Kan ik nog opzeggen?

Plaats reactie
sommerville
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 10 jan 2005, 17:29

Beste Userbase leden

Ik heb op 10 december tele 2 all-in besteld via hun website.

Op 12 december heb ik een brief ontvangen dat de activatie zal gebeuren in de week van 16 januari 2006(volgende week dus).

Nu surf ik nog op mijn Always More ADSL Abbo.

Dit verloopt op 27 januari.

Na alles wat ik gelezen heb over TELE 2 zou ik ook liever bij een andere provider gaan.

Is dit nog mogelijk of zit dan sowieso met de 12 maanden abokost dat ik moet betalen?

Alvast bedankt
Mvg
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Opzeggen moet 2 maand voordat je abo afloopt. Ik vrees dat je er nog voor een jaar aan vast hangt...
sommerville
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 10 jan 2005, 17:29

Ik zou er niet met inzitten om mijn Always more abbo te houden.

Ik wil gewoon van dat tele2 gedoe vanaf. Kan ik dus die all-in nog opzeggen?

Ik heb hier al mensen gezien die nog opzeggen als de technieker is geweest, kan dat zonder kosten?
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Je hebt 7 dagen de tijd om afstand te doen van je aankoop normaal.
Gebruikersavatar
GeertAki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 09 jan 2006, 13:28
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Gewoon op voorhand bellen en laten garanderen door tele2 dat je wel het wachtwoord van de router krijgt. Als ze bellen voor een afspraak voor de installatie dit nog eens doen en als de technieker voor je deur staat dit als eerste vraag stellen. Als hij het niet bij heeft, dan wijs je hem de deur zonder dat je iets hebt laten installeren.

Je moet dan wel een papier tekenen dat de klant (jij dus) niet akkoord gaat met de voorwaarden van het abonnement, maar de tele2-box kunnen ze je niet aanrekenen.

Onmiddellijk nadat die technieker buiten gewerkt is, stuur je een aangetekende brief en stel je ze in gebreke en eis je een kostenloze opzegging van het abonnement.

Als je nog nergens iets getekend hebt en je hebt nog geen contact met hen gehad, dan kan je ook altijd beweren dat je de bevestigingsbrief (nog) niet hebt ontvangen. Deze wordt niet aangetekend verstuurd, dus er is niets bindend volgens mij...

Kortom: wegen genoeg om je er nog uit te werken, maar laat aub GEEN installatie doen, want dan sta je al een pak zwakker!
Gebruikersavatar
sgt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 okt 2003, 00:49
Locatie: heusden-zolder
Contacteer:

mij hebben ze gezegd dat er geen kosten zouden worden aangerekend(in mijn geval).
aangevraagd op 19november,opgezegd op 30december.
technieker geweest op 9januari voor installatie zonder afspraak(nog eens opgezegd)
vandaag 078 nr gebeld en alles zou nu in orde zijn.
als ik toch een faktuur zou krijgen moest ik gewoon terug naar dat 078 nr bellen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
sommerville
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 10 jan 2005, 17:29

Installatie is nog niet gebeurd, nog geen telefoon gekregen ook.

Ik heb echter nog ingetekend als er nog geen limieten waren en dat interesseert me wel maar na al de problemen die ik hier lees begin ik sterkt te twijfelen + in de brief die ze mij gestuurd hebben staat op de achterkant de algemene voorwaarden en hierin lees ik dit:

Het maximum download- en uploaddebiet stemt overeen met in het contract opgenemen waarden, met een maandelijks maximum transitvolume van 10GB.

Erg onduidelijk voor mij? Welk abo heb ik nu aangevraagd??
Gebruikersavatar
antem
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 11 aug 2004, 00:24
Locatie: Lochristi

sommerville schreef:Installatie is nog niet gebeurd, nog geen telefoon gekregen ook.

Ik heb echter nog ingetekend als er nog geen limieten waren en dat interesseert me wel maar na al de problemen die ik hier lees begin ik sterkt te twijfelen + in de brief die ze mij gestuurd hebben staat op de achterkant de algemene voorwaarden en hierin lees ik dit:

Het maximum download- en uploaddebiet stemt overeen met in het contract opgenemen waarden, met een maandelijks maximum transitvolume van 10GB.

Erg onduidelijk voor mij? Welk abo heb ik nu aangevraagd??


Ik had dezelfde vraag en er werd mij na 3 (drie) e-mails het volgende op geantwoordt:

Geachte heer *************,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Inderdaad, voor de klanten die zich inschreven voor All-in vóór 30 december zullen de oude voorwaarden vanzelfsprekend behouden blijven. Het nieuwe tarief is alleen van toepassing voor diegenen die er vanaf 2006 zijn bijgekomen.
Onze excuses voor de veroorzaakte onduidelijkheden.

Hebt u nog een vraag? Aarzel dan niet om contact te nemen.

TELE2 dankt u voor uw vertrouwen.


Joachim
Klantendienst
TELE2 België
sommerville
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 10 jan 2005, 17:29

Ik ben aan het twijfelen, sinds zondag is tele2 dus geactiveerd maar nog geen box geinstalled.

Dit is mijn snelheid net gemeten:

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3192 kbit/s or 399 kbyte/s
- Upload speed : 310 kbit/s or 39 kbyte/s
Thu Jan 19 2006 at 11:00:30 UTC+0100


mijn download varieert van 200kb/s tot 400kb/s, upload constant 39kb/s.

Zou ik het nu nog annuleren of niet?
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”