Laatste tijd zeer onvolledig, veel missende delen. Nog niet zo erg, maar ophalen van posts via nzb ed, krijg ik stukken binnen die totaal niet bij die post horen. Iets verkeerd met de article-ids of message-ids ?
Gebruik grabit al een tijdje en nog nooit problemen, tot de laatste week of zo.
Iemand andere ervaringen met de newsservers van versatel ?
Nieuws server
-
- Plus Member
Kleine update :
overgestapt op xnews lezer.
Boel headers gedownload, dan een paar bestanden behorende tot eenzelfde post beginnen downloaden, bv 8 delen gaande van a.001 - a.008
Na decodering, blijken er bestanden met andere namen tussen te zitten, die geen deel uitmaken, zoals dan b.02.rar enz
Toch wel raar, headers van server zelf opgevraagd, maar krijg niet de bestanden er bij horen.
overgestapt op xnews lezer.
Boel headers gedownload, dan een paar bestanden behorende tot eenzelfde post beginnen downloaden, bv 8 delen gaande van a.001 - a.008
Na decodering, blijken er bestanden met andere namen tussen te zitten, die geen deel uitmaken, zoals dan b.02.rar enz
Toch wel raar, headers van server zelf opgevraagd, maar krijg niet de bestanden er bij horen.
-
- Plus Member
- Contacteer:
Ik heb nu pas Tele2, maar heb duidelijke pb met de nieuwsserver. Ik krijg telkens de melding dat ik maar 3 connecties mag maken, maar als ik dan mijn programma's zo instel, blijft hij toch soms nog die fout geven. Met mijn payserver heb ik dan geen pb. Ik gebruik grabit en newsbin pro.
Weet iemand raad?
Weet iemand raad?