scarlet mail

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
NTO
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2006, 21:13

Ik heb sinds vanmiddag (25 januari) problemen met mijn scarlet mail. Eerst kon de smtp server niet gevonden worden en nu lijkt de pop server ook gestorven te zijn. Ook via de webmail geraak ik er niet op. Nog iemand problemen? Ik heb trouwens een donkerbruin vermoeden dat er soms mails niet goed aankomen op mijn scarlet account, ben ik de enige?
JrCv
Plus Member
Plus Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 12 nov 2003, 10:56
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

This operation can not be performed

Error reason: Failure during authentication!


Webmail werkt inderdaad niet, pop weet ik niet want zit niet thuis atm
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Emails werken hier :).
Spink
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 jan 2006, 23:07

E-mail werkt hier al maanden niet goed. Vooral de pop-server is een echte ramp. Het duurt een eeuwigheid om de mail te checken en ik moet meestal eerst zo'n 10 keer proberen voor het lukt.
Ze weten ervan bij Scarlet want ik heb er al een tijd geleden voor gebeld, maar er is "geen geld voor" om het probleem op te lossen. (of ze vinden het niet belangrijk genoeg)

Ook de smtp-server doet sinds gisteren idd een beetje vervelend, soms moet je een paar keer proberen vooraleer de mail verstuurd wordt.
Misschien ga ik er eens over denken om over te schakelen op zoiets als Gmail, want Scarlet-mail is waardeloos.
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 04 sep 2004, 23:25
Locatie: Oostende
Contacteer:

Ook geen problemen hier.
Afbeelding
Gebruikersavatar
FezzFest
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 05 jan 2006, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 16 keer

geen probs bij ons met mail
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”