onbeperkt nationaal

Plaats reactie
versafilip
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 dec 2005, 22:37
Locatie: Hove

Ik heb m'n eerste factuur hier voor me liggen, tel2 all in met onbeperkt nationaal als optie en wat zie ik; kosten aangerekent voor gesprekken naar telenet. Dit terwijl er op hun site toch duidelijk staat dat ALLE vaste lijnen inbegrepen zijn, uitgezondert korte, speciale en internetnummers. Nergens maakt men een uitzondering voor telenetnummers.
Tarieven TELE2 All In
(incl. 21% BTW)

Je kan bij TELE2 All In ook opteren voor een ander tariefplan voor je telefonie:
Tarieven TELE2 All In
Onbeperkt Nationaal

Voor slechts € 10 per maand extra bel je onbeperkt in piek- én daluren. Zonder piekeren, zonder cijferen kan je 24u op 24 onbeperkt bellen naar alle vaste nationale lijnen.
TELE2 tarief

Dal

Piek

Nationaal*





0,00


0,00

Naar GSM**


Naar Proximus


0,130


0,190

Naar Mobistar


0,150


0,240

Naar Base


0,175


0,275

Internationaal***


Naar Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland, Spanje, Verenigde Staten, Vereningd Koninkrijk


0,07


0,07

* Voor alle nationale oproepen van een vaste lijn naar een vaste lijn (behalve korte, speciale en internetnummers).
** Tarief van toepassing na een connectiekost per oproep van 0,11€.
*** Tarief van toepassing na een connectiekost per oproep van 0,10€. Behalve oproepen naar GSM-nummers.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Zoals reeds elders aangehaald is dit m.i. contractbreuk en misbruik van vertrouwen.
Lijkt me een goede reden om het contract te verbreken.
Tele2Tech
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 07 dec 2005, 00:10

Ik vond Telenet-nummers daarstraks wel op de website als uitzondering op de regel.

Zal morgen nog eens opzoeken en eventueel post plaatsen met link.


Mvg
Tele2Tech
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

Is vrij gemakkelijk te vinden...
even wat stukjes geknipt:

Tarieven TELE2 All In

- Standaardtarief
* Tarieven na een connectiekost van € 0,05 / oproep. Uitgezonderd korte, speciale, internet en Telenet nummers. De connectiekost voor een oproep naar Telenet bedraagt € 0,075 / oproep.

- Onbeperkt Nationaal
* Voor alle nationale oproepen van een vaste lijn naar een vaste lijn (behalve korte, speciale en internetnummers).

-Free Time
* Gratis nationale oproepen van 17u tot 8u van maandag tot vrijdag, 's weekends en feestdagen, een vast bedrag van € 0,28/oproep van 8u tot 17u van maandag tot vrijdag (behalve korte, speciale en internetnummers).

ALLEEN bij het eerste staat er iets van telenet dus ik vind dit raar...


EDIT: heb zojuist z'n factuur ontvangen.

Wel raar; Telenet gesprekken v
Gebruikersavatar
antem
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 11 aug 2004, 00:24
Locatie: Lochristi

Tele2Tech schreef:Ik vond Telenet-nummers daarstraks wel op de website als uitzondering op de regel.

Zal morgen nog eens opzoeken en eventueel post plaatsen met link.


Mvg
Tele2Tech


Telenet-nummers staan als uitzondering op de regel enkel vermeld bij de standaard Tele2- tarieven. (dus niet onbeperkt nationaal of free time formule)
Als je de All-in met onbeperkt nationaal - optie neemt staat volgende vermeld:
Voor slechts € 10 per maand extra bel je onbeperkt in piek- én daluren. Zonder piekeren, zonder cijferen kan je 24u op 24 onbeperkt bellen naar alle vaste nationale lijnen.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

[quote="FST"]
EDIT: heb zojuist z'n factuur ontvangen.

Wel raar; Telenet gesprekken v
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”