outlook express indentiteiten
- under Control
- Member
hallo,een maat van mij heeft in het weekend de service pack 2 gedownload en geinstalleerd. Alles bolde prima daarna,ook zijn express. Nu deze morgen toen hij de pc start , en hij wilde naar outlook express gaan voor emailtjes te zien,kreeg hij prompt een venster voor zijn neus ,om identiteiten in te stellen ,anders kon OE niet openen??!! Hij werkt wel met 3 accounts op de pc,maar is dat normaal dat nu na de installatie van SP2 er gevraagd wordt om identiteiten in te stellen,zelfs per account? En wat moet er eigenlijk ingegeven worden want het staat op 'hoofdidentiteit' en wachtwoord is daar ??????? leeg laten hielp niet,moet hij daar zijn naam ingeven en een wachtwoord kiezen mischien? Ik heb er geen ervaring mee ,en hij woont héél ver,dus ik kan der zomaar niet binnen springen om te zien wat hij verkeerd doet. Dus de vraag is,kunnen we dat omzeilen of wat is het wachtwoord of kan men een andere naam ingeven en wachtwoord?? Registerwijziging?Nu geraakt hij dus niet in outlook express wegens deze problematiek ,dus help mij (ons) bedankt!!
Have mutch fun with your pc --Thats all folks!!