Hallo,
Mijn vader wil internet nemen. Ik had gedacht om hem tele2 adsl 4 mega voor te stellen voor 29.90€ per maand. Hij heeft zijn telefoonrekening via belgacom. Blijft de prijs van het internet dan 29.90€ of word dat dan 34.90€?
Nu zijn er draadloze modem/router van Belgacom in reclame voor 39.90€ dacht ik. Kan hij met deze modem/router via Tele2 op internet?
mvg
Gooz
Tele2 / Belgacom draadloze modem router
-
- Member
Hallo,
De modems die belgacom aanbiedt, kan je niet gebruiken op het netwerk van tele2,
Belgacom configureert deze voor hun diensten, en schermen alle instellingen af voor de klant.
Groeten,
Nick
Digital Service
De modems die belgacom aanbiedt, kan je niet gebruiken op het netwerk van tele2,
Belgacom configureert deze voor hun diensten, en schermen alle instellingen af voor de klant.
Groeten,
Nick
Digital Service
-
- Administrator
- Contacteer:
Ik moet Digitalservice toch verbeteren, je kan inderdaad die modems van Belgacom gebruiken, maar ik zou zeggen: informeer eerste eens bij Tele2 of hij daar geen modem/router krijgt.
Die van Belgacom heeft 1 probleem, namelijk je kan er met maximum 4 pc's mee online, maar met een firmware update is dat probleem verholpen.
Die van Belgacom heeft 1 probleem, namelijk je kan er met maximum 4 pc's mee online, maar met een firmware update is dat probleem verholpen.
Volgens hun website zou het wel moeten lukken met een andere modem. Volgens mij heb je enkel hun modem nodig als er ook VOIP gebruikt wordt.
Wel oppassen hé: als je niet via Tele2 belt moet je al wel 5 euro extra betalen per maand.
Ikzelf ben zeer tevreden bij Skynet: snelheid in orde, geen verbrekingen en gratis helpdesk. En nog gratis muziek en andere zaken ...
Zie op hun website dat je er nu 3 maanden ADSL krijgt bij een jaarabonnement als je bestelt tot 31/12.
Iedereen kiest natuurlijk zelf hé
Wel oppassen hé: als je niet via Tele2 belt moet je al wel 5 euro extra betalen per maand.
Ikzelf ben zeer tevreden bij Skynet: snelheid in orde, geen verbrekingen en gratis helpdesk. En nog gratis muziek en andere zaken ...
Zie op hun website dat je er nu 3 maanden ADSL krijgt bij een jaarabonnement als je bestelt tot 31/12.
Iedereen kiest natuurlijk zelf hé