Eerste foto's Digicorder
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Brr... ik ben niet meteen wild van het apparaat/leverancier ...
Als ik jouw commentaren daar lees, r2504, dan zie ik niet in hoe digitaal een verbetering is voor mensen die graag iets opnemen ...
Als ik jouw commentaren daar lees, r2504, dan zie ik niet in hoe digitaal een verbetering is voor mensen die graag iets opnemen ...
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
meon schreef:Brr... ik ben niet meteen wild van het apparaat/leverancier ...
meon dat heb je goed gezien
Ik ben reeds 3 sept klant en heb nog maar bitterweinig voordelen gezien t.o.v gewone tv
In vergelijking met SAT stelt Digitale TV in belgië trouwens NIETS voor.
Vooral het feit dat je alle pedalen verliest en telenet laat trappen in jou plaats vind ik niet zo fijn...
Ook dat het zooooo duur is.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
4.5€ voor EPG? zijn deze op hunne kop gevallen?
Ik heb in men HD-DVDwriter ook EPG, en is gratis, komt mee met signaal van TMF belgie.
Dat ze daar nog es extra geld voor vragen? schandalig...
Hoop dat Tv-vlaanderen via satelliet er gauw is, dat ik telenet kabel kan buitensmijten..
PS wat is er aan de hand met ITV op analoge tv? Is al hele dag spoorloos, zijn ze van plan om nog een zender af te nemen?
Ik heb in men HD-DVDwriter ook EPG, en is gratis, komt mee met signaal van TMF belgie.
Dat ze daar nog es extra geld voor vragen? schandalig...
Hoop dat Tv-vlaanderen via satelliet er gauw is, dat ik telenet kabel kan buitensmijten..
PS wat is er aan de hand met ITV op analoge tv? Is al hele dag spoorloos, zijn ze van plan om nog een zender af te nemen?
-
- Deel van't meubilair
toerist schreef:4.5€ voor EPG?
Is niet puur voor de EPG (die krijg je standaard ook gratis bij TN)... maar voor de gehele integratie van het opnemen met EPG (ook al is dat bij een HD-recorder ook gratis).
De conclusie is wel correct... het is schandalig dat je daar voor moet betalen (zelfs gewoon time-shift zou zelfs niet werken zonder die 4,95 euro). Over een tijdsspanne gezien van 5 jaar kost je toestel zo eigenlijk het dubbele van wat je ervoor moet betalen !
Of de Digicorder op zich duur is denk ik niet... waar kan je een toestel vinden met dual-tuner (zelfs twee simultaan opnemen, en een derde bekijken vanaf HD) en HD voor amper 300 euro ?
Zoals prodate schrijft... het ergste is dat je TN moet laten trappen (lees betalen !) ipv. jezelf.
- netdata
- Elite Poster
- Contacteer:
r2504 schreef:Of de Digicorder op zich duur is denk ik niet... waar kan je een toestel vinden met dual-tuner (zelfs twee simultaan opnemen, en een derde bekijken vanaf HD) en HD voor amper 300 euro ?
Mss nog een toevoeging.
De Digicorder is dus een digibox met harde schijf.
Wil je de harde schijf - lees: iets opnemen - gebruiken dan moet je die 4,50€ betalen.
Dus zonder dat je die 4,50€ betaald lijkt je digicorder een gewone digibox.
Zover ik hoor zou het wel kunnen dat je met een simpele druk op de knop iets kan opnemen op een willekeurig tijdstip en dan even later stoppen.
Maar zelfs dat is nog niet zeker.
Je verlies ALL je TV vrijheid.
prodata schreef:Zover ik hoor zou het wel kunnen dat je met een simpele druk op de knop iets kan opnemen op een willekeurig tijdstip en dan even later stoppen.
Maar zelfs dat is nog niet zeker.
Je verlies ALL je TV vrijheid.
klopt, ik heb een digicorder of hoe noemt da ding. Je kan het gewoon programmeren zoals een video en dan is het gratis, vanaf dat je die easy recording ding wil, moet je betalen.
Voorlopig KAN je zelfs NIETS opnemen met het ding, niet manueel en ook niet automatisch. De functie is gewoon nog nie vrijgegeven.
-
- Deel van't meubilair
meon schreef:... waarvoor dient de digicorder dan momenteel?
Om je geld aan kwijt te raken.
Nee, voor mensen die interesse hebben in digitale TV is het nu reeds mogelijk een decoder aan te kopen. Zij moeten dus niet wachten tot ergens in de lente.
- netdata
- Elite Poster
- Contacteer:
r2504 schreef:meon schreef:... waarvoor dient de digicorder dan momenteel?
Om je geld aan kwijt te raken.
Nee, voor mensen die interesse hebben in digitale TV is het nu reeds mogelijk een decoder aan te kopen. Zij moeten dus niet wachten tot ergens in de lente.
idd mss een voordeel is dat als je et toch ooit vanplan zijt in de nabije toekomst dan kan je het nu al kopen en schilt het je 50€
maar anderzijds staat het toestel er maar lekker te verbruiken en lawaai te maken...
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Tegen dat je eindelijk kan opnemen, is de prijs waarschijnlijk toch al gezakt.
Ik wacht in ieder geval tot er een component uitgang of DVI/HDMI op zit, er is natuurlijk nog een grote kan dat ik dan al voor TV vlaanderen heb gekozen (als die het ook niet blijven uitstellen).
Ik wacht in ieder geval tot er een component uitgang of DVI/HDMI op zit, er is natuurlijk nog een grote kan dat ik dan al voor TV vlaanderen heb gekozen (als die het ook niet blijven uitstellen).
- netdata
- Elite Poster
- Contacteer:
ZMD schreef:Tegen dat je eindelijk kan opnemen, is de prijs waarschijnlijk toch al gezakt.
Component uitgang heb je...
Echter DVI niet.
Ik stel me echter de vraag waarom want zulke decode gaat veel geld kosten.
Dan kan je beter een ¨PC nemen (die je toch al hebt)
en een SPDIF in te gebruiken van een sound kaart , dan hebde al digitale audio.
En vervolgens met een zeer goede capture kaart openemen. dan ziede het verschil niet tussen digitaal en analoog.
-
- Deel van't meubilair
ZMD schreef:Ik wacht in ieder geval tot er een component uitgang of DVI/HDMI op zit
Het toestel staat in ieder geval al op de website van de toeleverancier... de vraag is wanneer TN het gaat verdelen ?
Ja, een maxtor, is anders wel het enigste merk dat bij mij nog niet gesneuveld is .
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."