Even een vraagje over de banner van userbase.
Hoe kan ik die ook phpBB wenst te gebruiken die domme foto veranderen naar een banner die heel het scherm omvat?
Waar stel je dit in?
Hoe doe je dit?
en waar let je op?
Ik ben een beetje thuis in php dus laat maar komen
Banner Userbase
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik had dat op een noobachtigere manier gedaan bij mijn phpBB'tje, gewoon de image zoeken in uw /images/templates/"theme" dir en dat bestand overschrijven met een ander met dezelfde naam
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Als het enkel het logo is dat je wil veranderen is dat nog het gemakkelijkste wat je kan doen, gewoon img overschrijven.
Als de volledige bovenblok moet veranderen is dat natuurlijk onbegonnen werk met het overschrijven van de img..
Als de volledige bovenblok moet veranderen is dat natuurlijk onbegonnen werk met het overschrijven van de img..
Go to www.liveset-base.be register and download a lot of livesets!