Problemen met download op RealDSL

Plaats reactie
JurgenP
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 okt 2005, 12:17

Sinds enige tijd heb ik serieuze problemen om ook maar iets te downloaden via EMule/IRC/FTP. Downloads beginnen maar disconnecteren zeer snel en als het al eens lukt is het zeer traag.

Andere downloads (via HTTP, MSDN Subscriber downloads via de tool van Microsoft,Bittorrent,...) verlopen wel snel (snelheden van 200-300KB/S) en ook normaal surfen geeft geen problemen...

Als ik het forum hier nalees blijkt het een algemeen fenomeen te zijn bij RealDSL. Of vergis ik me?

RealDSL, wanneer gaat er hier eens iets aan gedaan worden?

Jurgen
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Gisteren nog een kleine GB via FTP binnengehaald (voor de moraalridders: digitale foto's van mijn eigen FTP, dus legaal), constant meer dan 300k en geen enkele disconnect (zone 09).

Behalve op poort 119 (NNTP) lijkt alle verkeer vlot te gaan...
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Ik heb hier nochtans ook nog steeds hetzelfde probleem. om de haverklap timeouts/disconnects tijdens ftp sessies. hopelijk komt er snel verandering in met hun nieuwe netwerk deze week want ik ben het na meer dan een maand ook grondig beu.
avatara
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 dec 2005, 11:55

Zelf heb ik ook nog steeds last van time-outs via mirc, heb het al eerder aangehaald op deze forum maar Realdsl weet van niks ... ZUCHT !
digitalboy
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 08 jul 2005, 18:02

same here
met periodes in een conversatie voeren op IRC vrijwel onmogelijk
ik heb dagen met tientallen disconnects en dagen met maar 1 of 2
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”