Nieuws server

Plaats reactie
Generic Human
Plus Member
Plus Member

Laatste tijd zeer onvolledig, veel missende delen. Nog niet zo erg, maar ophalen van posts via nzb ed, krijg ik stukken binnen die totaal niet bij die post horen. Iets verkeerd met de article-ids of message-ids ?

Gebruik grabit al een tijdje en nog nooit problemen, tot de laatste week of zo.

Iemand andere ervaringen met de newsservers van versatel ?
Generic Human
Plus Member
Plus Member

Kleine update :

overgestapt op xnews lezer.

Boel headers gedownload, dan een paar bestanden behorende tot eenzelfde post beginnen downloaden, bv 8 delen gaande van a.001 - a.008

Na decodering, blijken er bestanden met andere namen tussen te zitten, die geen deel uitmaken, zoals dan b.02.rar enz

Toch wel raar, headers van server zelf opgevraagd, maar krijg niet de bestanden er bij horen.
Ninjai
Member
Member

Hmmmm, raar, ik gebruik newsleechter en ik heb sinds 4 dagen hetzelfde fenomeen?!?!
eldiablo
Pro Member
Pro Member

dit heb ik nog maar 1 keer voorgehad, idd wel irritant als het gebeurt maar gelukkig nog maar 1 keer, ik gebruik wel nog een payserver in combinatie voor oncomplete delen dus daar heb ik geen last van
The Conquer
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

Ik heb nu pas Tele2, maar heb duidelijke pb met de nieuwsserver. Ik krijg telkens de melding dat ik maar 3 connecties mag maken, maar als ik dan mijn programma's zo instel, blijft hij toch soms nog die fout geven. Met mijn payserver heb ik dan geen pb. Ik gebruik grabit en newsbin pro.
Weet iemand raad?
brick
Starter
Starter

als er te veel volk zit op de newsserver ,meestal in de piekuren, dan worden de lijntjes beperkt
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”