Vraagje ivm opzeg

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
JrCv
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

Nu heb ik vraagje ivm de opzeg van scarlet.

Ons contract hier loopt van de 23ste van de maand, nu als ik wil overschakelen naar een andere provider heb ik gelezen dat je 1maand vooropzeg hebt.

Stel ik neem edpnet en die wordt 1 maart aangesloten, en ik schrijf een brief naar scarlet dat ik de 5de maart bvb wil afgesloten worden. Moet ik dan de periode van 23feb tot 5 maart ook nog betalen? of een hele maand? Want heb niet echt zin om 2 abbo's tegelijk te betalen. (Want het nu betaalde contract loopt van 23 jan tot 22 feb)

underkuX
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

underkux schreef:Nu heb ik vraagje ivm de opzeg van scarlet.

Ons contract hier loopt van de 23ste van de maand, nu als ik wil overschakelen naar een andere provider heb ik gelezen dat je 1maand vooropzeg hebt.

Stel ik neem edpnet en die wordt 1 maart aangesloten, en ik schrijf een brief naar scarlet dat ik de 5de maart bvb wil afgesloten worden. Moet ik dan de periode van 23feb tot 5 maart ook nog betalen? of een hele maand? Want heb niet echt zin om 2 abbo's tegelijk te betalen. (Want het nu betaalde contract loopt van 23 jan tot 22 feb)

underkuX

Mijn contract loopt vanaf de 25ste ... ik heb er dus voor gezorgd dat mijn opzeg aangetekend verzonden was voor 25 januari zodat mijn opzeg ingaat op 25 januari en ik 25 februari weg ben bij surfadsl. Contractueel denk ik wel dat ze het hard kunnen maken dat je een maand moet rekenen van je maandelijkse contractdatum.

Anderzijds heb ik ergens gelezen (weet niet meer waar) dat diensten van surfadsl eindigen op 28/2 ... indien er geen dienstverlening meer wordt verstrekt dan eindigt uiteraard het contract (zeker aangezien gebruik van nieuwe login gegevens beschouwd wordt als het aangaan van contract van 1 jaar met scarlet).

Deze morgen heb ik nog eens naar scarlet gebeld om te informeren of men mijn opzeg heeft ontvangen ... daar kon men niet eenduidig ja op antwoorden ... maar men kon mij wel melden dat mijn nieuw aangemaakte scarlet gegevens inmiddels status geannuleerd hadden gekregen ... ik denk dat als je dus zo slim bent om tijdig opzeg te sturen en geen gebruik te maken van nieuwe login dat opzeg dan wel vlot zal lopen.
JrCv
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

Maar ik heb al "jaren" scarlet, ik kom nog van planet internet.

Heb dus geen sufadsl ofzo gehad :)
freeke
Starter Plus
Starter Plus

Ik heb mijn aangetekend schrijven dinsdag 24 Januari opgestuurd . Vandaag nog geen antwoord gekregen , niet via de post , niet via E-mail .

Heb ondertussen gisteren ook nog is een mailtje opstuurd , vandaag nog steeds niets ontvangen .

Wel nog eens een mail ontvangen , (zelfde als de brief die ik deze week heb ontvangen via post).

Ik vind het nogaltijd niet kunnen van Scarlet !
Ik vertrek een anderhalf jaar geleden bij Telenet om de éénvoudige reden dat ik bij surfadsl constant 50 Giga kon downloaden aan constante snelheid dan .
En nu gaat scarlet dat hier overpakken , en zouden we bijna verplicht zijn om hun abonnementen te nemen .

Ik ben is benieuwd hoeveel opzegbrieven ze te verwerken hebben gekregen de laatste dagen .
Als je al is kijkt in deze Franse forum .

http://forum.adsl-bc.org/viewforum.php? ... 8353709486
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 3 keer

Idd... Er waren ook heel wat franstalige die ook bij SurfADSL & i4surf of i4net zoiets zaten.

De overname is een klucht geworden, en als Scarlet het deftig had aangepakt, zouden ze een pak minder mensen kwijtgespeelt hebben. Maar wat zeg ik nu. Scarlet & deftig in dezelfde zin *lol* Wat een contradictie in termen ;)
FeesLess
Plus Member
Plus Member

freeke schreef:Ik heb mijn aangetekend schrijven dinsdag 24 Januari opgestuurd . Vandaag nog geen antwoord gekregen , niet via de post , niet via E-mail .

Heb ondertussen gisteren ook nog is een mailtje opstuurd , vandaag nog steeds niets ontvangen .

Wel nog eens een mail ontvangen , (zelfde als de brief die ik deze week heb ontvangen via post).

Ik vind het nogaltijd niet kunnen van Scarlet !
Ik vertrek een anderhalf jaar geleden bij Telenet om de éénvoudige reden dat ik bij surfadsl constant 50 Giga kon downloaden aan constante snelheid dan .
En nu gaat scarlet dat hier overpakken , en zouden we bijna verplicht zijn om hun abonnementen te nemen .

Ik ben is benieuwd hoeveel opzegbrieven ze te verwerken hebben gekregen de laatste dagen .
Als je al is kijkt in deze Franse forum .

http://forum.adsl-bc.org/viewforum.php? ... 8353709486

Bij navraag kan het +/- 3 weken duren voor je een bevestiging van je opzeg krijgt opgestuurd !

Altijd aangetekend opzeggen !
Altijd om een bevestiging vragen !
Voor alle veiligheid kan je dit ook nog in je AANGETEKENDE BRIEF invoegen : Zonder tegenbericht ga ik er van uit dat de opzegging op .......ingaat !! (zoals vermeld in je brief).
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”