Versatel login verkeerd?

Plaats reactie
Jetro
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 mei 2005, 21:44
Contacteer:

Mijn vriendin heeft versatel adsl, en kan al een paardagen niet meer inloggen. Nu belt mij omm mij met hetzelfde probleem, dus ik mag misschien wel stellen dat het probleem bij versatel ligt.
Na een oppervlakkige zoekactie vindt ik niet dadelijk iets wat op de fout kan wijzen ofzo. Versatel zegt dat de status van het netwerk ok is.

Zijn er recent wijzigingen doorgebracht in het netwerk/logon?

Probleem is dat ik mij vriendin vanop afstand moet 'sturen' :wink:

Alle sugesties zijn welkom :think:
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Controleer het profiel. Dit controleert u bij een 'Versatel'-modem op de volgende manier :

- via configuratiescherm - adsl usb modem;
- ziet u hier iets anders dan 512 (of 1024 voor more) download en 256 upload, bijv. 3360 en 128, dan is het profiel fout. Dit meldt u dan best zo snel mogelijk zodat Versatel dit kan laten aanpassen.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

gebruikersnaam is zowiezo met @versadsl.be als achtervoegsel.

Versatel heeft wel al enkele dagen problemen (dns server down, netwerk gereset enz...), maar volgens de helpdesk moeten deze problemen van de baan zijn vandaag.
Tele2Tech
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 07 dec 2005, 00:10

Jetro schreef:Mijn vriendin heeft versatel adsl, en kan al een paardagen niet meer inloggen. Nu belt mij omm mij met hetzelfde probleem, dus ik mag misschien wel stellen dat het probleem bij versatel ligt.
Na een oppervlakkige zoekactie vindt ik niet dadelijk iets wat op de fout kan wijzen ofzo. Versatel zegt dat de status van het netwerk ok is.

Zijn er recent wijzigingen doorgebracht in het netwerk/logon?

Probleem is dat ik mij vriendin vanop afstand moet 'sturen' :wink:

Alle sugesties zijn welkom :think:


Status van het netwerk was niet ok, maar ondertussen zouden alle problemen van de baan moeten zijn...

Mvg
Tele2Tech
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

Tele2-login klopt dus ook langs geen kanten hé! Staat op die brief dat ik mijn bestelling kan opvolgen via www.tele2/mijntele2

ik geef dan gebruikersnaam en wachtwoord in en dan krijg ik deze shit:

Geen toegang: uw login gegevens werden niet teruggevonden. Gelieve opnieuw te proberen.

Das echt de grootste shit dak ooit gezien heb! Zorg eerst dat u producten en diensten deftig werken voor aleer ze te promoten!
Tele2Tech
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 07 dec 2005, 00:10

Was je reeds Versatel klant (voor internet?)

Indien ja, probeer dan eens het wachtwoord dat je voorheen gebruikte...


Mvg,
Tele2Tech
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

Tele2Tech schreef:Was je reeds Versatel klant (voor internet?)

Indien ja, probeer dan eens het wachtwoord dat je voorheen gebruikte...


Mvg,
Tele2Tech


Nope, nog nooit iets met Tele2 of Versatel te maken gehad! En als in die brief staat dat ik kan inloggen, dan zou ik toch ook normaal moeten kunnen inloggen!?
Tele2Tech
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 07 dec 2005, 00:10

Normaal gezien wel ja :S (tenzij je nog op adsl van je vorige provider zit?)

Mvg,
Tele2Tech
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 12 keer

Krusty schreef:Nope, nog nooit iets met Tele2 of Versatel te maken gehad! En als in die brief staat dat ik kan inloggen, dan zou ik toch ook normaal moeten kunnen inloggen!?


hebt ge die brief al lang? 'k geloof dat ik na ontvangst van brief ook nog paar dagen hebt moeten wachten. De dag van ontvangst brief bestond tele2.be/mijntele2 zelfs nog niet.
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

U kan u online bestelling opvolgen: dus ik denk dat het dan logisch klinkt dat ik nog bij men oude provider zit, anders moet ik men bestelling niet meer opvolgen :?

Kheb die brief de 8ste december gekregen :)
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

Tele2Tech schreef:Normaal gezien wel ja :S (tenzij je nog op adsl van je vorige provider zit?)

Mvg,
Tele2Tech


Dan werkt het ook, al vanaf telenet naar mijn versatel geweest en ik kan inloggen, heeft er niets mee te maken
dicamillo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 06 jul 2005, 12:36

Inderdaad yoho, ik kon vorige week toen ik nog TN had ook al inloggen op mijntele2. Ik heb sinds eergisteren Tele2 All In en geraak sinds eergisteren ook niet meer op mijn tele2 (zelfde foutmelding: "Geen toegang: uw login gegevens werden niet teruggevonden. Gelieve opnieuw te proberen.")

Snelheid is ook nog altijd om te janken (+-70kByte/s
Jetro
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 mei 2005, 21:44
Contacteer:

Versatel in Boom werkt nog altijd niet. Mijn vriendin heeft al 2 keer gebeld. Eerste keer wisten ze er van en zou het de volgende dag in orde komen, na enkele dagen was het nog niet in orde.
=> nog eens gebeldt => weeral wachten to de problemen op magische manier opgelost worden. Ik kan hbegrijpen dat een overgan wat problemen met zich meebrengt, maar ik heb de indruk dat de 'kleine' abo's op de laatste plaats komen momenteel :cry:

Wordt hier eigenlijk een compensatie tegenover gesteld? Wel vervelend voor haar zus die intenet nodig heeft voor school :roll:
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”