Deze week aangesloten op Tele2allin en toch wat teleurgesteld over de snelheid die amper de helft is van de vooropgestelde 4Mbs...
Ik had op dit forum gelezen dat Tele2 ermee bezig was en dat ze zelfs een speciale cel hadden opgericht om hun server te upgraden...
Ik had even een mailtje gestuurd naar Tele2 met de vraag of dit klopte en kreeg het volgende IDIOTE antwoord terug
Geachte heer
Wij danken u voor uw email die wij goed hebben ontvangen.
Hier het antwoord op uw mail.
Wanneer de verbinding traag werkt is er waarschijnlijk een telefoontoestel
wat niet is uitgerust met een ADSL splitter.Of controleer op virussen en
spyware.
Bij problemen met de snelheid van uw verbinding, kunt u een snelheidstest
uitvoeren op http://www.speedtest.nl. Gelieve er wel rekening mee te houden
dat het Internet geen alleenstaand netwerk is, maar een complexe
aaneenschakeling van netwerken. Er zijn talrijke oorzaken die periodes van
een mindere snelheid kunnen verklaren. Het is dus volledig normaal dat de
verbinding af en toe trager zal verlopen. Deze kan zelfs verschillen
naargelang de website waar u naartoe surft.
Uitwisselingsprogramma's zoals MSN Messenger, AOL Messenger, ICQ, ... kunnen
heel veel van uw bandwijdte in beslag nemen, waardoor het surfen heel sterk
vertraagd. Zogenaamde "uploads" (het versturen van bestanden naar het
Internet) hebben een significante invloed op uw beschikbare "download"
stream. Hetzelfde geldt voor download programma's als Kazaa, Emule,...
Ook virussen kunnen ervoor zorgen dat uw snelheid sterk vertraagd wordt.
Installeer altijd een anti-virus programma op uw computer.
Ook 'spyware' kan in verband gebracht worden met de snelheid van uw
verbinding. Dit is 'spionage' software welke ongevraagd uw computer
binnendringen terwijl u (gratis) software installeert, of bepaalde websites
bezoekt zonder bescherming. Het bestrijdingsmiddel hiertegen is o.a. het
programma Ad-Aware. Dit laat toe om de reeds geïnstalleerde spyware te
verwijderen en te voorkomen dat dit opnieuw gebeurt. U kan dit gratis
downloaden op http://www.lavasoftusa.com. Uw computerwinkel in de buurt kan
u steeds bijstaan met verder advies en oplossingen.
Heeft u over een langere periode problemen en heeft u al de bovenstaande
programma's uitgeschakeld, dan kunt u ons alsnog contacteren. Op dat moment
kunnen onze technici de lijn op storingen testen.
Hebt u nog een vraag ,aarzel niet om contact op te nemen met onze technische
dienst op het nummer 070/224464 van Maandag tot Zaterdag van 08.00 tot 22.00
uur en op Zondag van 10.00 tot 18.30 uur.
TELE2 dankt u voor het vertrouwen.
Jos
Klantendienst
België
JOS GE ZIJT NEN IDIOOT !!!!
Snelheid Tele2allin en wat er aan te doen....haha
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Hmmm, da's gewoon het standaard antwoord dat "Jos", "Kathleen", "Mikael" en nog wat andere psuedo's je zullen terugsturen, en opnieuw, en opnieuw ....
Vandaag een (naam onbegrijpelijk) persoon met zwaar (Indisch ?) accent aan de lijn gehad. Niet boos geworden, opnieuw mijn uitleg gedaan. Gevraagd hoe het zat met die updates, en die brave jongen kon hooguit bevestigen dat er inderdaad sprake van was; wanneer echter durfde hij niet zeggen, hij HOOPTE in de loop van Maart.
Maakt niks uit, mijn zoveelste aangetekende klacht is net aangetekend naar Wemmel vertrokken. Snelheden overeenkomstig een lijnprofiel van 400 kbps (zo rond de 50 k) overdag, en rond de 20K 's avonds. Geen telefoon meer mogelijk vanaf 18:00.
Je ziet, het kan altijd erger. Ah, en inderdaad, de factuur ga ik zolang als ik geen verbetering of reaktie zie, NIET betalen.
Vandaag een (naam onbegrijpelijk) persoon met zwaar (Indisch ?) accent aan de lijn gehad. Niet boos geworden, opnieuw mijn uitleg gedaan. Gevraagd hoe het zat met die updates, en die brave jongen kon hooguit bevestigen dat er inderdaad sprake van was; wanneer echter durfde hij niet zeggen, hij HOOPTE in de loop van Maart.
Maakt niks uit, mijn zoveelste aangetekende klacht is net aangetekend naar Wemmel vertrokken. Snelheden overeenkomstig een lijnprofiel van 400 kbps (zo rond de 50 k) overdag, en rond de 20K 's avonds. Geen telefoon meer mogelijk vanaf 18:00.
Je ziet, het kan altijd erger. Ah, en inderdaad, de factuur ga ik zolang als ik geen verbetering of reaktie zie, NIET betalen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
janneman schreef:
...
Uitwisselingsprogramma's zoals MSN Messenger, AOL Messenger, ICQ, ... kunnen
heel veel van uw bandwijdte in beslag nemen, waardoor het surfen heel sterk
vertraagd.
...
Jongens, jongens, ze mogen hun template wel eens controleren op dt- en stijlfouten. Niet te doen.
Maglor schreef:janneman schreef:...
Uitwisselingsprogramma's zoals MSN Messenger, AOL Messenger, ICQ, ... kunnen
heel veel van uw bandwijdte in beslag nemen, waardoor het surfen heel sterk
vertraagd.
...
Jongens, jongens, ze mogen hun template wel eens controleren op dt- en stijlfouten. Niet te doen.
Ben al een tijdje van't school maar volgens mij is dat geen voltooid deelwoord en gewoon het werkwoord dus stam + t = vertraagt
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
BungaMan schreef:Maglor schreef:janneman schreef:...
Uitwisselingsprogramma's zoals MSN Messenger, AOL Messenger, ICQ, ... kunnen
heel veel van uw bandwijdte in beslag nemen, waardoor het surfen heel sterk
vertraagd.
...
Jongens, jongens, ze mogen hun template wel eens controleren op dt- en stijlfouten. Niet te doen.
Ben al een tijdje van't school maar volgens mij is dat geen voltooid deelwoord en gewoon het werkwoord dus stam + t = vertraagt
Nee toch?
-
- Pro Member
- Berichten: 402
- Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:12
- Locatie: Belgie
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Maglor schreef:Nee toch?
Denk dat het inderdaad T is, verdorie zal nog es deftig aan zinsontleding moeten doen, 'k twijfel er nu ook aan.
(gouden regel, volg altijd je eerste instinkt, want als je begint te twijfelen....)
En toen gingen de kinders weer is offtopic
Tis gwn stam + t
Hoe moeilijk is da nu :s
Ik snap da nie oe da velen daar nu last mee kunnen hebben
Op rinoa.be staat nog ne grotere kemel: Werdt :s
Alé genoeg off topic nu
Speeds kunnen door verschillende factoren beinvloed worden:
Kwaliteit van de lijn
Afstand tot centrale
Modem (ja zelfs de modem doe der toe)
En wrs nog andere zaken...
Tis gwn stam + t
Hoe moeilijk is da nu :s
Ik snap da nie oe da velen daar nu last mee kunnen hebben
Op rinoa.be staat nog ne grotere kemel: Werdt :s
Alé genoeg off topic nu
Speeds kunnen door verschillende factoren beinvloed worden:
Kwaliteit van de lijn
Afstand tot centrale
Modem (ja zelfs de modem doe der toe)
En wrs nog andere zaken...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Mijn tweede antwoord was louter ironisch.
In mijn eerste antwoord zette ik de fout, overgenomen uit de brief van Tele2, in het vet om de aandacht te vestigen op het feit dat die brief vol fouten stond.
In mijn eerste antwoord zette ik de fout, overgenomen uit de brief van Tele2, in het vet om de aandacht te vestigen op het feit dat die brief vol fouten stond.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Is het nu bijna gedaan hiermee ? Het gaat hier nog altijd over Dele2, euh, Tele2.
Seriously, die dt's maken me geen bal uit. Voor mijn part schrijven ze hun fun-faq's in Swahili, zolang de boel maar ongeveer werkdtdtdtdtddt (hoop dat iedere dt purist hier een maagzweer aan zal overhouden)
Seriously, die dt's maken me geen bal uit. Voor mijn part schrijven ze hun fun-faq's in Swahili, zolang de boel maar ongeveer werkdtdtdtdtddt (hoop dat iedere dt purist hier een maagzweer aan zal overhouden)
[quote="
Je ziet, het kan altijd erger. Ah, en inderdaad, de factuur ga ik zolang als ik geen verbetering of reaktie zie, NIET betalen.[/quote]
ja indeed@!! hier hetzelfde. alle nota's flikker ik de prullenbak in voordat ik ook maar iets betaal!
Je ziet, het kan altijd erger. Ah, en inderdaad, de factuur ga ik zolang als ik geen verbetering of reaktie zie, NIET betalen.[/quote]
ja indeed@!! hier hetzelfde. alle nota's flikker ik de prullenbak in voordat ik ook maar iets betaal!