Hotmail account uitlezen via Outlook

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
DW
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 sep 2005, 10:53

Ik heb een hotmail account dat ik gebruik voor messenger.
Regelmatig komen op dit hotmail adres ook emails toe.
Is het mogelijk om de hotmails ook uit te lezen met behulp van Outlook (Office XP) (niet Outlook Express) ?

Alvast bedankt voor de tips
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Jawel, gewoon een nieuw email-account toevoegen (Extra > Accounts) en dan als servertype niet POP of IMAP kiezen, maar HTTP. Als het goed is vult ie dan al voor jou het adres van Hotmail in.
DW
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 sep 2005, 10:53

Heb ik inderdaad gisteren al geprobeerd.
Wat moet je dan ingeven als user(gebruiker) je [email protected]
met bijbehorend paswoord ?
Dit heb ik gedaan, maar ik kreeg steeds een foutmelding in outlook als de mails uitgevraagd werden. Nochtans als je naar MSN of hotmail gaat moet ik daar wel aanloggen met mijn hotmail adres ([email protected]) + paswoord.
Gebruikersavatar
kikker46
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 29 mei 2004, 01:25
Locatie: Kikkerland

Beste,

Het is mogelijk dat dit niet werkt aangezien je al een tijd voor deze feature moet betalen, voor oude acounts blijft dit werken.

Mvg,

Kikker46
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

kikker46 schreef:Beste,

Het is mogelijk dat dit niet werkt aangezien je al een tijd voor deze feature moet betalen, voor oude acounts blijft dit werken.

Mvg,

Kikker46

uh? mijn account is al bijna 8 jaar en het gaat niet, moet betalen.. zou ook niet willen want daar komt alle spam op toe :)
Gebruikersavatar
ikkejonge
Pro Member
Pro Member
Berichten: 296
Lid geworden op: 22 maa 2004, 20:11
Locatie: Zulte
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Dit lukt bij mij wel, maar mijn adres kreeg deze functie toegewezen toen ik zogezegd inwoner was van de VS (Florida meer bepaald :-) ). Dat was toen om de mailox van 250 MB te krijgen i.p.v. 2MB die we vroeger standaard hadden.
Gebruikersavatar
Yoko
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 16 nov 2003, 21:54

ik heb hier al mijn hotmail-adressen in outlook geïntegreerd, ik weet evenwel niet wanneer ik het laatste adres aangemaakt heb.
Ik heb het wel net even geprobeerd of het lukt het hotmail-adres van mijn man dat ik 2.5 jaar geleden heb aangemaakt, te integreren, en dat werkt perfect.
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Ik heb het net eens geprobeerd en met mijn account die ondertussen 5 jaar oud is en het werkt het perfect. Ik heb prob wel premium status of zo wegens frequent gebruikt aangezien ik al jaar of zo 2 GB space heb.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Peterken
Premium Member
Premium Member
Berichten: 550
Lid geworden op: 26 nov 2004, 15:18
Locatie: Genk

Dit is een veelvoorkomend probleem; heb daar ook al naar zitten zoeken.
Soms gaat dat en soms ook niet en er zijn een paar oplossingen maar Microsoft garandeert niets en ondersteunt dat ook niet.
Uiteindelijk is dat gewoon een kwestie van geluk en ik dacht ook niet dat het iets met betalen, type account, .... heeft te maken tenzij dat recent is gewijzigd.
Zelf gebruik ik dat niet meer maar ik weet toch dat het bv bij een vriendin al sinds jaren zo werkt - en nog steeds.

Je kan evt met de foutmelding eens zoeken in google.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

De eerste vereiste is, al een paar jaar een hotmail adres hebben ... dan moet dit normaal lukken om je mails in outlook te krijgen
Hier geen probleem ( hier geen outlook maar Incredimail) :-D werkt perfect
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Heb nu het tweede jaar een betaalde versie voor +- 20 € per jaar.
Voordeel, alle uitgaande berichten zijn gecontroleerd op worm of virus spyware enz...
Bovendien geen enkele reclame pop-up.

Zie dit al wat oudere screenshot
Afbeelding
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Blue-Sky schreef:Heb nu het tweede jaar een betaalde versie voor +- 20 € per jaar.
Voordeel, alle uitgaande berichten zijn gecontroleerd op worm of virus spyware enz...
Bovendien geen enkele reclame pop-up.

Zie dit al wat oudere screenshot


Toch vraag ik me af waarom...
Een hotmail account word door veel spam filters niet doorgelaten en erg veel bedrijven rejecten hotmail.com en msn.com e-mails.

Om dan 20€ extra aan MS te geven vind ik wat teveel.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”