Telenet --> RealDSL

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
quadran
Starter
Starter

Zou graag overstappen van Telenet naar RealDSL. Woon in regio Brugge. Heeft iemand uit deze streek ervaring met RealDSL ivm. down & uploaden. Hou me nu voornamelijk bezig met downloaden van een payserver (Eweka) uit Nederland. Enerzijds ben ik bang voor die afstand (is de downloadsnelheid aanvaardbaar) anderzijds ben ik die limieten beu op down-& upload.

Haal met mijn Telenet down:ca. 600-650kbp/s. voor 15Gb
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: wdhaeseleer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Met de komende upgrades gaat er geen probleem zijn, maar ik denk niet dat je meer zal halen dan 350kbps
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

prodata schreef:Met de komende upgrades gaat er geen probleem zijn, maar ik denk niet dat je meer zal halen dan 350kbps

dat kan je nu nog niet zeggen vrees ik :) hopelijk voor de realdsl klanten zullen er geen problemen zijn :)
wh4t3v3r
Member
Member

momenteel download ik van eweka tussen de 250 en 350kb/s naar gelang welk uur het is. als er problemen zijn blijkt het meestal aan eweka zelf te liggen heb ik ondervonden als ik vergelijk met een vriend die ook eweka heeft maar op telenet zit.
rapweg
Plus Member
Plus Member

wh4t3v3r schreef:momenteel download ik van eweka tussen de 250 en 350kb/s naar gelang welk uur het is. als er problemen zijn blijkt het meestal aan eweka zelf te liggen heb ik ondervonden als ik vergelijk met een vriend die ook eweka heeft maar op telenet zit.

raar hier haal ik maar 10 -20K terwijl de testfile met 300K van hun netwerk binnenkomt.
FTX169
Starter
Starter

quadran schreef:Zou graag overstappen van Telenet naar RealDSL. Woon in regio Brugge. Heeft iemand uit deze streek ervaring met RealDSL ivm. down & uploaden. Hou me nu voornamelijk bezig met downloaden van een payserver (Eweka) uit Nederland. Enerzijds ben ik bang voor die afstand (is de downloadsnelheid aanvaardbaar) anderzijds ben ik die limieten beu op down-& upload.

Haal met mijn Telenet down:ca. 600-650kbp/s. voor 15Gb

Zit ook in Brugge en heb meestal geen problemen om de pijp vol te krijgen met een payserver (ik gebruik wel niet eweka).

Filip
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”