Aansluitingen Tele2 All-In: Hoeveel op dit forum?

Plaats reactie
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

Hoeveel mensen zijn er op dit forum die Tele2 All-In hebben? Ik wil wel eens weten of andere abbonnees ook zo'n trage snelheden halen? En als iedereen zo een trage snelheid haalt dan moeten er toch enkele tussenzitten die van hun oren gaan maken? Of vinden jullie het allemaal normaal dat je surft aan een lage snelheid terwijl 4 MBIT/sec belooft wordt?

Greetz
Ekjaker
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 dec 2005, 17:22

Tele2-all-in connectie. Downloadsnelheid gemiddeld tussen 0,6 en 1Mbit. Ging gebeld worden op 19/12, nog niets gehoord. Ticket staat open, maar er gebeurt niets aan.
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

Ekjaker schreef:Tele2-all-in connectie. Downloadsnelheid gemiddeld tussen 0,6 en 1Mbit. Ging gebeld worden op 19/12, nog niets gehoord. Ticket staat open, maar er gebeurt niets aan.


Bel, en maak gvd van u oren! Wat is dat hier toch! Iedereen gaat daar precies mee akkoord wat Tele2 allemaal misdoet! Laat gvd toch ni op uwe kop schijten!
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

Ekjaker schreef:Tele2-all-in connectie. Downloadsnelheid gemiddeld tussen 0,6 en 1Mbit. Ging gebeld worden op 19/12, nog niets gehoord. Ticket staat open, maar er gebeurt niets aan.


Tele2 all-in actief en installatie door technieker...

Snelheid download tussen de 180kb - 205kb /sec
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Krusty schreef:Bel, en maak gvd van u oren! Wat is dat hier toch! Iedereen gaat daar precies mee akkoord wat Tele2 allemaal misdoet! Laat gvd toch ni op uwe kop schijten!


Tja, der zijn er die alles slikken als het maar unlimited is... kijk maar naar A2F en RealDSL.
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

nu niet om te stoken hé maar ... aan 125kB/s, daar kan je een 308GB mee downloaden op een maand hoor en da's niet weinig.

Neen, ik heb ook besteld en ik hoop dat de snelheid toch wel zal meevallen. Ik heb nu telenet en dat zal dus een aanpassing vragen aan de ene kant (snelheid) maar ook een voordeel zijn aan de andere kant (unlimited).

Ik ga nog niet paniekeren, ik zal wel zien wat er op me afkomt.

zoals ik op mijn werk altijd zeg ... ik doe mijn best en god doet de rest.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ja, maar electriciteit is ook niet gratis.
Ik heb net die hogere snelheden genomen om mijn PC geen hele nacht te laten opstaan om een wat groter bestand binnen te halen ...
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

wat minder lampen laten branden en meer maanlicht binnenlaten.
dan spaar je da zo weer uit. :lol:
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Aangevraagd op 15/11, brief ontvangen maar er heeft nog steeds niemand gebeld !
BGC heeft nog steeds geen DONE gegeven als activatie voor mijn lijn, dus alles blijft op hold. Zit nu al 2 weken te bellen en te mailen om dit op te lossen, maar het enige dat ze doen is "de boodschap" doorgeven aan de technische dienst!
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

spacekiek schreef:Aangevraagd op 15/11, brief ontvangen maar er heeft nog steeds niemand gebeld !
BGC heeft nog steeds geen DONE gegeven als activatie voor mijn lijn, dus alles blijft op hold. Zit nu al 2 weken te bellen en te mailen om dit op te lossen, maar het enige dat ze doen is "de boodschap" doorgeven aan de technische dienst!


HA ! Bij mij nog leuker. Eergisteren gaat de telefoon (rond 21:30). "Hoi, met de Technieker van Tele2, ik kom morgen rond de middag langs he".
Ik : "Euh ? Mijnheer, Ik werk, mijn Vrouw ook, je mag gerust langskomen, maar je staat voor een gesloten deur hoor !". Hij : "Hoe ? Men heeft U toch een bericht gedaan dat ik langskom ?" Ik : "Nope".
*gevloek en getier aan de andere kant van de lijn*.

Ik sta al ... euh .... een maand op status "Huidig Abo : All-In VOIP" op mijn abo status, maar surf dus nog steeds met mijn SNA6500.

Nu maakt me niet veel uit, zolang ik niet morgen de hoorn opneem en geen kiestoon meer hoor, of mijn ADSL modem geen sync meer geeft.

Rare zaken daar bij Tele2. Versatel was altijd 100% correct, maar sinds Tele2 de boel runt ..... oh Jezus. :roll:
Shaoty
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 nov 2005, 19:59

spacekiek schreef:Aangevraagd op 15/11, brief ontvangen maar er heeft nog steeds niemand gebeld !
...!


Je bent niet de enige hoor, ik ook op 15/11, brief ontvangen, maar geen telefoon.
van VersatelAlways naar Tele2AllIn sinds 28/12/05, Base home pack 4 sinds 2008.
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 12 keer

me too... aanvraag 24/11. Sedert 16/12 is mijn ADSL lijn Tele2 (was Scarlet), maar van de technieker ("week van 19/12") niks gehoord.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Misschien zitten jullie ook op Skynet ipv Tele2, zie mijn (raar) topic:

http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?p=95243

:P
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

maar van de technieker ("week van 19/12") niks gehoord.


Same here..., ik heb nog telenet en dus geen adsl modem, dus kan het niet testen, maar als ik er een telefoon op aankoppel hoor ik "tuttutututut..."
d-fens
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 dec 2005, 21:24
Contacteer:

Ik heb me recent ingeschreven op TELE2 All-In en nu kom ik de Userbase tegen. En wat lees ik? De grootste fout die ik blijkbaar ooit gemaakt heb. :-(

Ik wilde koste wat kost van Belgacom afgeraken omdat ik weiger een verplicht telefoonabonnement te nemen bovenop mijn internetabonnement.

Als ik hier al die horrorverhalen lees over snelheidsproblemen, instellingsbeperkingen van de modem/router enz, dure helpdesklijnen enz. het is om triestig van te worden.

Van zodra ik aangesloten ben hou ik jullie op de hoogte ...
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

d-fens schreef:Ik heb me recent ingeschreven op TELE2 All-In en nu kom ik de Userbase tegen. En wat lees ik? De grootste fout die ik blijkbaar ooit gemaakt heb. :-(

Ik wilde koste wat kost van Belgacom afgeraken omdat ik weiger een verplicht telefoonabonnement te nemen bovenop mijn internetabonnement.

Als ik hier al die horrorverhalen lees over snelheidsproblemen, instellingsbeperkingen van de modem/router enz, dure helpdesklijnen enz. het is om triestig van te worden.

Van zodra ik aangesloten ben hou ik jullie op de hoogte ...

als je snelheid echter wel in orde is, wat (hoop ik toch) bij een hoop mensen wel in orde is, dan heb je wel 10gig download zonder dat je upload wordt meegerekend, dus dat is dan wel al positief tenopzichte van belgacom.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Maar de snelheid is niet in orde !
Zelf haal ik max 1100 kbits, meestal echter 7 a 800.
Sommigen halen iets meer, maar nooit wat beloofd wordt.

Helpdesk is niets waard. geven alleen maar door.
Dat is een groot verschil met Belgacom.
Heb ooit voor een vriend, die wel skynet had, maar geen enkele kennis had van PC, naar Belgacom gebeld.
Was een 0800-nummer en ze hebben me daar duidelijk geholpen. Hij had spyware op zijn PC. Niet alleen wisten ze me te zeggen welk, maar ook hoe het moest verwijderd worden.
skindred
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 19 dec 2005, 14:32
Bedankt: 6 keer

Ik haal speeds van 250 tot zelfs (op zeldzame momenten) 300
Daarmee kan ik 617,98GB op een maand downloaden
Tlijkt nog OK, maar als ze gvd 4Mbit aanbieden dan wil ik speeds van 400kBps minimum zien!
En oe zittet nu mee die limiet?
Ben ingeschreven van begin december, en mijne meter wordt maar nie aangepast... (sta dus nog steeds op 0)
Heb al ong 20GB gedownload (yay, the pleasure of streaming media :D
PS: Radio BemBem is nog de moeite ze :P)
Maar alskik opt einde van de maand hier ineens €10 extra op die rekening zie dan betaal ik ze gwn nie!
En wa gaan ze doen?
Nen deurwaarder op mij afsturen?? :P
Dacht et nie, gwn afsluiten, en tan nog, like I care...
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”