Zou graag overstappen van Telenet naar RealDSL. Woon in regio Brugge. Heeft iemand uit deze streek ervaring met RealDSL ivm. down & uploaden. Hou me nu voornamelijk bezig met downloaden van een payserver (Eweka) uit Nederland. Enerzijds ben ik bang voor die afstand (is de downloadsnelheid aanvaardbaar) anderzijds ben ik die limieten beu op down-& upload.
Haal met mijn Telenet down:ca. 600-650kbp/s. voor 15Gb
Telenet --> RealDSL
- PowerSoft
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
prodata schreef:Met de komende upgrades gaat er geen probleem zijn, maar ik denk niet dat je meer zal halen dan 350kbps
dat kan je nu nog niet zeggen vrees ik hopelijk voor de realdsl klanten zullen er geen problemen zijn
momenteel download ik van eweka tussen de 250 en 350kb/s naar gelang welk uur het is. als er problemen zijn blijkt het meestal aan eweka zelf te liggen heb ik ondervonden als ik vergelijk met een vriend die ook eweka heeft maar op telenet zit.
wh4t3v3r schreef:momenteel download ik van eweka tussen de 250 en 350kb/s naar gelang welk uur het is. als er problemen zijn blijkt het meestal aan eweka zelf te liggen heb ik ondervonden als ik vergelijk met een vriend die ook eweka heeft maar op telenet zit.
raar hier haal ik maar 10 -20K terwijl de testfile met 300K van hun netwerk binnenkomt.
quadran schreef:Zou graag overstappen van Telenet naar RealDSL. Woon in regio Brugge. Heeft iemand uit deze streek ervaring met RealDSL ivm. down & uploaden. Hou me nu voornamelijk bezig met downloaden van een payserver (Eweka) uit Nederland. Enerzijds ben ik bang voor die afstand (is de downloadsnelheid aanvaardbaar) anderzijds ben ik die limieten beu op down-& upload.
Haal met mijn Telenet down:ca. 600-650kbp/s. voor 15Gb
Zit ook in Brugge en heb meestal geen problemen om de pijp vol te krijgen met een payserver (ik gebruik wel niet eweka).
Filip