Weet iemand wat nu de ECHTE prijs is van ADSL Premium?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
philippe1965
Starter Plus
Starter Plus

De web site van Scarlet is redelijk verwarrend rond de juiste prijs van Scarlet ADSL Premium. Hier is een overzicht:

Op hun pagina met info over internet producten zeggen ze: €34,95

Als je doorklikt op meer info en dan op prijzen lees je hier weer een andere prijs: €29,95

En als je gaat kijken naar hun pagina voor studenten en leerkrachten staat er : "... ipv €39,49"

En als dat nog niet genoeg is: ik ben ex-Tiscali klant en betaal €35,95. Dat laatste zou ik nog begrijpen, heeft te maken met mijn oorspronkelijk Tiscali contract.

Maar op éénzelfde web site 3 prijzen voor 1 product ???

O ja, en de vergelijkingstabel van Userbase spreekt over €39,49.

Mag men bij Scarlet z'n prijs kiezen of zo ?
There are 2 secrets to success. The first one is to never tell all your secrets.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 3 keer

philippe1965 schreef:De web site van Scarlet is redelijk verwarrend rond de juiste prijs van Scarlet ADSL Premium. Hier is een overzicht:

Op hun pagina met info over internet producten zeggen ze: €34,95

Als je doorklikt op meer info en dan op prijzen lees je hier weer een andere prijs: €29,95

En als je gaat kijken naar hun pagina voor studenten en leerkrachten staat er : "... ipv €39,49"

En als dat nog niet genoeg is: ik ben ex-Tiscali klant en betaal €35,95. Dat laatste zou ik nog begrijpen, heeft te maken met mijn oorspronkelijk Tiscali contract.
Maar op éénzelfde web site 3 prijzen voor 1 product ???

O ja, en de vergelijkingstabel van Userbase spreekt over €39,49.

Mag men bij Scarlet z'n prijs kiezen of zo ?

Volgens mij was (is) die 29.95 een promotie.
Voor de rest zou ik het ook niet echt weten het is idd erg onduidelijk.
weske
Member
Member

29.95 zonder btw
philippe1965
Starter Plus
Starter Plus

Intussen (1 uur later) is de prijs op de bladzijde "prijzen" aangepast en staat er nu plots €34,95. Hmmmm, zou de web master van Scarlet dit forum misschien ook lezen ?

Weske: als het €29,95 zonder btw is, dan is dat €36,24 met btw. Nog een andere prijs!
There are 2 secrets to success. The first one is to never tell all your secrets.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”