WACHTWOORD MODEM WORDT NIET GEGEVEN!!!

Gesloten
hanniballetje
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 dec 2005, 12:39

Het is echt te triest voor woorden!!!!

Wat een slechte service!!!! Ze hebben bij mij de installatie gedaan voor het ALL-IN pakket en nadat alles werkte wilde ik graag de settings gaan veranderen, aangezien ik een gecompliceerd netwerk binnen mijn LAN heb.

Aangezien ik een linksys firewall/router/wireless ernaast heb staan, wil ik het wireless uitzetten op de speedtouch, aangezien dit zo lek is als een mandje zoals a080905 al aangaf in zijn commentaar!!

Aangezien ik dus ook mijn firewall-instellingen wil regelen via mijn Linksys, wil ik graag de firewall instelling van de speedtouch uitzetten. Ook maak ik gebruik van Dynamic DNS. Deze feature kun je instellen op de speedtouch, maar het probleem waar ik dus nu tegenaan loop is dat ik niet kom ingelogd om deze instellingen te doen!!!!!!!

Als ik het goed begrijp staat nergens in de algemene voorwaarden dat ik GEEN wachtwoord krijg. Juridisch ben ik eigenaar van het product. Het is niet zo dat ik het modem op huurbasis in gebruik heb. Ook was de inhoud van de doos niet compleet, want er zat geen handleiding in en ook geen CDROM

Ik heb ook de helpdesk gebeld en ze zeiden dat NIETS veranderd mocht worden. Zelf ben ik een senior netwerkbeheerder geceritificeerd in CISCO, Microsoft, Novell en Citrix, dus mijn basiskennis is echt wel voldoende om alleen DIE instellingen te veranderen die voor mij noodzakelijk zijn. Ik kan zelfs eerst een backup maken van de configuratie zoals die nu is.

Ik zal dus het wachtwoord moeten hebben om mijn instellingen te kunnen wijzigen en anders ben ik genoodzaakt om dit abonnement te annuleren, aangezien deze instellingen voor mij noodzakelijk zijn.

Een ander minpunt is trouwens dat als iemand mij nu belt de internetverbinding verbroken wordt. Dit is niet incidenteel, maar echt iedere keer.

Gebruikt TELE2 een standaard wachtwoord voor deze routers/modems?

WIE KAN DEZE GEFRUSTREERDE VERSATEL/TELE2 ABONNEE HELPEN?
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Gewoonweg niet betalen als ze je het wachtwoord niet geven.
Wijs hen er op dat je idd de eigenaar bent van die box.
Je kan hen eventueel van alles aansprakelijkheid ontslaan indien je door de instellingen te veranderen problemen hebt op je LAN.

En .. zit je ook met zo'n trage snelheid ?

Welkom bij de club van de misnoegde ALLIN-gebruikers.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Crossposting is niet bevorderlijk. :nono:
Dezelfde post is ook in dit topic te vinden: http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=9176
Gesloten

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”