mee nieuwjaar wouden paar mensen naar mij bellen
en in plaats van mijn vrolijke (en ook strontzatte) stem aan de lijn te krijgen
kregen ze te horen dat men nummer opgezegd was
Dus ik neem die telefoon en bel naar mijne gsm
Blijkt da ik plotseling ander nummer heb en precies van uit de regio antwerpen bel /D
Technische dienst gebeld en die zei tegen mij da ze mijn account verwisseld adden mee die van nen anderen (ik dacht al da et vreemd was da der niks op mijnen verbruiksmeter kwam maar ik wijslijk mijne mond gehouden)
Tzou nu wel plezant zen moestek binnen de week mijnen nummer weer emmen (ahja en ik bel dus ook op die kerel zen kosten )
Tele2 just did it again folks
Edit:
Owla kijk is aan, ik bel net naar mijne gsm en mijnen oude nummer is weer
Fkes zien op mijne meter of dienen al klopt...
Edit2:
Nop meter is nog steeds kapot
It just keeps on getting better (or worse) :-)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 13 keer
skindred schreef:Tzou nu wel plezant zen moestek binnen de week mijnen nummer weer emmen (ahja en ik bel dus ook op die kerel zen kosten )
Als dit het geval is dan zal die andere kerel op jou kosten bellen...
Greetz
Wel ik heb dit ook aan de hand, enige verschil is: ik kan wel worden gebeld op het oude nummer(wat ik ook had bij belgacom).
Vanaf het moment van installatie is de volume-meter onder mijn tele2 gestopt met tellen van het volume.
Ik dacht voila unlimited.
Als ik bel, verschijnt er een nummer uit het antwerpse (Lier) + ook de naam van die persoon op het schermpje van de persoon die ik bel.
Zal wel boven de limiet van 10Gb zitten, wilde even de 5€ grens testen.
Maar als iemand anders nu surft op mijn naam, dan moet ik in MijnTele2 dit toch kunnen volgen.
Nu wordt alles iets duidelijker natuurlijk, maar wat nu gedaan?
Vanaf het moment van installatie is de volume-meter onder mijn tele2 gestopt met tellen van het volume.
Als ik bel, verschijnt er een nummer uit het antwerpse (Lier) + ook de naam van die persoon op het schermpje van de persoon die ik bel.
Maar als iemand anders nu surft op mijn naam, dan moet ik in MijnTele2 dit toch kunnen volgen.
Rudolfke schreef:Wel ik heb dit ook aan de hand, enige verschil is: ik kan wel worden gebeld op het oude nummer(wat ik ook had bij belgacom).
Mijn volumemeter is ook gestopt toen, maar na een dag of 5 is dat in orde en vermeld hij ook de afgelopen dagen, bij mij toch.
Over de telefoonlijn: die bleef werken, zowel bellen als gebeld worden. Bij mij heeft de technieker een voorlopige telefoonkabel gelegd (PSTN-Router naar originele aansluitpunt telefoon, met splitter na de Adsl verbinding) en die mocht ik afkoppelen na 5 werkdagen, dat was volgens de technieker de duur voor de omschakeling Belgacom/Tele2. Enkel weergave oproeper was onbeschikbaar voor 5 werkdagen,
2 dagen na de brief van Belgacom betreffende nummeroverdracht was weergave oproeper actief.
van VersatelAlways naar Tele2AllIn sinds 28/12/05, Base home pack 4 sinds 2008.
Vanaf dat Tele2 hier in België begonnen is, heb ik eigenlijk nog niks dan klachten over hun gehoord en gelezen. Iemand die ik ken werkt bij de Post en die zegt dat hij bijna dagelijks mensen over de vloer krijgt met klachten, die hun aangetekende brief komen posten.
Versatel was goed en stabiel, tot Tele2 de boel kwam om zeep helpen
Eind augustus loopt mijn 2e jaar Always More ten einde, en er zal veel mogen veranderen om mij te laten blijven.
Eind augustus loopt mijn 2e jaar Always More ten einde, en er zal veel mogen veranderen om mij te laten blijven.
KK schreef:Vanaf dat Tele2 hier in België begonnen is, heb ik eigenlijk nog niks dan klachten over hun gehoord en gelezen. Iemand die ik ken werkt bij de Post en die zegt dat hij bijna dagelijks mensen over de vloer krijgt met klachten, die hun aangetekende brief komen posten.
KK... ik denk we moeten juiste naam geven aan de praktijken die hier gaande zijn. Het is onaanvaardbaar bv. dat je modem verplicht ben om te kopen dat je niet eens kan naar je wens optimaliseren!!! Laten ze dan de modems in pacht geven, maar geen 80 euro voor vragen!!! Dat en andere dingen zijn hier overal geschreven.
Langs andere kant EEN POSITIEVE PUNT: Met alle porten potdicht en met mijn geblinddoekte eMULE haal ik vandaag transfers waar ik bij BELGACOM bij alle poorten open van maar kon dromen!!! En dat is ook een feit. Ik betaal minder, heb geen abo, heb geen limieten (maar 5E) en haal meer uit mijn Mumulek dan bij BELGACOM-MONOPOOL
- filipi
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Getting better.....
Vandaag belde Tele 2 mij op...
(ik had mij half december voor de 2de keer moeten inschrijven voor de all-in omdat de 1ste inschrijving mislukt bleek)
Ze vroegen of ik de bevestigingsbrief had gekregen, met de datum van wanneer de technieker langskomt... (dat was de 1ste keer nooit gebeurd)
ik...euh ja ...met een datum dat ie 'zou' moeten langskomen, ja madam.
is er iets met die datum ofzo?
"neenee, ik bel maar gewoon even om te horen of u bevestiging gehad heeft."
Lief hé ..... of was dat om m'n stem op te nemen dat ik nu niet meer terug kan krabbelen (want ook bij telefonische inschrijving nemen ze een stemopname)
we shall see
(ik had mij half december voor de 2de keer moeten inschrijven voor de all-in omdat de 1ste inschrijving mislukt bleek)
Ze vroegen of ik de bevestigingsbrief had gekregen, met de datum van wanneer de technieker langskomt... (dat was de 1ste keer nooit gebeurd)
Lief hé ..... of was dat om m'n stem op te nemen dat ik nu niet meer terug kan krabbelen (want ook bij telefonische inschrijving nemen ze een stemopname)
we shall see
filipi schreef:Getting better.....
we shall see
Wat ik denk: ze heeft gebeld om te zien of je bevestigin gekregen heb om de zeven dagen van uw opzegtermijn beginnen te tellen... je heb dus nog zes om op te zeggen