verbinding valt weg

Plaats reactie
legolas233
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 jan 2005, 11:18

hallo,
Ik was de laatste dagen tevreden over tele2, na weken miserie dacht ik dat alles geregeld was.
maar sinds enkele dagen is de snelheid weer serieus gedaalt + uiterst vollatiel maar wat ik nog erger vind (kweet niet of dit aan tele2 ligt :oops: )
mijn draadloze verbinding valt constant uit!!!
dan moet ik altijd opnieuw weer een verbinding maken :evil: en soms gaat alles dan weer normaal tot het weer uitvalt of anders krijg ik altijd "network error"
wat denken jullie dat mijn probleem is??
dank bij voorbaat

PS tijdens het typen van dit bericht is mijn verbinding al 2keer uitgevallen :twisted:
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Een andere modem vragen, maak dat ze deze komen ophalen en dat jij een nieuwe krijgt. En als je die zelf moet opsturen ZONDER PORTKOSTEN!!!

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
sommerville
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 10 jan 2005, 17:29

Heb je modem al eens gereset?

Dus 10 seconden lang met een pen ofzo vanachter dat knopje induwen?
Dan herstart de modem en kan het misschien opgelost zijn.
Tele2Tech
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 07 dec 2005, 00:10

sommerville schreef:Heb je modem al eens gereset?

Dus 10 seconden lang met een pen ofzo vanachter dat knopje induwen?
Dan herstart de modem en kan het misschien opgelost zijn.


Dat helpt niet. Ben zelfs niet zeker of een andere modem een oplossing zal bieden.

Heb je zo'n E-Tech wireless - usb ontvanger van Tele2 aangeschaft?


Mvg
Tele2Tech
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Sinds Tele2 de boel overgenomen heeft heb ik met mijn Always more nog geen enkele keer mijn vroegere 1 Mbit snelheid gehaald.
Het is duidelijk dat ze enkel zoveel mogelijk accounts willen verkopen, terwijl ze daar helemaal niet genoeg capaciteit voor hebben.

Misschien dat mijn lidmaatschap bij Test Aankoop toch nog eens nuttig wordt, want ik vind niet dat het kan dat ik moet blijven betalen voor een product dat minderwaardig is dan hetgeen waarvoor ik betaal. Zelfs in het midden van de nacht raak ik hooguit aan 90 KB/sec.
Eens polsen bij Test Aankoop wat ik kan doen om van die rommel vroegtijdig vanaf te raken. :twisted:
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”