KL schreef:Heb een Mio 168 gekocht en moet zeggen dat alles voortreffelijk werkt, zelfs de gps heeft een zeer goede ontvangst ...

Kan ik me enkel bij aansluiten. Ik heb zelf een tijdje een Yakumo Delta 300 gehad (hetzelfde toestel als de Mio 168), en dat was zonder meer het beste GPS dingetje dat ik ooit gehad heb. (en ik heb er echt wel heel veel getest). Nooit zever, fantastisch ontvangst, geen enkel probleem met dingen als hitte-werende vensters in de auto ..... een van de weinige SirfII's die zelfs binnen in huis nog een fix wisten te maken !
De Mio gaat er nu uit (komt een nieuw model), bij Yakumo is dat al gebeurd (de Delta X) : maar hier zit een probleem. De "X" gebruikt de technische betere, maar nog ietwat buggy SirfIII chipset. Daar is nog een beetje werk aan, net zoals indertijd met de SirfII.
Ik gebruik nu de Delta X + TT5.21, werkt grandioos. Ook leuk om te weten : de Delta X kan overweg met 2 gig SD kaartjes (de meeste PDA's kunnen dit NIET), maw, je kan effectief compleet Europa op straat:huisnummer level dumpen in dat toestel, zonder toevlucht te nemen naar kaartswaps of gevoelige HD's.