Hey Telecom
- TheCeet
- Elite Poster
- Berichten: 952
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Je kan toch niet alles verwachten van een low budget merk?
En wat als DIGI een goed aanbod heeft, maar enkel een online klantendienst? Dan vallen die ook meteen voor jou onder de categorie "onbestaand"?
In ieder geval, dit is offtopic.
Het gaat hier tenslotte enkel over Hey
En wat als DIGI een goed aanbod heeft, maar enkel een online klantendienst? Dan vallen die ook meteen voor jou onder de categorie "onbestaand"?
In ieder geval, dit is offtopic.
Het gaat hier tenslotte enkel over Hey
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Pro Member
- Berichten: 272
- Lid geworden op: 19 aug 2024, 17:29
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 19 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Weet ik, maar extra personeel kan geen kwaad tenzij dat ervoor zorgt dat ze plots 50% minder winst zullen maken.TheCeet schreef: 07 sep 2024, 18:44 Je kan toch niet alles verwachten van een low budget merk?
En wat als DIGI een goed aanbod heeft, maar enkel een online klantendienst? Dan vallen die ook meteen voor jou onder de categorie "onbestaand"?
In ieder geval, dit is offtopic.
Het gaat hier tenslotte enkel over Hey
Wat ik raar vind naast de lage prijzen voor bijzonder veel data is dat de snelheid onbeperkt is (1Gbps), bij alle anderen (Mobile Vikings en Base) is dat beperkt tot 150 Mbps.
Zelfs bij Proximus kan je enkel 1 Gbps krijgen door €50/maand te betalen voor hun duurste mobiele unlimited abonnement.
Ik vraag me wel af waarom er technisch gezien geen snelheidslimiet is.
ISP+TV: TN
- 7zp
- Plus Member
- Berichten: 142
- Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:49
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 13 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Had het lief gevraagd in de chat, direct gekgren, bedankt.Ptoeneigh schreef: 06 sep 2024, 14:17 Die 10 GB extra staat er niet bij zie ik.
Je kunt best even aan Hey vragen of ze die manueel nog kunnen toevoegen, dat hebben ze bij meerdere mensen al gedaan.
Hey MinisForum GK41 (OPNsense), Netgear R7800 (OpenWrt), TP-Link C6 (OpenWrt)
Linux Mint 22, AMD 5700x, 64GB DDR4 3200MHz, Nvidia RTX 4060Ti 8GB
Linux Mint 22, AMD 5700x, 64GB DDR4 3200MHz, Nvidia RTX 4060Ti 8GB
-
- Elite Poster
- Berichten: 2266
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 140 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Misschien omdat ze graag hebben dat je sneller over je data limiet gaat en moet bijbetalen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 824
- Lid geworden op: 03 aug 2010, 14:43
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 153 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Hier wel probleempje momenteel:
-historische klant van de 5€ for life korting
-ik was al eens naar mobile L gegaan daarna (14-5=9 per maand)
-nu overgegaan naar mobile M met 2 problemen:
1) er staat 10gb waar dit 20 moet zijn => via chat gevraagd maar nog geen respons
2) mobiele date werkt niet: het 4G icoontje flikkert aan/uit, bijna 1x per seconde. Het ligt aan de simkaart/hey want al getest op andere gsm ook intussen. => ook via chat apart gemeld, nog geen respons
iemand dit 2e al aans voor gehad?
als je echt iemand te pakken moet krijgen bij hey. Gebruik je mest chat/mail/bellen/facebook/....?
-historische klant van de 5€ for life korting
-ik was al eens naar mobile L gegaan daarna (14-5=9 per maand)
-nu overgegaan naar mobile M met 2 problemen:
1) er staat 10gb waar dit 20 moet zijn => via chat gevraagd maar nog geen respons
2) mobiele date werkt niet: het 4G icoontje flikkert aan/uit, bijna 1x per seconde. Het ligt aan de simkaart/hey want al getest op andere gsm ook intussen. => ook via chat apart gemeld, nog geen respons
iemand dit 2e al aans voor gehad?
als je echt iemand te pakken moet krijgen bij hey. Gebruik je mest chat/mail/bellen/facebook/....?
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2637
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Via messenger en meteen alle gegevens erbij zetten en eventueel bellen als het dringend is en 





Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Berichten: 5571
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
Als je met esim naar Orange veranderd of hey dan heb je dat probleem met die 4g. Lost zichzelf normaal gezien op. Klantendienst zei tegen mij dat dat tot 48u kon duren.
Dus mogelijks heb jij hetzelfde @lirec
Dus mogelijks heb jij hetzelfde @lirec
-
- Elite Poster
- Berichten: 824
- Lid geworden op: 03 aug 2010, 14:43
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 153 keer
- Recent bedankt: 2 keer
OK, @buthead messegnger geprobeerd nu.
@boonpwnz de wijziging en het probleem dateren van 5 september. De 48u zijn dus helaas reeds lang verstreken in dit geval & probleem nog aanwezig/
@boonpwnz de wijziging en het probleem dateren van 5 september. De 48u zijn dus helaas reeds lang verstreken in dit geval & probleem nog aanwezig/
-
- Elite Poster
- Berichten: 824
- Lid geworden op: 03 aug 2010, 14:43
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 153 keer
- Recent bedankt: 2 keer
update: recatie gehad op messenger = data werkt terug & 10gb toegekend gekregen op de account.
Alles terug goed dus, maar toch extreem vreemd dat hun processes kunnen maken dat je data geblokkeerd zit.
Dat zou toch echt niet mogen...
Alles terug goed dus, maar toch extreem vreemd dat hun processes kunnen maken dat je data geblokkeerd zit.
Dat zou toch echt niet mogen...
- TheCeet
- Elite Poster
- Berichten: 952
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 4 keer
X en Facebook zijn ook opties. Ookal snap ik dat er velen die niet hebben.
Via X ben ik wel telkens snel geholpen geweest bij problemen in het verleden.
Ik merk wel dat hun telefoonnummer precies verdwenen is van hun website?
Via X ben ik wel telkens snel geholpen geweest bij problemen in het verleden.
Ik merk wel dat hun telefoonnummer precies verdwenen is van hun website?
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2637
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hier werken de data meters van mobiele nr nog niet hopelijk snel gemaakt best irritant dat je niet ziet hoeveel erover schiet 

Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
- cadsite
- userbase crew
- Berichten: 6839
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Hier werken ze ondertussen wel, maar onze beide abonnementen zijn plots naar dezelfde verbruiksperiode gesprongen terwijl dat ervoor 2 weken verschilde.
Rare jongens, daar bij hey.
Rare jongens, daar bij hey.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6044
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Gisteravond (21.04 u.) chat via Messenger.
15.36 u. reactie al.
"Hallo satsurfer,
Onze excuses voor de late reactie. Onze sociaalmediakanalen zijn vrij druk momenteel.
Ik heb eht nagekeken en zie het in onze systeem wel actief staan. Er is een probleem met de tellers van de My hey! app.
Ik heb een dossier opgemaakt en in hoog prioriteit doorgestuurd naar mijn collega's van de achterliggende dienst. Zij gaan dit bekijken binnen 48 uur terug contact met je leggen. Hierbij alvast je dossiernummer ********.
Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw mening telt! Laat het ons weten door deze tevredenheidsenquête in te vullen. Bedankt en nog een fijne dag!
-****"
-
- Member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 29 jul 2024, 14:25
- Bedankt: 5 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Et hop... weer een metertje erbij.
Als ik naar de verbruiksdetails in de web interface ga, dan heb ik het gebruikelijke metertje "Data" (staat stil sinds ik weer terug ben in België), maar nu ook een extra metertje "Data allowance" dat wel lijkt door te tikken.
Bij mijn zoons "S" abonnement staat slechts een metertje "Data".
Dus "Data allowance" lijkt het oude "Extra 10GB" te zijn.
Inmiddels beginnen dit wel telenet-iaanse toestanden te worden. Het is dat Hey! mij (i.t.t. Telenet en Proximus) nog niet in het zak heeft gezet...
Als ik naar de verbruiksdetails in de web interface ga, dan heb ik het gebruikelijke metertje "Data" (staat stil sinds ik weer terug ben in België), maar nu ook een extra metertje "Data allowance" dat wel lijkt door te tikken.
Bij mijn zoons "S" abonnement staat slechts een metertje "Data".
Dus "Data allowance" lijkt het oude "Extra 10GB" te zijn.
Inmiddels beginnen dit wel telenet-iaanse toestanden te worden. Het is dat Hey! mij (i.t.t. Telenet en Proximus) nog niet in het zak heeft gezet...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1099
- Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 43 keer
Ik vraag Hey! om mijn kredietnota van 36 euro (schadevergoeding laattijdige overdracht) te storten op mijn rekening, dagen later krijg ik een sms dat 136 euro zullen storten op mijn rekening (dus mijn openstaand Orange krediet inclusief).
Ondertussen moemoe met een gemiddeld GSM dataverbruik van 1GB per maand een abbo gegeven van 80GB data per maand voor 14 euro. Ze heeft 1 voorwaarde: onbeperkt bellen.
Ondertussen moemoe met een gemiddeld GSM dataverbruik van 1GB per maand een abbo gegeven van 80GB data per maand voor 14 euro. Ze heeft 1 voorwaarde: onbeperkt bellen.
- cadsite
- userbase crew
- Berichten: 6839
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Dan neem je toch beter Yoin?
5GB + onbeperkt bellen aan €10.
En via mijn ref-link de eerste maand gratis (en ikke ook)
https://www.yoin.be/vriendendeals/?v=Ey ... 4bGrIJt2kL

- TheCeet
- Elite Poster
- Berichten: 952
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Tellers en Orange. Het is al jaar en dag een ziekte.
Indertijd bij vast internet van Orange was het ook bij zéér veel mensen dat die niet werkten. Sterker nog: Orange heeft het bij sommigen na jaren niet in orde gekregen….
Kvraag me achterliggend nog steeds af hoe ze op die manier FUP van enduser monitoren?
Indertijd bij vast internet van Orange was het ook bij zéér veel mensen dat die niet werkten. Sterker nog: Orange heeft het bij sommigen na jaren niet in orde gekregen….
Kvraag me achterliggend nog steeds af hoe ze op die manier FUP van enduser monitoren?
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2637
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hier werken ze nog steeds niet ( alleen mobiel ) al 2x een ticket dat ze maakten en melding gehad dat ze opgelost waren whoopsnickvers schreef:Werkt er bij iemand ondertussen de data tellers in de app of website?
De feedback van de helpdesk blijft… u moet gewoon geduld hebben….
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 29 jul 2024, 14:25
- Bedankt: 5 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik heb als ik op "Mijn verbruiksgegevens bekijken" druk wederom een tellertje "10GB Extra" en dat tellertje loopt netjes. Wow ! En dat zowel op de website als in de app.
De formule heet ook ineens "hey! Mobile M 20 GB - 20 GB in BE 300 minuten + 1000 SMS"
Alleen... boven de metertjes staat "Van 08/09/2024 tot 07/11/2024". Wel, dat zal wel vanaf 08/10 zijn, zeker ?
Dat blijft toch straf. Hoe krijg je zo'n fout IT-gewijs voor elkaar ? Zouden er mensen dat allemaal manueel in staan te typen ?
Ennuh... zoals op het Hey! forum gemeld, was mijn domiciliëring ineens verdwenen. Ik merkte dat pas, toen Hey! mij een herinnerings-SMS-je stuurde, want factuur niet betaald.
De formule heet ook ineens "hey! Mobile M 20 GB - 20 GB in BE 300 minuten + 1000 SMS"
Alleen... boven de metertjes staat "Van 08/09/2024 tot 07/11/2024". Wel, dat zal wel vanaf 08/10 zijn, zeker ?
Dat blijft toch straf. Hoe krijg je zo'n fout IT-gewijs voor elkaar ? Zouden er mensen dat allemaal manueel in staan te typen ?
Ennuh... zoals op het Hey! forum gemeld, was mijn domiciliëring ineens verdwenen. Ik merkte dat pas, toen Hey! mij een herinnerings-SMS-je stuurde, want factuur niet betaald.
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2637
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hier lijken de meters ook te werken 
Nu staat er hier ook 20GB ( 10 + 10 van promo ).
Zeer mooi !!

Nu staat er hier ook 20GB ( 10 + 10 van promo ).
Zeer mooi !!
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Inderdaad, wel even de app moeten updaten, maar werkt nu perfectbuthead schreef: 10 okt 2024, 16:45 Hier lijken de meters ook te werken
Nu staat er hier ook 20GB ( 10 + 10 van promo ).
Zeer mooi !!

-
- Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 21:10
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 9 keer
Wel beetje vreemd maar nu staat er: België + Roaming EU 20 gb inbegrepen en daaronder een meter: data in de EU: 0 gb inbegrepen
Maar daarvoor was het 20 gb waarvan 10 gb in Europa. Is het nu dan 20 gb EU?
Maar daarvoor was het 20 gb waarvan 10 gb in Europa. Is het nu dan 20 gb EU?
-
- Member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 29 jul 2024, 14:25
- Bedankt: 5 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Reken daar maar niet op. Het is nog steeds - in mijn geval - dat het metertje "10 GB Extra" in België begint te tellen en het metertje "10 GB" in Europa.
Slechts als de "10 GB Extra" op zijn, wordt dat Europese metertje ook in België 'opgegeten'. Zo borgen ze dus, dat je 20 GB in België kan verbruiken en slechts 10 GB in Europa. Enfin... als je je 20 GB in België er doorheen jast - beide metertjes - dan is er natuurlijk niets meer voor Europa.
Slechts als de "10 GB Extra" op zijn, wordt dat Europese metertje ook in België 'opgegeten'. Zo borgen ze dus, dat je 20 GB in België kan verbruiken en slechts 10 GB in Europa. Enfin... als je je 20 GB in België er doorheen jast - beide metertjes - dan is er natuurlijk niets meer voor Europa.
- VossyGamer
- Pro Member
- Berichten: 229
- Lid geworden op: 30 apr 2023, 15:20
- Locatie: West-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 58 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Zouden degene die kennis hebben over VLANs en switches mij a.u.b. kunnen helpen in dit topic? -> viewtopic.php?p=1003636#p1003636
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
-
- Pro Member
- Berichten: 238
- Lid geworden op: 24 jul 2011, 15:01
- Bedankt: 14 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Bij mij nog niks veranderd in de geupdate app. Gisteren via de website zag ik wel plots "Mobile M 20 GB" staan, vandaag heet het weer "Mobile M 10 GB". Met daaronder twee metertjes: Data allowance 10 GB en Data 10 GB. Die beiden exact evenveel verbruikt hebben.
My god, ERGENS moet er toch wel een developer te vinden zijn die dit drama kan oplossen bij Hey…
My god, ERGENS moet er toch wel een developer te vinden zijn die dit drama kan oplossen bij Hey…
-
- Member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 29 jul 2024, 14:25
- Bedankt: 5 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Als je op "Zie mijn gebruiksgegevens" drukt, dan zien die metertjes er ineens anders uit. Dan heb je er wel twee van 10 GB, waarbij er slechts eentje telt
Het zijn inmiddels wel bijna Telenetiaanse Toestanden.
Met dien verstande dat alles wel werkt en niemand financieel in het zak gezet is, toch ?
Het zijn inmiddels wel bijna Telenetiaanse Toestanden.
Met dien verstande dat alles wel werkt en niemand financieel in het zak gezet is, toch ?
-
- Pro Member
- Berichten: 272
- Lid geworden op: 19 aug 2024, 17:29
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 19 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Heeft Hey! de maximum 5G snelheid verlaagd van 1 Gbps naar 500 Mbps?
Bij speedtests haalde ik vroeger makkelijk 1 Gbps maar nu gaat dat direct naar 700 Mbps en dan zakt dat en stabiliseert rond 500 Mbps.
Bij speedtests haalde ik vroeger makkelijk 1 Gbps maar nu gaat dat direct naar 700 Mbps en dan zakt dat en stabiliseert rond 500 Mbps.
ISP+TV: TN
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Berichten: 696
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 114 keer
Idem hier, Travel Data Control lukt en National Data Control lukt niet.Ptoeneigh schreef: 15 aug 2024, 14:08 Same here ze hebben een dossier opgemaakt.
Ik dacht van de gelegenheid gebruik te maken de national data control (ook) op nul te laten zetten net als travel data control (wegens het niet kunnen opvolgen van verbruik dus) maar men zegt dat dit ‘’niet mogelijk is”.![]()
Nu goed: #5580# dan maar voorlopig..
Plus wat ik al jaren doe is een terugkerende reminder op de datum waarop de nieuwe bundels / Facturatieperiode ingaan om even de tellers in de GSM zelf te resetten, dat geeft toch ook een vrij goed beeld en inzicht.
Wat was het resultaat van je dossier?

TV:

ISP:

Tel.:

- Marsmillo
- Plus Member
- Berichten: 204
- Lid geworden op: 16 jul 2009, 15:06
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 19 keer
Nog iemand problemen met SMS berichten te versturen/ontvangen bij Hey! Telecom?
Bij mij lijkt het erop dat ik bepaalde momenten geen berichten kan versturen naar of ontvangen van het Proximus netwerk. Van Orange netwerk geen probleem. Base/Telenet heb ik niet kunnen testen. Het gaat ook specifiek over SMS, meen dat RCS wel gewoon door ging en bellen werkte prefect.
Uren laten, ergens midden in de nacht, zijn al die berichten dan wel nog afgeleverd / ontvangen. Het is niet iets wat direct opvalt als probleem. Maar om te kunnen inloggen op de klantenzone van Proximus hebben ze daar eenzijdig besloten om 2FA in te schakelen via SMS (lekker veilig). Als ik er ooit ingelogd geraak, zal ik toch nakijken of ik dat kan aanpassen...
Bij mij lijkt het erop dat ik bepaalde momenten geen berichten kan versturen naar of ontvangen van het Proximus netwerk. Van Orange netwerk geen probleem. Base/Telenet heb ik niet kunnen testen. Het gaat ook specifiek over SMS, meen dat RCS wel gewoon door ging en bellen werkte prefect.
Uren laten, ergens midden in de nacht, zijn al die berichten dan wel nog afgeleverd / ontvangen. Het is niet iets wat direct opvalt als probleem. Maar om te kunnen inloggen op de klantenzone van Proximus hebben ze daar eenzijdig besloten om 2FA in te schakelen via SMS (lekker veilig). Als ik er ooit ingelogd geraak, zal ik toch nakijken of ik dat kan aanpassen...
-*-