18 december 2024. Want dan is het denk ik wel een onklopbare deal voor eventjes. Met zijn 4 Euro voor onbeperkt bellen en sms + 25GB data (waarvan 10 in de EU). Enkel jammer dat je dat onding van een voicemail niet kan uitschakelen (heb daar echt een hekel aan).
Naar mobile S lukt dit niet. Daar zou ik mijn 5 euro korting kwijt zijn.
-*-
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Website werd bijgewerkt met een luik voor zelfstandigen én een telefoonnummer om over te stappen (uiteraard in contrast met de klantendienst die telefonisch niet bereikbaar is...)
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
dus je kan op geen enkele manier voicemail volledig uitschakelen bij hey?Marsmillo schreef: 5 maanden geleden Enkel jammer dat je dat onding van een voicemail niet kan uitschakelen (heb daar echt een hekel aan).
... dan zit ik dus terug eerder richting digi voor de 5 euro, want daar heb je dus gewoon géén voicemail

- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
Net smsje gekregen
We zien wel in 6 dagen
Nu heb ik momenteel het 10+10gb plan, voor 4€ (met hun lifetime korting), dus ben ik curieus wat het eind effect zal zijn.hey!: Goed nieuws! Je mobiele abonnement verandert: je krijgt 25 GB in plaats van 10 GB (met uitzondering van promoties) en onbeperkt bellen en sms en voor 9 euro per maand. De verandering wordt automatisch toegepast vanaf 18/12. hey! wenst je fijne feestdagen en een fantastisch 2025 dankzij monsterlijk genereuze aanbiedingen.
We zien wel in 6 dagen

Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 39 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ik vroeg me net hetzelfde af! want ik heb momenteel genoeg aan de 20 gb. een prijsaanpassing van 4 € naar 9 € zou ik liever niet zien. maar mogelijk hebben ze die 5 € lifetime korting niet in rekening genomen.devilkin schreef: 5 maanden geleden Net smsje gekregen
Nu heb ik momenteel het 10+10gb plan, voor 4€ (met hun lifetime korting), dus ben ik curieus wat het eind effect zal zijn.hey!: Goed nieuws! Je mobiele abonnement verandert: je krijgt 25 GB in plaats van 10 GB (met uitzondering van promoties) en onbeperkt bellen en sms en voor 9 euro per maand. De verandering wordt automatisch toegepast vanaf 18/12. hey! wenst je fijne feestdagen en een fantastisch 2025 dankzij monsterlijk genereuze aanbiedingen.
We zien wel in 6 dagen![]()
-
- Pro Member
- Bedankt: 14 keer
Ik heb hetzelfde. Hey kennende krijg je vanaf 18/12 25 GB + 10 GB extra (vergeten!) voor 9 - 5 = 4 euro.
Toegevoegd na 2 minuten 33 seconden:
Toegevoegd na 2 minuten 33 seconden:
Nope, en het langste dat je je telefoon kan laten bellen is 30 seconden. Mijn bericht op de voicemail is dat mensen niks moeten inspreken want dat ik toch niet luister. Jij mag eens raden hoe vaak ik mijn voicemail moet beluisteren. Mensen doen gewoon hun goesting.Splitter schreef: 5 maanden geleden dus je kan op geen enkele manier voicemail volledig uitschakelen bij hey?
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
kan je je eigen bericht inspreken/audio uploaden voor de voicemail?
dan kan dat mss een optie zijn door gewoon een lang bericht met een bezettoon te uploaden als "custom bericht"
dan kan dat mss een optie zijn door gewoon een lang bericht met een bezettoon te uploaden als "custom bericht"
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 193 keer
Hé hé interessant, bestellen kan hier zonder ItsMe te gebruiken
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 78 keer
Gaan ze toelaten de 5€ lifetime korting te behouden zoals nu het geval al is? Gaan ze de 15GB dan gratis geven?iceke schreef: 5 maanden geleden pssst,
vanaf 18/12....
15gb onbeperkt bellen 5€/maand
25gb 9€
80gb 14€
200GB 25€
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
vermoedelijk gaat die 5 € korting op de huidige tariefplannen gelden. Als je nieuwe tariefplan kiest, vervalt dit. En gaan ook niet geupgraded meer worden. Dan ga je noodgedwongen na 1/2 jaar overstappen. Alhoewel. Met de herwerking van een paar maand terug bleef die 5 € ook geldig.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 41 keer
Bij de huidige prijs van 7€ per maand, krijg je de 5€ lifetime korting ook niet, dus lijkt me nietpfuhu schreef: 5 maanden geleden
Gaan ze toelaten de 5€ lifetime korting te behouden zoals nu het geval al is? Gaan ze de 15GB dan gratis geven?

- Gaming: PC, Quest 3 en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control & philips hue & Nest
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 227 keer
- Bedankt: 624 keer
Alle bestaande klanten worden automatisch gemigreerd naar de nieuwe formule en worden hiervan op de hoogte gesteld (e-mail/sms).
Dus de small en medium abbo's krijgen automatisch de nieuwe tarieven vanaf 18 dec.
De bestaande promo van 80gb op de large blijft.
Dus de small en medium abbo's krijgen automatisch de nieuwe tarieven vanaf 18 dec.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 32 keer
Zou de lifetime korting geldig zijn bij het 9EU abbo? 4EU voor 25gb en onbeperkt bellen zou wel heel mooie deal zijniceke schreef: 5 maanden geleden pssst,
vanaf 18/12....
15gb onbeperkt bellen 5€/maand
25gb 9€
80gb 14€
200GB 25€

Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 41 keer
Yep, is nu met huidige aanbod (20GB) ook al mogelijk, mijn vrouw en ik, en hier op forum nog anderen, betalen al paar maanden 4€ voor Mobile M
- Gaming: PC, Quest 3 en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control & philips hue & Nest
Interessant... Dus dan om zeker te zijn dat de vijf euro korting geldt nu overstappen?iceke schreef: 5 maanden geleden Alle bestaande klanten worden automatisch gemigreerd naar de nieuwe formule en worden hiervan op de hoogte gesteld (e-mail/sms).
Heb je een bron dat er een automatische omzetting gebeurt?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 20 keer
Dat heb ik nu gedaan om te vermijden dat die mogelijkheid na 18 12 zou stoppen en in de veronderstelling dat er nog 5gb kan bijkomen'Aangezien ik eigenlijk toekom met 20 heb ik een downgrade gedaan van de boost 40 met lifetime 5€ korting naar de M 20 gb.
Via app dan, want via de site leek het dat mijn korting niet meegenomen zou worden. Omschakelen is op nog geen half uur in orde, nieuwe prijs nu inderdaad 4€/maand... maar teller staat op 10gb en de andere 10gb is (nog) niet zichtbaar... weer hey op zijn best qua duidelijkheid... maar hey kennende komt wel in orde.. Alss alle M overgaan naar 25 gb zoals we veronderstellen... dan is dit aanbod beter dan Digi... mijn vriendin en mama ga ik dan weer wel aanraden om naar digi over te stappen
Via app dan, want via de site leek het dat mijn korting niet meegenomen zou worden. Omschakelen is op nog geen half uur in orde, nieuwe prijs nu inderdaad 4€/maand... maar teller staat op 10gb en de andere 10gb is (nog) niet zichtbaar... weer hey op zijn best qua duidelijkheid... maar hey kennende komt wel in orde.. Alss alle M overgaan naar 25 gb zoals we veronderstellen... dan is dit aanbod beter dan Digi... mijn vriendin en mama ga ik dan weer wel aanraden om naar digi over te stappen
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder