linking naar .exe in "wallpaper"

Plaats reactie
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

Hey,

ik ben een webpagina aan het maken die enkel zal dienen als background wallpaper voor mijn desktop. Op deze webpagina had ik graag links gehad naar de meest gebruikte programma's.
Vroeger had ik dit al gedaan en ik weet dat het mogelijk is, maar ik vind nu geen oplossing voor mijn probleem.

Stel nu ik heb op mijn wallpaper een link naar mediaplayer.
Dan zet ik in de html-code :

Code: Selecteer alles

<a href="c:\program files\...\...\wmplayer.exe>media player</a>

Enige probleem is dat hij nu een venster opent als ik hierop klik met de vraag of ik deze .exe wil openen of opslaan.

Ik heb vroeger gevonden hoe het moest dus ik weet dat het mogelijk is.
Maar hoe kan ik die link direct maken, zodat het programma direct wordt geopend zonder enige tussen-popup ofzo...

Alvast bedankt...
ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
Gebruikersavatar
GeertAki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 09 jan 2006, 13:28
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Daar dient uw quick-launch toch voor?
Trouwens, dit is normaal gedrag van een browser en persoonlijk zou ik niet graag hebben dat het mogelijk is om die popup er vantussen te programmeren, aangezien je dan via een website allerlei rommel kunt binnen krijgen. Of het nu lokaal of op internet draait, maakt me dan eigenlijk niet uit.

In elk geval: veel succes ermee
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

mja zie, quicklaunch is idd nice, maar het is vooral van "ik kon het vroeger" en dus moet ik dat nu nog kunnen...
ik vind het in ieder geval nog mooier dan de quicklaunch, maar dat is smaak he...
in attachment wat ik vroeger had, nu ben ik van plan om en volledige desktop te maken in flash, is bezigheidsterapie en ik onderhoud mijn kennis een beetje :)
Bijlagen
desktop.jpg
(72.25 KiB) 96 keer gedownload
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Development”