Het gaat van kwaad naar erger met tele2

Plaats reactie
legolas233
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 jan 2005, 11:18

Het gaat van kwaad naar erger met tele2
Enkele dagen geleden begonnen de problemen toen mijn verbinding plotseling constant uitviel, ik kon geen 5 minuten na elkaar rustig surfen. Ik moest altijd weer een nieuwe verbinding maken en als zelf dat niet meer ging, gewoon mijn moden aan-/uitzetten.

Maar nu is het nog erger want ook mijn telefoon valt constant uit als ik aan het bellen ben,
De persoon die ik bel kan mij nog horen maar ik hem niet, even later gaat het weer totdat er weer een storing is.
Ook mijn internet is nog slechter geworden, ik krijg constant NETWORK ERROR en SERVER NIET GEVONDEN. Verbinding is nu constant weg en slechts tijdelijk gaat het weer ( enkele minuten).
Ik maar gebruik van een draadloze verbinding

Weet hier soms iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
En vooral wat ik er zou kunnen aan doen om het op te lossen want zo kan het echt niet verder.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Er valt maar weinig aan te doen ...
KLantendiest blijven bellen,
klacht ombudsdienst telecommunicatie,
aangetekend schrijven

en onder het motto : wie niet luisteren wil, moet voelen :
domiciliering stopzetten en niet meer betalen.
Om je eigen te beschermen dit wel uitvoerig motiveren in je aangetekend schrijven.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Heb je nog de beschikking over een vorige/andere adsl modem ? Want in dat geval zou ik zeggen : die even gebruiken, kijken of de problemen dezelfde blijven. Indien ja, lijncheck laten uitvoeren, desnoods zelf voor een stuk (gaat bij de meeste modems wel, maar niet allemaal) doen.

Als je geen toegang hebt tot een andere modem, maar wel tot de Tele2box : waardes controleren van de DSL verbindng, meer specifiek "output power", "line attenuation" en "signal/noise margin".
Bij out-of-specs waardes hierop moet er aan je lijn worden gewerkt.

Een funky filter kan soms ook de zotste resultaten geven. (al tot eigen schade en schande ervargen)

Indien het probleem met de andere modem uitblijft, Tele2 box stuk.

Ik hoop dat je hier al misschien iets aan hebt.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”