Tele2Allin: Voorbeeld van ACHTERLIJKE SUPPORT
Geplaatst: 07 feb 2006, 11:39
De: TELE2 Belgium - Info FR <[email protected]>
Objet: RE:
Date: Tue, 7 Feb 2006 09:49:45 +0100
À: "" <>
Geachte heer M,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Het paswoord en uw username werden u bij de inschrijving toegestuurd.
Het eerste wat de technische dienst altijd doet, is de modem resetten.
Vandaar dat wij de klant altijd eerst vragen om een reset te doen, zodat zij niet onnodig naar het 070 nummer moeten bellen.
Hebt u nog een vraag? Aarzel dan niet om contact te nemen.
TELE2 dankt u voor uw vertrouwen.
Kathleen
Klantendienst
TELE2 België
-----Original Message-----
From: [mailto:]
Sent: Monday, February 06, 2006 8:37 PM
To: 'TELE2 Belgium - info T2 All In NL'
Subject: RE:
Jos,
Het resetten van de router zoals door u beschreven hieronder heeft tot gevolg dat alle parameters van deze worden gewist, inclusief user names en paswoorden.
Bijgevolg wordt deze onbruikbaar en is er geen toegang meer tot het Internet en kan er ook niet getelefoneerd worden.
Gelukkig had ik een back-up van het user.ini bestand van de router en heb ik dit terug kunnen opladen. Alles blijkt weer te werken, behalve dan dat jullie netwerk super traag is zoals gewoonlijk.
Mag ik u vragen u in het vervolg beter te informeren bij de 2nd line support vooraleer u klanten die minder afweten van informatica de das omdoet met zulke onzin.
Tele2 slaat echt alle records qua slechte support en dienstverlening. Een klacht via de Ombudsdienst en Test Aankoop zijn al onderweg.
-----Original Message-----
From: TELE2 Belgium - info T2 All In NL [mailto:[email protected]]
Sent: maandag 6 februari 2006 14:00
To:
Subject:
Geachte heer M
Wij danken u voor uw email die wij goed hebben ontvangen.
Hier het antwoord op uw mail.
Dit kunt u oplossen door de volgende stappen te volgen,
op de achterzijde van de modem is er de opening reset waar u ongeveer 10
seconden een balpen insteekt tot de lichtjes uitgaan ,daarna doet de modem
automatisch een reset van uw router.Vervolgens probeert u opnieuw te
telefoneren.
Hebt u nog een vraag ,aarzel niet om contact op te nemen met onze technische
dienst op het nummer 070/224464 van Maandag tot Zaterdag van 08.00 tot 22.00
uur en op Zondag van 10.00 tot 18.30 uur.
TELE2 dankt u voor het vertrouwen.
Jos
Klantendienst
België
-----Original Message-----
From: [mailto:]
Sent: Monday, February 06, 2006 9:17 AM
To: [email protected]
Subject: TELE2BE-NL-INFO-P
GENDER = MR
NAME = M
FIRSTNAME = R
STREET =
ZIP =
CITY =
TELHOME =
GSM =
FAX =
EMAIL =
SUBJECT = TELE2 All In
QUESTIONS = Ik kan sedert 5 februari 2006 geen uitgaande calls meer
maken. Ik kan alleen nog gebeld worden.
INFOS = NO
Objet: RE:
Date: Tue, 7 Feb 2006 09:49:45 +0100
À: "" <>
Geachte heer M,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Het paswoord en uw username werden u bij de inschrijving toegestuurd.
Het eerste wat de technische dienst altijd doet, is de modem resetten.
Vandaar dat wij de klant altijd eerst vragen om een reset te doen, zodat zij niet onnodig naar het 070 nummer moeten bellen.
Hebt u nog een vraag? Aarzel dan niet om contact te nemen.
TELE2 dankt u voor uw vertrouwen.
Kathleen
Klantendienst
TELE2 België
-----Original Message-----
From: [mailto:]
Sent: Monday, February 06, 2006 8:37 PM
To: 'TELE2 Belgium - info T2 All In NL'
Subject: RE:
Jos,
Het resetten van de router zoals door u beschreven hieronder heeft tot gevolg dat alle parameters van deze worden gewist, inclusief user names en paswoorden.
Bijgevolg wordt deze onbruikbaar en is er geen toegang meer tot het Internet en kan er ook niet getelefoneerd worden.
Gelukkig had ik een back-up van het user.ini bestand van de router en heb ik dit terug kunnen opladen. Alles blijkt weer te werken, behalve dan dat jullie netwerk super traag is zoals gewoonlijk.
Mag ik u vragen u in het vervolg beter te informeren bij de 2nd line support vooraleer u klanten die minder afweten van informatica de das omdoet met zulke onzin.
Tele2 slaat echt alle records qua slechte support en dienstverlening. Een klacht via de Ombudsdienst en Test Aankoop zijn al onderweg.
-----Original Message-----
From: TELE2 Belgium - info T2 All In NL [mailto:[email protected]]
Sent: maandag 6 februari 2006 14:00
To:
Subject:
Geachte heer M
Wij danken u voor uw email die wij goed hebben ontvangen.
Hier het antwoord op uw mail.
Dit kunt u oplossen door de volgende stappen te volgen,
op de achterzijde van de modem is er de opening reset waar u ongeveer 10
seconden een balpen insteekt tot de lichtjes uitgaan ,daarna doet de modem
automatisch een reset van uw router.Vervolgens probeert u opnieuw te
telefoneren.
Hebt u nog een vraag ,aarzel niet om contact op te nemen met onze technische
dienst op het nummer 070/224464 van Maandag tot Zaterdag van 08.00 tot 22.00
uur en op Zondag van 10.00 tot 18.30 uur.
TELE2 dankt u voor het vertrouwen.
Jos
Klantendienst
België
-----Original Message-----
From: [mailto:]
Sent: Monday, February 06, 2006 9:17 AM
To: [email protected]
Subject: TELE2BE-NL-INFO-P
GENDER = MR
NAME = M
FIRSTNAME = R
STREET =
ZIP =
CITY =
TELHOME =
GSM =
FAX =
EMAIL =
SUBJECT = TELE2 All In
QUESTIONS = Ik kan sedert 5 februari 2006 geen uitgaande calls meer
maken. Ik kan alleen nog gebeld worden.
INFOS = NO