opzeg telenet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
bop
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2005, 12:10
Locatie: laakdal

wat moet er in de aangetekende brief allemaal vermeld worden
hoe moet ik die brief het beste opstellen ik heb er geen ervaring mee
ik heb vernomen dat ge er niet gemakkelijk van af kunt geraken
en heb al gelezen dat het maanden kan duren
en dan
wat moeten we met de modem dan doen
hoelang duurt de opzeg ?
en als er nog rekeningen komen ?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Misschien de contract voorwaarden er eens op nalezen ?
mm2
Pro Member
Pro Member
Berichten: 319
Lid geworden op: 04 jan 2004, 12:38

Zo zou ik het doen...

Eerst het contract nalezen:
- adresgegevens noteren naar waar de opzegbrief moet verstuurd worden (bellen naar de helpdesk van telenet en dat vragen of nakijken op hun website)
- opzegtermijn / voorwaarden nakijken

Als ik het mij goed herinner (ben niet zeker!!) kan je na 1 jaar bij Telenet geweest te zijn opzeggen wanneer je wil mits een opzegtermijn van minstens 1 maand.

Tip: leg een dossiertje aan met fotokopies van alle correspondentie

Best AANGETEKENDE brief schrijven in de zin van:

(buiten uw en hun adresgegevens, DATUM van verzending, en de vermelding "AANGETEKEND"):

Betreft: opzeg Telenet internet - klantnummer: XXXX (zie factuur)

Geachte,

Bij deze wens ik mijn telenet internet abonnement met klantnummer XXXX op te zeggen met ingang van xx/xx/xxxx (best enkele dagen VOOR factuurdatum) . Hierbij werd reeds rekening gehouden met de in het contract voorziene opzegtermijn van x maanden. Na afhouding van de factuur van xx/xx/xxxx (de factuur voor je laatste maand) zal bijgevolg door mij de domiciliëring stopgezet worden (*)